Forum Męskie sprawy Inseminacja z męskim problemem!
Odpowiedz

Inseminacja z męskim problemem!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Kuchcinka Autorytet
    Postów: 5453 5641

    Wysłany: 15 października 2016, 13:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej, zastanawiam sie czy, któraś z Was moze sie podzielić swoją historią dotyczącą inseminacji ze słabym nasieniem partnera.
    U nas sprawa wyglada tak ze wg badań ja jestem zdrowa jak ryba, za to u męża żołnierze słabo pływają. Ruchu postępowego szybkiego BRAK, reszta parametrów nasienia w normie. W tym miesiącu podchodzimy po raz pierwszy do inseminacji, jest to nasz 13cs i 6 cykl po wczesnym poronieniu. Nie ukrywam ze pokładam ogromne nadzieje w tej inseminacji i będę bardzo zawiedziona jak sie nie uda... mam nadzieje ze znajdzie sie tu ktoś kto przechodził lub przechodzi przez to samo :*

  • olciabos Autorytet
    Postów: 321 321

    Wysłany: 24 października 2016, 13:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie jest podobnie, jesteśmy w podobnym wieku, problem męski, tylko ilość mniejsza, ruch ok, ja też zdrowa jak ryba,i w tym miesiącu pierwsza inseminacja,jak dobrze pójdzie. Jutro mamy wizytę żeby zobaczyć jak urosły pecherzyki..trzymam za Ciebie kciuki, :-) czy masz stymulowany cykl?

    3i49roeqvtlfpy4s.png
    Mala gwiazka 02/2019 *
  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 544

    Wysłany: 24 października 2016, 13:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja 28 lat, on 33, ja mam PCOS on słaba morfologia ( 1%) mielismy iui ale raczej nic z tego, ale sa jednak przypadki ze sie udaje..
    jesli jednak iui to 10-15 % szans to przy problemie mieskim to juz nie wiem ile.. 5-7 ?

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3
  • olciabos Autorytet
    Postów: 321 321

    Wysłany: 24 października 2016, 13:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sobie tłumacze, że będą mieć krótsza drogę do celu, dostaną coś na prędkość i może trochę szczęścia i się uda..czytałam na forach trochę, nie jest to norma ale udaje się :-)

    3i49roeqvtlfpy4s.png
    Mala gwiazka 02/2019 *
  • Czara Autorytet
    Postów: 3339 1259

    Wysłany: 24 października 2016, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Domiszka, kiedy testujesz?

    <3 10. 2015, <3 04.2017, <3 09.2017
    atdc9vvjlkuu5ss4.png
    Ona: MTHFR A 1298 C hetero, pai-1 hetero, lekka niedoczynność tarczycy, hiperprolaktynemia, gruczolak, nk, dodatnie ANA
    On: Morfologia 2% (22.12.2016), 8% (28.06.2017)
  • domiszka Autorytet
    Postów: 1152 544

    Wysłany: 24 października 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czara wrote:
    Domiszka, kiedy testujesz?

    w srode ale mam juz objawy @ wiec nie wiem czy sens wydawac kase na test

    PCO, IO, Endometrioza, teratozoogspermia, kiepski HBA
    Angelius Provita dr P.
    1 IUI :(
    1 IMSI :(
    2 pICSI <3

    24.05.2018 o 2:50 na ziemi pojawil się cud ! <3

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)