X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Rozchodząca się blizna - kiedy cc
Odpowiedz

Rozchodząca się blizna - kiedy cc

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • guerretenshi Autorytet
    Postów: 1285 1654

    Wysłany: 8 sierpnia 2021, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie. Od 26 TC wiem, że rozchodzi mi się blizna po pierwszej cesarce. Na szczęście nic nie pękło, ale jest cienka. Nie może dość do akcji porodowej więc cięcie ma być wcześniej. W jednym szpitalu chcą to zrobić w skończonym 37 TC, drugi uważa że nie ma potrzeby przed 39 jeśli nie ma akcji porodowej. Są tu mamy, w podobnej sytuacji? Jak u Was to wygląda ?

    13.01 pierwsze USG :)
    f2w3yx8dnbdwnm3w.png
    f2wlj44jcmeu4i3p.png
  • Enni Znajoma
    Postów: 30 65

    Wysłany: 5 września 2023, 17:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podbijam temat chociaż juz trochę czasu minęło. Jestem w 24 tc i lekarz stwierdził ubytek na bliznie po cc. Zalecił duże dawki progesteronu, które wyłączają skurcze macicy i oszczędny tryb życia, dużo leżeć, nie schylać się, nie dźwigać, usg co 2 tygodnie. Czy któraś z Was tak miala? W którym tc u Was ciąża skoczyła się cesarka? Wg lekarza być może trzeba będzie zrobić ja przeć terminem ale jest też spora szansa, że donoszę do końca.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

4 składniki diety wspierające owulację!