X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie owulacja po wywołanej @
Odpowiedz

owulacja po wywołanej @

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • śnieżka.kropka Debiutantka
    Postów: 9 2

    Wysłany: 3 marca 2015, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie mam nadzieje że mi pomożecie. Jestem po wywołanej luteiną pierwszej @ po łyżeczkowaniu. Luteine mam brać od 16 do 25 dc , na regulacje cyklu bo przed poronieniem miałam nie regularne cykle. Moje pytanie jest takie czy ,mogę jakoś wyliczyć kiedy mogła bym mieć owulacje ? Chcę starać się o ciąże ale jestem teraz zupełnie zielona :( kiedy mogla by być owu i czy branie luteiny od 16 dc mi jej nie zablokuje ? Jeśli któraś mi pomoże będę bardzo wdzięczna

    17 tc [*]
    Oddała bym wiele za Ciebie Aniele !
    13.03.2015-beta 20,1 :)
  • KkasienkaA Autorytet
    Postów: 946 622

    Wysłany: 3 marca 2015, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hmmm ja nie jestem ekspertem, luteiny nigdy nie brałam...
    Ja też miałam wywoływany okres (duphastonem), bo miałam cykl bezowulacyjny, który trwałby bardzo długo i w następnym cyklu zaszłam w ciążę... :)
    Z tego co słyszałam to dupka czy luteinę bierze się już po wystąpieniu owulacji, żeby jej nie zaburzać, dlatego zalecają od 16 dc. Ale jeżeli masz zamiar monitorować cykl to powinnaś wiedzieć kiedy była owulka i ja bym od wtedy brała. U mnie od 16dc byłoby źle, bo ja zawsze miałam cykle nieregularne, ale owulacje późne, bo po 20dc.

    Nasz Aniołek jest już w niebie... Kochamy Cię bardzo! <3
    9tc 30.11.2014

    Antoś <3
    201510131762.png
  • śnieżka.kropka Debiutantka
    Postów: 9 2

    Wysłany: 3 marca 2015, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki KkasienkaA ja niestety nie mam pojecia kiedy przed mialam owulacje z racji nie regularnych @ teraz sama nie wiem czy ryzykowac i brać od 16 czy poczekać chociaż do 20dc

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 marca 2015, 20:01

    17 tc [*]