X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Od czego zacząć?
Odpowiedz

Od czego zacząć?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • sylwka💚 Debiutantka
    Postów: 8 6

    Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. :) Powiedzcie mi dziewczyny od czego zacząć kiedy podejrzewamy, że problem leży po jego stronie?
    Ja mam dopiero 26 lat, on również jest przed 30.
    Ja mam już syna, znam swój organizm, cykle regularne, Owulacja występuje.
    Co robić ? Zacząć od witamin? Leków? Badań?
    Jestem calkowicie zielona w tym temacie i nie wiem od czego zacząć...

    💗 Danielek 23.01.18r.💗
  • Iza-K Autorytet
    Postów: 415 135

    Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwka, zacząć trzeba od badania nasienia, bo tam dostaniecie odpowiedź, czy jest jakiś problem po stronie faceta.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Mierzenie temperatury podczas starań o dziecko - kiedy owulacja i dni płodne?

Temperatura ciała jest reakcją naszego organizmu na to co się w nim dzieje. Prawie wszyscy wiedzą, że temperatura ciała informuje nas, o tym, że nasz organizm walczy z infekcją. Niewiele osób zaś wie, że temperatura ciała może również dawać zaskakująco dokładne informacje na temat płodności kobiety! Wystarczą zaledwie 3 minuty dziennie, a nie wydając ani grosza dowiesz się więcej niż możesz przypuszczać. Sprawdź, po co mierzyć temperaturę podczas starania o ciążę. Dowiedz się, jak prawidłowo mierzyć temperaturę i w jaki sposób OvuFriend Ci w tym pomoże! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?