Forum Pytania do eksperta – Starania ze wspomaganiem brak zaplodnienia przy IVF

brak zaplodnienia przy IVF

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • sharishia Debiutantka
    Postów: 6 0

    Wysłany: 15 lipca 2018, 17:02

      /  Zgłoś
    Razem z mezem jestesmy po nieudanym IVF. Wszystko wydawalo sie jak najbardziej w porzadku- 14 jajeczek w dojrzalym stadium, nasienie meza tez bardzo dobrej jakosci, o byly problemy z zaplodnieniem. Musze dodac, ze jest to nasz 2 nieudany IVF. Za pierwszym razem 6 jajeczek z 11 sie zaplodnilo, ale niestety sie nie udalo (nie nadawaly sie rowniez do zamrozenia). Co moze byc przyczyna braku zaplodnienia za drugim razem? Dziekuje

  • dr n. med. Beata Makowska Ekspert

    Wysłany: 20 lipca 2018, 20:29

      /  Zgłoś
    Czasami badanie ogólne nasienia jest prawidłowe, natomiast w bardziej szczegółowych badaniach mogą być nieprawidłowości – MSOME, HBA. W zależności od szczegółowych wyników badania nasienia istnieje możliwość wyboru rodzaju zapłodnienie. Może powinno być przeprowadzone bardziej specjalistyczne zapłodnienie. Bez poznania szczegółów Państwa badań trudno mi odpowiedzieć.

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)