X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Ciąża Pozamaciczna 2021
Odpowiedz

Ciąża Pozamaciczna 2021

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 22 września 2021, 11:21

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny. Nie wiem czy istnieje już taki wątek, ale nigdzie nie mogę go znaleźć.
    Czy któraś z was przeszła taka ciąże a później udało się urodzić zdrowe dziecko?
    Mam 27 lat to moja pierwsza ciąża i tak niefortunnie zagnieździła się w lewym jajowodzie, który został mi usunięty dwa dni temu wraz z ciążą. Zostałam wyspana do domu bez karty wpisu, bez zaleceń.. Nie wiem nic ciągle krwawię, a na dodatek dostałam skurczy i boli jak na okres nawet nie wiem czy to jest ok czy tak ma być. Kiedy mogę się starać, czy nawet spodziewać miesiączki. Jestem kompletnie zielona..

• nanana Koleżanka

Wysłany: 22 września 2021, 22:53

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, był tu dość długi wątek o ciąży pozamacicznej - poszukaj, bo ktoś ostatnio zaśmieca jakimiś postami z reklamami...
    Też straciłam jajowód przez ciążę pozamaciczną, a później urodziłam dwójkę dzieci i w obie ciąże zaszłam właściwie w pierwszym cyklu i nawet z jajnika po stronie bez jajowodu - tak zdarza się.
    Mnie kazano odczekać 3 cykle z kolejnymi staraniami. Kolejny cykl po operacji zaczął się po ok 5 tyg.
    Teraz najważniejsze chyba to kontrolować, żeby Bhcg spadło w okolice 0.
    Trzymaj się

relg3e5eso9hbo5j.png

f2wli09kz9yzaw8v.png

Aniołek 13.09.2014 - 9 tc - cp

• nick nieaktualny

Wysłany: 25 września 2021, 07:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    nanana wrote:
    Cześć, był tu dość długi wątek o ciąży pozamacicznej - poszukaj, bo ktoś ostatnio zaśmieca jakimiś postami z reklamami...
    Też straciłam jajowód przez ciążę pozamaciczną, a później urodziłam dwójkę dzieci i w obie ciąże zaszłam właściwie w pierwszym cyklu i nawet z jajnika po stronie bez jajowodu - tak zdarza się.