Partner Akcji

AKCJA "SUPLEMENTY Z SENSEM"

Suplementacja w ciąży a wytyczne ekspertów. Poznaj kluczowe składniki dla mamy i dziecka 👇
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne acard, heparyna
Odpowiedz

acard, heparyna

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Gusik2901 Debiutantka

Wysłany: 20 lipca 2016, 18:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jestem po 2 poronieniach, lekarz nie zrobił mi żadnych badań pod względem krzepliwości krwi, natomiast zapobiegawczo dał mi acard. A w ciąży powiedział że dobrze żebym brała heparynę w zastrzykach. Czy ten acard nie zaszkodzi mi w niczym ? Mam żylaki na łydkach czy może dlatego dał mi tę heparynę podejrzewając problemy z krzepliwością krwi badz jakieś zakrzepy ??

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Choroby endometrium - jakie są najczęstsze?

Czym jest endometrium, a czym endometrioza? Jakie mogą być inne choroby endometrium i jak się objawiają? Jaka grubość endometrium jest optymalna podczas starań o dziecko? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Badania prenatalne w ciąży, czym są i czy warto je robić

Pojęcie badań prenatalnych nie dla wszystkich jest zrozumiałe. Często kojarzone jest wyłącznie z inwazyjnymi badaniami prenatalnymi płodu i tym samym utożsamiane jest z ryzykiem utraty ciąży. Postrzeganie to jest zupełnie błędne. Czym zatem są badania prenatalne, kto powinien je wykonywać i czy są one bezpieczne dla dziecka?

CZYTAJ WIĘCEJ

Globulki dopochwowe z mio-inozytolem – naturalne wsparcie w dniach płodnych