X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Badania prenatalne z unii europejskiej Śląsk
Odpowiedz

Badania prenatalne z unii europejskiej Śląsk

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Edyta1993 Koleżanka
    Postów: 82 7

    Wysłany: 14 lutego 2021, 09:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie normalnie te badania mialy byc darmowe dla wszystkich do 31.12.2020 jednak czytałam ze zostały jeszcze pieniądze z puli. Czy któraś moze wie czy to prawda i czy beda jeszcze w najbliższym czasie wykonywać badania prenatalne dla kobiet do 35 roku zycia w ramach właśnie tego programu? Nie pytałam sie mokego gina ho czekam jeszcze na 1 wizyte

    nlzjgox1emvw4add.png
  • Nadzieja28 Autorytet
    Postów: 1500 111

    Wysłany: 20 listopada 2021, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakby cos bylo wiadomo w tym temacie prosze o infocmacje, bo ja jestem zielona :)

    Start 2018

    Laparoskopia 2019 ✅
    Hashimoto ?, PCOS ?

    💊Metformax 1500, Omega3, Jod, Nac, Metylowane vit i kw foliowy, i wiele innych…

    🔺Mthfr * A1298C Mthfr_1298A>C homo ❌,
    🔺Pai-1 ** 4G/5G Pai-1 4G hetero
    🔺KIR : Bx
    ❌NIEWYKRYTE :
    2DL2, 2DL4norm, 2DL5[gr.1], 2DL5[gr.2], 2DS2, 2DS3, 2DS4norm, 2DS5, 3DS1, 3DP1var

    MĄŻ: Wszystkie badania niby Ok (plemniki szybkie tylko na starcie)

    Marzec 2020 -28dc beta 9 - CB🥺

    3 cykl - Puregon 75💉—>accofil💉—>encorton—>acard 150 —> neoparin ❌


    STARANIA ZAWIESZONE
    Od 04.2021


    09.21🍀🍀 UDAŁO SIĘ!! 🍀🍀 (Naturalnie bez wspomagaczy )
    13.06.22 Synek Marceli 58, 3570🥰
  • Daisy___ Ekspertka
    Postów: 159 142

    Wysłany: 27 listopada 2021, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, że te badania można zrobić w Gyncentrum w Katowicach :) chodzi o pierwsze i drugie prenatalne.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie