X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne acard, heparyna
Odpowiedz

acard, heparyna

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Gusik2901 Debiutantka

Wysłany: 20 lipca 2016, 18:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jestem po 2 poronieniach, lekarz nie zrobił mi żadnych badań pod względem krzepliwości krwi, natomiast zapobiegawczo dał mi acard. A w ciąży powiedział że dobrze żebym brała heparynę w zastrzykach. Czy ten acard nie zaszkodzi mi w niczym ? Mam żylaki na łydkach czy może dlatego dał mi tę heparynę podejrzewając problemy z krzepliwością krwi badz jakieś zakrzepy ??

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wybór dawczyni komórki jajowej – o czym warto pamiętać?

Odkryj kluczowe aspekty wyboru dawczyni komórki jajowej i dowiedz się wszystkiego o procedurze in vitro z wykorzystaniem komórki jajowej dawczyni lub nasienia dawcy. Jak to dokładnie działa? Gdzie i w jaki sposób można znaleźć odpowiednią dawczynię? Rozmawiamy z lek. med. Włodzimierz Sieg z Kliniki INVICTA, który opowiedział nam również o innowacyjnym narzędziu wykorzystującym algorytm machine learning (AI) do doboru fenotypowego pomiędzy biorcami a dawcą komórek. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suplementacja w ciąży a wytyczne ekspertów. Dlaczego skład Prenasolu to odpowiedź na potrzeby przyszłej mamy?