Ciąża Pozamaciczna 2021
-
nick nieaktualnyCześć Dziewczyny. Nie wiem czy istnieje już taki wątek, ale nigdzie nie mogę go znaleźć.
Czy któraś z was przeszła taka ciąże a później udało się urodzić zdrowe dziecko?
Mam 27 lat to moja pierwsza ciąża i tak niefortunnie zagnieździła się w lewym jajowodzie, który został mi usunięty dwa dni temu wraz z ciążą. Zostałam wyspana do domu bez karty wpisu, bez zaleceń.. Nie wiem nic ciągle krwawię, a na dodatek dostałam skurczy i boli jak na okres nawet nie wiem czy to jest ok czy tak ma być. Kiedy mogę się starać, czy nawet spodziewać miesiączki. Jestem kompletnie zielona.. -
Cześć, był tu dość długi wątek o ciąży pozamacicznej - poszukaj, bo ktoś ostatnio zaśmieca jakimiś postami z reklamami...
Też straciłam jajowód przez ciążę pozamaciczną, a później urodziłam dwójkę dzieci i w obie ciąże zaszłam właściwie w pierwszym cyklu i nawet z jajnika po stronie bez jajowodu - tak zdarza się.
Mnie kazano odczekać 3 cykle z kolejnymi staraniami. Kolejny cykl po operacji zaczął się po ok 5 tyg.
Teraz najważniejsze chyba to kontrolować, żeby Bhcg spadło w okolice 0.
Trzymaj się
Aniołek 13.09.2014 - 9 tc - cp
-
nick nieaktualnynanana wrote:Cześć, był tu dość długi wątek o ciąży pozamacicznej - poszukaj, bo ktoś ostatnio zaśmieca jakimiś postami z reklamami...
Też straciłam jajowód przez ciążę pozamaciczną, a później urodziłam dwójkę dzieci i w obie ciąże zaszłam właściwie w pierwszym cyklu i nawet z jajnika po stronie bez jajowodu - tak zdarza się.
Mnie kazano odczekać 3 cykle z kolejnymi staraniami. Kolejny cykl po operacji zaczął się po ok 5 tyg.
Teraz najważniejsze chyba to kontrolować, żeby Bhcg spadło w okolice 0.
Trzymaj się
Czy robiłaś jakieś badania do Cp żeby poznać przyczynę dlaczego tak się stało? Ja jakoś nie wierzę w przypadki, nigdzie nie znalazłam aktualnego wątku. -