Forum Poronienie lekarz nie wie czy to poronienie?!
Odpowiedz

lekarz nie wie czy to poronienie?!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przy takiej niskiej becie to normalne że nic nie widać na usg. Jeśli tyle po terminie @ masz betę kolo 40 to niestety nie wróży dobrze.

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Kasionek Autorytet
    Postów: 1082 873

    Wysłany: 5 kwietnia 2018, 20:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musisz zobaczyć czy będzie przyrost bety.Tak wczesnej ciąży nie widać na USG.Byłam w podobnej sytuacji i lekarz mówił że w takim czasie działa natura.Nic się nie robi albo się utrzyma albo nie.U mnie okazało się puste jajo .Poroniłam w 8 tygodniu .A krwawiłam przez cały czas.

    201904017252.png
    *Staś (21 tyd)
    *Aniołek
  • Kasionek Autorytet
    Postów: 1082 873

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olcia77 wrote:
    Kasionek bardzo wspolczuje, wiem co przezywasz. Nie moge pogodzic sie z ta strata. Moja 1 ciaza i odrazu poronienie :( zastanawiam sie dlaczego.. wmawiam sobie ze jestem jakas wadliwa, ze kolejne ciaze beda takie same;(. Wiem napewno ze juz poronilam, wczoraj lecialy czarne skrzepy, duze. Wygladaly jak watrobka. Piersi przestaly bolec. Niestety tutaj we Francji inaczej traktuja ciaze. Nie przepisuja tabletek. Usg robia dopiero okolo 10-11 tyg. Ja mam duzy problem z prolaktyna. Lekarz niewiedzisl czy odstawiac ja czy mam brac dalej. Bralam bo wiem ze mam skoki od stresu, stresu mialam duzo , duzo pracy. Byc moze to wszystko sie przyczynilo. I bolal mnie brzuch od samego poczatku jak na okres. Myslalam ze to normalne. Moze cos sie niedobrego dzislo?
    Przykro mi ale nie poddawaj się.Takie wczesne ciążę niestety często tak się kończą.Ja wtedy też czułam się strasznie oszukana bo byłam w ciąży i zaraz w niej nie byłam.Ale myślami byłam już przy kolejnych staraniach.Co do prolaktyny nie pomogę ,kompletnie nie znam się na temacie.Ale myślę że najlepiej poszukac dobrego lekarza ustalić co i jak i zacząć działać.Trzymaj się

    201904017252.png
    *Staś (21 tyd)
    *Aniołek
  • olcia77 Autorytet
    Postów: 498 274

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 17:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje kochana. Wlasnie wrocilam ze szpitala. Beta 12:( krwawienie ustaje. Mam za tydzien jeszcze isc sprawdzic czy beta spadla calkiem. Orientujesz sie moze kiedy moge zrobic pierwsze badania hormonalne po tak wczesnym poronieniu? Ile odczekac zeby byly one wiarygodne? Przepraszam ze pytam, wiem powinnam zapytac lekarza ale on raczej nie byl zainteresowany tematem mojej prolaktyny bo mowilam o tym..

    niedoczynnosc tarczycy

    4.04.2018- [*] moj aniolek 5 tydz.

    28.03.2019- Moje najwieksze szczescie❤️
    oar89n73esdxfmhx.png
  • Kasionek Autorytet
    Postów: 1082 873

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 19:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym poczekała do kolejnej @.Mi się wydaje,że wtedy organizm wtaca do normy.Ale nie poparte żadną wiedzą medyczną tak tylko ja bym zrobiła:)

    201904017252.png
    *Staś (21 tyd)
    *Aniołek
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 6 kwietnia 2018, 23:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    olcia77 wrote:
    DZiekuje za odpowiedz. Co to oznacza ta beta tak niska? Ze ciaza obumarla wczesniej?
    Ta beta 42 to już prawdopodobnie spadkowa. Ciąża się zatrzymala wcześniej.
    Gin w pl mówił żeby z badaniami wstrzymać się do 6 tyg po poronieniu.

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • olcia77 Autorytet
    Postów: 498 274

    Wysłany: 7 kwietnia 2018, 23:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hope- dziekuje za odpowiedz. Z mojej miesiaczki wynikalo ze to byl 5 tydzien. Na bete poszlam rano zanim zaczelam krwawic. Jak zobaczylam wyniki popoludniu( chwile wczesniej zobaczylam krew na papierze) wiedzialam ze cos nie tak z tym wynikiem. Wyylada jakby ciaza zatrzymala sie na 3 tyg prawda?? Czyli 2 tyg chdozilam z martwym zarodkiem? Niewiem jak mam to interpretowac. Jestem zalamana ciagle o tym mysle :(

    niedoczynnosc tarczycy

    4.04.2018- [*] moj aniolek 5 tydz.

    28.03.2019- Moje najwieksze szczescie❤️
    oar89n73esdxfmhx.png
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 8 kwietnia 2018, 12:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Taki wynik kolo 40 to zazwyczaj jest kolo 12 dpo wiec faktycznie 3+ kilka dni.

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • kasiulka169 Znajoma
    Postów: 23 0

    Wysłany: 19 kwietnia 2018, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moja beta urosła miedzy wtorkiem a czwartkiem (17-19 kwietnia) tylko niecałe 10% (614,1-674,3) w 48 godzin, gin juz w poniedzialek powiedzial ze prawdopodobnie juz poroniłam, nie dał dupka ani luteiny... od daty spodziewanej @ plamie na brązowo już 20 dzień... zapewne w poniedzialek na wizycie powie ze to koniec :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 kwietnia 2018, 19:13

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego