X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Od czego zacząć?
Odpowiedz

Od czego zacząć?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • sylwka💚 Debiutantka

Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. :) Powiedzcie mi dziewczyny od czego zacząć kiedy podejrzewamy, że problem leży po jego stronie?
    Ja mam dopiero 26 lat, on również jest przed 30.
    Ja mam już syna, znam swój organizm, cykle regularne, Owulacja występuje.
    Co robić ? Zacząć od witamin? Leków? Badań?
    Jestem calkowicie zielona w tym temacie i nie wiem od czego zacząć...

💗 Danielek 23.01.18r.💗
  • Iza-K Autorytet

Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwka, zacząć trzeba od badania nasienia, bo tam dostaniecie odpowiedź, czy jest jakiś problem po stronie faceta.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak czuć się wygodnie w każdych warunkach? Cykl menstruacyjny bez tajemnic

Przeczytaj, co dzieje się w poszczególnych fazach cyklu oraz jaki może to mieć wpływ na kobiecy organizm. Sprawdź, jak możesz zadbać o swój komfort fizyczny i psychiczny na przestrzeni cyklu menstruacyjnego. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak przygotować się do ciąży i czy na pewno warto?