X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Katowice badanie prenatalne
Odpowiedz

Katowice badanie prenatalne

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 16 czerwca 2014, 12:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny ;) Czy miała któraś z Was badania prenatalne na terenie Katowic? Kogo polecacie? W którym miejscu? Jestem póki co zielona w temacie, więc chciałam zasięgnąć Waszej rady. ;)

• polaola Autorytet

Wysłany: 17 czerwca 2014, 06:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie już drugi lekarz kieruje do dr. Sodowskiego w Katowicach

Demetria lubi tę wiadomość

relgtv734oc66rli.png
    https://www.suwaczki.com/tickers/relgtv734oc66rli.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

10 mitów na temat premenopauzy, które warto wiedzieć mając 40 lat lub więcej