X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Puste jajo płodowe - środki poronne
Odpowiedz

Puste jajo płodowe - środki poronne

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Wena123 Ekspertka
    Postów: 247 144

    Wysłany: 19 sierpnia 2022, 08:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny!

    Wczoraj na kontroli u ginekologa dowiedziałam się że płód obumarł, zostało puste jajo płodowe.
    To jest moja trzecia strata na etapie 4/7 tydzień ciąży.
    Fakt, że nie jestem w stanie trafić na lekarza, który by się mną zajął, zdiagnozował to jedno, ale!

    Mam czekać tydzień ... tydzień na krwawienie, jeśli ono się nie pojawi mam przyjść na ponowną kontrolę i moooże pomyślimy o szpitalu i łyżeczkowaniu.

    Dziewczyny, jestem już tak zdesperowana, że zwracam się do Was z pytaniem, czy może któraś z Was nie ma środków poronnych.
    Tydzień to ogrom czasu, ja już jestem tak rozbita psychicznie, że mam ochotę wyć i krzyczeć na zmianę.
    Bardzo chciałabym uniknąć wizyty w szpitalu, po dwóch poprzednich wychodziłam z depresji dwa lata. Jest to dla mnie okropna trauma. A mam wrażenie, że lekarze wcale nie chcą pomóc, sytuacja z ustawą antyaborcyjną dodatkowo nie poprawia sytuacji.

    Proszę nie oceniajcie mnie, tylko spróbujcie zrozumieć.

    Jestem totalnie załamana. Obiecywano mi, że teraz będzie inaczej.

  • Dina Ekspertka
    Postów: 146 75

    Wysłany: 19 sierpnia 2022, 08:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Może odezwij się do Aborcyjny Dream Team albo Federy
    A dwa może idź do innego lekarza, który podałby Tobie leki wcześniej.
    Dla mnie bardzo ważne było po kolejnym poronieniu usłyszeć od lekarki, że już muszę to mieć za sobą i szkoda czekać. Ale zawsze byłam w szpitalu.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 sierpnia 2022, 08:21

    **************
    Kariotypy ✅, wiek 38
    Hashimoto, IO już uregulowana
    AMH styczeń 2023 -3.06
    ALLO MLR 0

    XI. 2023 - III stymulacja