Letnia promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 31 sierpnia a otrzymasz od nas prezent:

Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend, w niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 31 sierpnia 2019 roku.

Wykup abonament Zamknij
Forum Poronienie Poronienie i brak okresu!!!
Odpowiedz

Poronienie i brak okresu!!!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Magda 26 Przyjaciółka
    Postów: 119 26

    Wysłany: 25 lutego 2015, 13:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny zwracam sie do was bo moze ktoras miala podobna sytuacje...Moj problem polega na tym ze 11.01.2015 ,6tc poronilam samoistnie i w sumie jeszcze nie dostalam okresu po tym poronieniu w sumie lekarz mi kazal przyjsc jak bede juz po okresie bralam clo bo mam zespol pco i brak owulacji i niestety lekarz mi musial to wszystko wywolac jak myslicie isc do lekarza czy poczekac jak okres sam przyjdzie...Pozdrawiam i czekam na porady:)

    Magda26
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2015, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda 26 witam Cie!

    Ja poroniłam 5 grudnia (przez łyżeczkowanie), a @ dostałam dopiero 17 stycznia. Pamiętam, że bardzo się wtedy bałam, że coś jest nie tak, że to tak długo trwa. Na forach czytałam, że większość dziewczyn dostało po 28-30 dniach. Do Gina poszłam dopiero w lutym, stwierdził że wszystko dobrze. Nie stresuj się tym, nic złego się nie dzieje, Twój organizm musi po swojemu dojść do siebie, a jak dojdzie to przyjdzie @. Ale jeśli masz możliwość konsultacji z Ginem (do mojego się czeka 3 tyg :/ ) to może to sprawdz.
    Pozdrawiam

  • kehlana_miyu Autorytet
    Postów: 2757 3712

    Wysłany: 25 lutego 2015, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda, mi lekarze powiedzieli, że często zdarza się czekanie na pierwszy okres nawet ok.6-8 tygodni i dopiero po 8 tygodniach miałam przyjść na wywołanie jeżeli się sam nie pojawi. Ja dostałam ostatecznie równo po 5 tygodniach od łyżeczkowania.

    961l9vvj59du8plj.png
    961lk6nlda9uyhvb.png
    5tc [*] 04.2015
    10tc [*] 01.2015
  • Magda 26 Przyjaciółka
    Postów: 119 26

    Wysłany: 25 lutego 2015, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzieki dziewczyny:) takze jeszcze troche poczekam zobacze co czas pokaze...nie moze byc nic gorszego niz poronienie ale nic sie nie zrobi i trzeba zyc dalej moze wkoncu sie uda:):)

    Magda26
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lutego 2015, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja pierwszą @ (prawdopodobnie to była @ ) dostałam po 21 dniach , kolejną musiałam wywołać luteiną

  • D. Autorytet
    Postów: 596 232

    Wysłany: 26 lutego 2015, 17:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie @ pojawiła się 6 dni po tym jak ciąża przestała się rozwijać. Teraz mam 52 dc i @ nadal nie ma... Wczoraj przyjęłam ostatnio dawkę luteiny, @ powinna pojawić się w przeciągu 5 dni...

    Mam za sobą dwie ciąże biochemiczne, od tego czasu moje cykle są strasznie nieregularne...


    [*] 14.09.2014 r.
    [*] 08.01.2015 r.
    [*] 11.10.2015 r.
    [*] 22.12.2015 r.
  • Magda 26 Przyjaciółka
    Postów: 119 26

    Wysłany: 26 lutego 2015, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kurcze czemu my musimy to wszystko przechodzic jednym sie udaje a drugie nie moga masakra...miejmy nadzieje ze los sie dla nas usmiechnie:)

    Magda26

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)