Forum Starając się - ogólne 2 lata starań:(
Odpowiedz

2 lata starań:(

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Karen21 Debiutantka
    Postów: 13 0

    Wysłany: 26 czerwca 2013, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam mam taki problem,już 2 lata staramy się o dziecko,mój facet robił badania wynik nie jest najlepszy ale lekarz mówił że nie powinno byc problemu z zajściem.Ja biore leki na nerwice.Czy ktoś z was zazywał leki na nerwice czy depresję i zaszłyście w ciąże? martwię się.mój ginekolog nie zlecił badań hormonalnych pow że jest wszystko ok po badaniu usg i robiłam wykres z temp to mówi że owu mam ok 18 dnia cyklu.miesiączki mam nieregularne od 27do 32 dni.I jeszcze takie pytanko bo miesiączkę miałam 10.06 i jakiś czas po niej pojawił się śluz żółtawy wodnisty a ostatnio zmienił się na biały rozciągliwy,pomyślałam że to przed owulacją bo przed wczoraj był bezbarwny .Powiedzcie czy powinniśmy się teraz przytulać codziennie czy zrobić przerwę np dziś?(kochaliśmy sie wczoraj i przed wczoraj) bo tak jak mówiłam u narzeczonego nie jest wszystko ok i chcielibyśmy trafić w ten odpowiedni dzień

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2013, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej, moim zadaniem powinnaś skonsultować się z innym lekarzem , i zobaczyć co ma do powiedzenia, co do leków to nie orientuje się jak one wpływają na zajście w ciąże,
    Gdy śluz w pochwie wygląda jak białko jaja kurzego i daje się rozciągnąć między dwoma palcami dłoni, jest to właśnie śluz płodny.

  • Niuta Autorytet
    Postów: 796 3736

    Wysłany: 26 czerwca 2013, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W jednej z porad przeczytałam że najlepiej kochać się co dwa dni.
    A jeszcze lepiej wtedy kiedy macie na to ochotę ;-)
    Seks ma być przyjemnością a nie obowiązkiem prokreacyjnym ;-)

    Kiedy pomagamy innym, pomagamy sobie, ponieważ wszelkie dobro, które dajemy, zatacza koło i wraca do nas. – Flora Edwards
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 czerwca 2013, 10:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a najlepiej kiedy ta przyjemność jest największa w dni płodne :)

  • Talija Debiutantka
    Postów: 15 11

    Wysłany: 26 czerwca 2013, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    karen zgadzam sie ze powinnas skonsultowac sie z innym lekarzem My staramy sie dwa lata i 9 miesiecy i badania hormonalne to raczej podstawa No i lekarz powinien ci wyjasnic co z tymi lekami i czy maja jakis wplyw na satarnia no chyba ze nic mu nie mowilas...
    Co do kochanai sie to mysle ze warto zrobic sobie przynajmniej dzien przerwy na zregenerowanie plemnikow a i jak masz regularne cykle to moze wspomoz sie dodatkowo testemi owulacyjnymi? :) a no i powodzenia :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2013, 11:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    też dobra rada, ale postaw na konsultację z innym lekarzem, może on coś innego dostrzeże :)

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?

Ciąża pozamaciczna (ektopowa) zdarza się raz na 90-100 przypadków ciąży. Jest to ciąża, która zamiast w macicy rozwija się poza nią. Objawy ciąży pozamacicznej nie są jednoznaczne. Trudno ją czasem rozpoznać, bo na początku objawy są podobne do ciąży o prawidłowym przebiegu. Na późniejszym etapie pojawia się ból podbrzusza, krwawienie oraz brak prawidłowego przyrostu hormonu hCG. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego