X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poród Między Łodzią a Warszawą. Żyrardów, Skierniewice, Łowicz i okolice.
Odpowiedz

Między Łodzią a Warszawą. Żyrardów, Skierniewice, Łowicz i okolice.

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Renes Przyjaciółka
    Postów: 86 86

    Wysłany: 6 lutego 2019, 14:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć,
    jest tu ktoś z tych okolic? Jeśli tak, gdzie planujecie poród i dlaczego tam? Przeprowadziłam się niedawno i jestem zielona. Czytałam w internecie pozytywne opinie o szpitalu w Głownie, o skierniewickim i żyrardowskim raczej nic dobrego... Czy faktycznie jest tak źle?

    m3sxyx8dxjr56vmf.png
  • Martoszka Autorytet
    Postów: 4879 3340

    Wysłany: 21 lutego 2019, 15:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem ze Skierniewic, rodziłam w Łodzi. Dużo znajomych i z rodziny w tym roku też rodziło w Żyrardowie (planowane cc), w Głownie (SN zakończone cc) i w Brzezinach. Wszystkie jesteśmy w miarę zadowolone.

    M&M
  • julka_kulka Ekspertka
    Postów: 500 175

    Wysłany: 22 lutego 2019, 11:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A myślałaś może o Pruszkowie? Ja słyszałam, że się tam bardzo poprawiło

    km5sgu9r4z5eztia.png

    Czekamy na Ciebie <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 lutego 2019, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem czy Zgierz się kwalifikuje, ale rodziłam tam i polecam :).

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

7 sposobów jak przetrwać przesilenie wiosenne i jak szybko zajść w ciążę!