X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Od czego zacząć?
Odpowiedz

Od czego zacząć?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • sylwka💚 Debiutantka

Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. :) Powiedzcie mi dziewczyny od czego zacząć kiedy podejrzewamy, że problem leży po jego stronie?
    Ja mam dopiero 26 lat, on również jest przed 30.
    Ja mam już syna, znam swój organizm, cykle regularne, Owulacja występuje.
    Co robić ? Zacząć od witamin? Leków? Badań?
    Jestem calkowicie zielona w tym temacie i nie wiem od czego zacząć...

💗 Danielek 23.01.18r.💗
  • Iza-K Autorytet

Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwka, zacząć trzeba od badania nasienia, bo tam dostaniecie odpowiedź, czy jest jakiś problem po stronie faceta.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Problemy z płodnością, brak owulacji? 3 przepisy na koktajle wspierające owulację.

Sprawdź jak pyszne i łatwe do zrobienia koktajle, mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę. Działaj kompleksowo i wspieraj swoje starania w naturalny sposób. Poznaj 3 propozycje przepisów na pyszne koktajle propłodnościowe. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pokój dziecka - 7 inspiracji na kreatywną aranżację

Urządzanie pokoju dziecka to jedno z najprzyjemniejszych, ale i wymagających zadań dla rodziców. Chcemy, aby przestrzeń była nie tylko bezpieczna i funkcjonalna, ale też sprzyjała rozwojowi wyobraźni, kreatywności oraz dawała dziecku poczucie komfortu i radości. Jeśli szukasz pomysłów na aranżację, które łączą estetykę z praktycznością, świetnie trafiłeś! Warto sięgnąć po sprawdzone i inspirujące rozwiązania, które sprawdzą się dla maluchów, przedszkolaków i starszych dzieci. W tym artykule znajdziesz 7 konkretnych, sprawdzonych propozycji, które odmienią każdy pokój.

CZYTAJ WIĘCEJ

Objawy ciąży i testy ciążowe – co powinnaś wiedzieć?