X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Od czego zacząć?
Odpowiedz

Od czego zacząć?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • sylwka💚 Debiutantka

Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. :) Powiedzcie mi dziewczyny od czego zacząć kiedy podejrzewamy, że problem leży po jego stronie?
    Ja mam dopiero 26 lat, on również jest przed 30.
    Ja mam już syna, znam swój organizm, cykle regularne, Owulacja występuje.
    Co robić ? Zacząć od witamin? Leków? Badań?
    Jestem calkowicie zielona w tym temacie i nie wiem od czego zacząć...

💗 Danielek 23.01.18r.💗
  • Iza-K Autorytet

Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwka, zacząć trzeba od badania nasienia, bo tam dostaniecie odpowiedź, czy jest jakiś problem po stronie faceta.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Męska płodność – kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problemy z zajściem w ciążę dotyczą coraz większej liczby par na całym świecie, także w Polsce. Styl życia, stres, zanieczyszczenie środowiska, opóźnianie decyzji o rodzicielstwie – wszystko to wpływa na pogarszające się parametry płodności, również u mężczyzn. W niemal połowie przypadków trudności z płodnością wynikają z czynników męskich. Mimo to temat męskiej płodności wciąż jest marginalizowany, a badanie nasienia – niepotrzebnie kojarzone z czymś wstydliwym. Tymczasem seminogram, czyli analiza nasienia, to podstawowe i bardzo ważne narzędzie diagnostyczne. Sprawdź, kiedy warto je wykonać i co może powiedzieć o Twojej płodności.

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ