X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Złe przepływy - proszę o pomoc !
Odpowiedz

Złe przepływy - proszę o pomoc !

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • anixx Debiutantka
    Postów: 8 0

    Wysłany: 9 marca 2017, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, byłam dziś u ginekologa i jestem załamana :( lekarz stwierdził słabe przepływy, na straszył hipitrofią oraz możliwością wystąpienia rzucawki :( Jestem w 20 tyg ciąży. Dostałam leki i kolejne usg za 2 tygodnie, nie wiem jak wytrzymam. Tak się zestresowałam że mało co pamiętam z tej wizyty, może któraś z was ma wiedzę i mogła by mi pomóc w interpretacji wyników, może nie jest aż tak źle :(
    Moje wyniki
    RUA PI = 1,71 NOTCH (+) OBECNY LUA PI = 1,49 NOTCH (+/-)

    anixx
  • Kinga13 Autorytet
    Postów: 1888 1709

    Wysłany: 19 marca 2017, 19:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochanie, wątpię, aby ktokolwiek tutaj Ci z tym pomógł. Przepływy mierzy się za pomocą USG Dopplera i to nie są tylko jakieś tam cyferki, lekarz ogląda wzrokowo jak ta krew krąży pomiędzy Tobą a dzieckiem, a potem z jego serduszka do mózgu.

    Wiem, że to trudne, ale pamiętaj, że dziecko odczuwa wszystko to co Ty. Twój stres nie działa dobrze. Bierz leki, zdrowo się odżywiaj, pamiętaj, że najważniejszy jest teraz rozwój mózgu Twojego maluszka, przepływ krwi, która niesie tlen ma mu to zapewnić, więc dbaj też o dobre dotlenienie samej siebie. Ostatnio tyle się mówi o smogu, jeśli powietrze u Ciebie słabe to uciekaj gdzieś do rodziny na wieś, wietrz w pokoju, w ciepłe dni poczytaj książkę na dworze.

    Może warto skonsultować się z innym lekarzem? Dobry lekarz to taki, który jest dla Ciebie wsparciem, nie straszy tylko przedstawia opcje wyjścia z sytuacji.

    Trzymam kciuki :)

    08.09.2017 - Staś <3
    24.02.2019 - Aniołek [*] 7tc
    18.05.2020 - Lilka i Nelka <3 <3

    konflikt serologiczny w układzie białek zgodności tkankowej