Heparyna w ciąży a poród domowy
-
Dziewczyny, czy macie może informacje lub doświadczenia, czy przyjmowanie heparyny w ciąży wyklucza możliwość porodu w domu? Chciałam spytać gina na następnej wizycie, ale ciekawość mnie zżera.
Bardzo chciałabym rodzić w domu, ale nie wiem nawet, czy jest sens szukać położnej i się nastawiać.
Dodam, że nie mam żadnej oficjalnej diagnozy, heparyna została mi zapisana trochę "na ślepo" po tym jak beta zwolniła na początku ciąży. Okazało się, że działa.
Od tego momentu ciąża przebiega prawidłowo, a ja jestem całkowicie zdrowa. Nie mam problemów z tarczycą, ani żadnych chorób przewlekłych. Nigdy wcześniej nie miałam też kłopotów z układem krążenia.Starania od kwietnia 2023 r.
26.05.2023 r. 💔 6 tydz.
07.07.2024 r. czekamy na Gniewka 😍 -
Nie jestem lekarzem ale myślę, że nie będzie to problemem. Zapewne będziesz musiała odstawić heparynę na kilka tygodni przed datą porodu☺️
Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 grudnia 2023, 21:38
Patisonek lubi tę wiadomość
83; AMH 0,73
10.2021 👧🏻 ❤️
05.23 💔 9/10tc łyżeczkowanie
➡️1 IVF -> ❄️
FET 06.08 (3BB) ❌
➡️2 IVF -> ❄️❄️❄️ -
Dla Forumowiczek, gdyby któraś z Was poszukiwała takiej informacji: na wizycie doktor powiedział, że heparyna nie jest przeciwskazaniem do porodu domowego. Kiedy zacznie się poród, mam po prostu nie brać kolejnej dawki. Nie ma zwiększonego ryzyka krwawienia. Na szczęście trafiłam na ginekologa położnika, który wiele lat odbierał porody domowe i jest ich wielkim entuzjastą.
alauda, kleopatr4 lubią tę wiadomość
Starania od kwietnia 2023 r.
26.05.2023 r. 💔 6 tydz.
07.07.2024 r. czekamy na Gniewka 😍 -