Forum Starając się - ogólne bdanie HCG
Odpowiedz

bdanie HCG

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Ona_ Koleżanka
    Postów: 60 15

    Wysłany: 21 listopada 2013, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie dziewczyny!!! mam pytanie po ilu dniach po stosunku mozna zrobic test Beta HCG?? Proszę o info :)

    f2w3rjjg8jk30n7j.png
  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 21 listopada 2013, 10:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zalezy :p jezeli serduszkowalas w okresie odrazu po miesiaczce - min.3 tygodnie; jesli w okresie owulacji - min.2 tygodnie.

    48f411ed51.png
  • limonka Koleżanka
    Postów: 43 16

    Wysłany: 21 listopada 2013, 11:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ona_ wrote:
    Witajcie dziewczyny!!! mam pytanie po ilu dniach po stosunku mozna zrobic test Beta HCG?? Proszę o info :)
    Moim zdaniem test beta możesz wykonać już 10 dni po Owulacji :)

  • Unlike Autorytet
    Postów: 587 354

    Wysłany: 21 listopada 2013, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Limonka: jak najbardziej sie z Toba zgodze, tylko wiekszosc nowych dziewczyn na forum, nie ma pojecia, kiedy maja owulacje, wiec trzeba liczyc maksimum od serduszkowania ;)

    48f411ed51.png
  • limonka Koleżanka
    Postów: 43 16

    Wysłany: 21 listopada 2013, 17:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Unlike wrote:
    Limonka: jak najbardziej sie z Toba zgodze, tylko wiekszosc nowych dziewczyn na forum, nie ma pojecia, kiedy maja owulacje, wiec trzeba liczyc maksimum od serduszkowania ;)

    No tak skoro nie wiedzą kiedy,to masz rację :)

    Więc koleżanko jeśli wiesz kiedy miałaś owulację rób test 10 dni po niej:)

    Unlike lubi tę wiadomość

  • Ona_ Koleżanka
    Postów: 60 15

    Wysłany: 22 listopada 2013, 12:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieki za informacjie... faktycznie jestem nowa i jeszcze sie w tym nie do konca lapie:)

    f2w3rjjg8jk30n7j.png
  • hyazinte Debiutantka
    Postów: 7 1

    Wysłany: 25 listopada 2013, 21:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam proszę o pomoc w dniu 25,11,2013r. robiłam badania krwi na bete HCG wynik wyszedł 14.74 mlU/ml
    Normy dla:
    kobieta nieciężarna - 0,00 -6,15
    Kobieta ciąża 4-5 tydz -3360 -13400
    Kobieta ciąża 6- 10 32600 - 196000
    Kobieta ciąża 11-12 6480 - 192400
    Kobieta ciąża 13-27 8200-147200
    Kobieta ciąża28-40 2320-91800
    Natomiast w dniu dzisiejszym wynik wynosił 82.18 mlU/ml
    Wiecie może czy wszystko jest ok do lekarza mam dopiero iść 2.12.2013

  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 27 listopada 2013, 21:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wyglada na to ze to wczesniuzka ciaza:)

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego