Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Męskie sprawy Dobry androlog w Warszawie
Odpowiedz

Dobry androlog w Warszawie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • urocza Autorytet
    Postów: 1639 986

    Wysłany: 6 maja 2015, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam
    Dziewczyny który androlog w Warszawie jest godny polecenia, bo miotam się po necie i już sama nie wiem, którego wybrać.
    pomóżcie!

    3jvzi09kqvn0mrn0.png
  • mycha28 Autorytet
    Postów: 1145 1372

    Wysłany: 6 maja 2015, 16:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podobno dr Wolski w Novum jest bardzo dobrym fachowcem

    Wojtus 2530 g, 50 cm <3 Szymus 2380 g, 50 cm <3
    201602151781.png
  • kasiaaa049 Przyjaciółka
    Postów: 93 47

    Wysłany: 6 maja 2015, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    My byliśmy u dr Frąckiego

    f2w39n73kzqw2u71.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja polecam z czystym sercem dr Wolskiego z Novum.. samisie u niego leczymy :)
    z tego co kojarze to do 11 maja jest na urlopie ;)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • urocza Autorytet
    Postów: 1639 986

    Wysłany: 6 maja 2015, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny za info :)
    Ania a dużo płacicie za wizytę?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    3jvzi09kqvn0mrn0.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    165 zł - kiedys bylo 160 od nowego roku 165 :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • urocza Autorytet
    Postów: 1639 986

    Wysłany: 6 maja 2015, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    165 zł - kiedys bylo 160 od nowego roku 165 :)
    to jeszcze nie tak źle :)
    powtórzymy badanie nasienia i lecimy do Wolskiego.
    Aniu a możesz napisać jakie badania hormonów zrobić, czy fsh i testosteron wystarczą?
    mamy generalnie taki problem, że ilość na granicy, morfologia od 2 do 4%, ruchliwość raz ok innym razem poniżej normy. Reszta parametrów ok. Pół roku temu małż miał operację żylaków i za nami 3 IUI nieudane.

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    3jvzi09kqvn0mrn0.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jesli robicie hormony to zawsze w w tym samym czasie robicie trzy podstawowe LH, FSH, Testosteron.. one daj pelen obraz funkcjonowania jader..
    ewentualnie tsh zrobcie .. wezcie wypis ze szpitala gdzie mial robione zylaki .. oraz poprzednie wyniki nasienia.. generalnei wszytstkie wyniki akie macie do tej pory plus swieze nasienie , i hormony :)

    urocza lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i zadzwon jeszcze dzis bo ma troche pacjentow :)

    coprawda zawsze po urlopie uruchamia dodatkowe wizyty :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 maja 2015, 17:58

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • urocza Autorytet
    Postów: 1639 986

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    już dzwoniłam i niestety na maj już nie ma terminów, a na czerwiec nie ma jeszcze grafiku :(

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    3jvzi09kqvn0mrn0.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zadzwon po 11 maja jeszcze raz :) wtedy wraca z urlopu i moe sie zalozyc ze uruchomi dodatkowe wizyty :)

    urocza lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • urocza Autorytet
    Postów: 1639 986

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    Zadzwon po 11 maja jeszcze raz :) wtedy wraca z urlopu i moe sie zalozyc ze uruchomi dodatkowe wizyty :)

    Dzięki wielkie :) tak zrobię :)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    3jvzi09kqvn0mrn0.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    urocza wrote:
    Dzięki wielkie :) tak zrobię :)
    jak juz pojdziecie tro nie bojcie sie pytac bo naparwde umie sluchac i udzielac informacji :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • mycha28 Autorytet
    Postów: 1145 1372

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie urocza czekalam na odp Ani bo ona duzo dobrego wie o dr Wolskim :-)

    Ania_84, urocza lubią tę wiadomość

    Wojtus 2530 g, 50 cm <3 Szymus 2380 g, 50 cm <3
    201602151781.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha28 wrote:
    No wlasnie urocza czekalam na odp Ani bo ona duzo dobrego wie o dr Wolskim :-)
    szczegolnie o tym ze moj maz jak wyszlismy z I wizyty stwierdzil ze poczul sie zgwalcony :P bo nikt przez rok czasu od postawinia wstepnej diagnozy nie badal mu prostaty ani gruczołów sutkowych :P

    ale tak serio.. we mnie wzbudzil zaufanie.. szczegolnie ze dba o zdrowie meczyzny :)
    uczył nas oboje jak badac jadra heheh :)

    mycha28 lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • mycha28 Autorytet
    Postów: 1145 1372

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ach Ci mezczyzni tacy wrazliwi na punkcie dotykania "tych " miejsc ;-)
    A jak nam gmeraja ginowie wziernikami i innymi takimi to musimy wytrzymac :-)
    No ale jak juz i Ty Aniu potrafisz badac jadra to dla meza sama przyjemnosc juz :-P

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Wojtus 2530 g, 50 cm <3 Szymus 2380 g, 50 cm <3
    201602151781.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha28 wrote:
    Ach Ci mezczyzni tacy wrazliwi na punkcie dotykania "tych " miejsc ;-)
    A jak nam gmeraja ginowie wziernikami i innymi takimi to musimy wytrzymac :-)
    No ale jak juz i Ty Aniu potrafisz badac jadra to dla meza sama przyjemnosc juz :-P
    no ba nawet ma co 4 tyg zaznaczone w kalendarzu BJ :P hehehe :D

    zastanaiwal sie jak to znaznaczyc zeby nikt sie nie skapnal to mu wymyslilam booczywiscie chcial zaznaczyc to tak
    oIo :S

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 maja 2015, 18:33

    mycha28 lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • mycha28 Autorytet
    Postów: 1145 1372

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    no ba nawet ma co 4 tyg zaznaczone w kalendarzu BJ :P hehehe :D

    Noo to musisz byc specjalistka od BJ skoro tak chetnie przychodzi na kontrole :-P :-D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 maja 2015, 18:34

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Wojtus 2530 g, 50 cm <3 Szymus 2380 g, 50 cm <3
    201602151781.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31303

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mycha28 wrote:
    Noo to musisz byc specjalistka od BJ skoro tak chetnie przychodzi na kontrole :-P :-D
    haha a pewnie :D napewno lepiej niz dr W :D

    mycha28 lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • mycha28 Autorytet
    Postów: 1145 1372

    Wysłany: 6 maja 2015, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    haha a pewnie :D napewno lepiej niz dr W :D

    Napewno duuzo bardziej przyjemnie :-D

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    Wojtus 2530 g, 50 cm <3 Szymus 2380 g, 50 cm <3
    201602151781.png
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego