X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Męskie sprawy Od czego zacząć?
Odpowiedz

Od czego zacząć?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • sylwka💚 Debiutantka

Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:08

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. :) Powiedzcie mi dziewczyny od czego zacząć kiedy podejrzewamy, że problem leży po jego stronie?
    Ja mam dopiero 26 lat, on również jest przed 30.
    Ja mam już syna, znam swój organizm, cykle regularne, Owulacja występuje.
    Co robić ? Zacząć od witamin? Leków? Badań?
    Jestem calkowicie zielona w tym temacie i nie wiem od czego zacząć...

💗 Danielek 23.01.18r.💗
  • Iza-K Autorytet

Wysłany: 29 stycznia 2020, 12:47

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwka, zacząć trzeba od badania nasienia, bo tam dostaniecie odpowiedź, czy jest jakiś problem po stronie faceta.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Odstawienie tabletek antykoncepcyjnych - jak zrobić to bezpiecznie?

Wiele kobiet uważa, że odstawienie tabletek antykoncepcyjnych, plastrów, czy innych środków hormonalnych to bardzo prosta sprawa - wystarczy przestać zażywać. Tymczasem warto znać kilka zasad, które sprawią, że odstawienie antykoncepcji będzie bezpieczne, łagodne dla organizmu i pozwoli jak najbardziej zminimalizować ryzyko wystąpienia skutków ubocznych. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża