Forum Starając się - ogólne brak okresu test negatywny
Odpowiedz

brak okresu test negatywny

Oceń ten wątek:
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 14 października 2014, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hehe tez tak mialam :)

    wiec zrob zwykly test .. mysle ze jesli nawet owulka byla np 30 wrzesnia..i spokojnie awet jelsi wspolzyliscie ostatni raz 27 to etz jest szansa :)
    ps wieksza na dziewczynke tak wogole :)

    to dzis jest 14 dpo wiec spokojnie juz powinno cos byc wdac :) nawte na tych testach 25 czulosci :)

    ajelsi byla 27 wrezsnia to juz 18 dpo wiec na pewno juz by cos tam sie pokazalo :0

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 14 października 2014, 19:43

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 14 października 2014, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak czy siak dziewczynka by byla tak mysle ;D jutro zrobie plytkowy test bobtakie to mam w domu Czy teraz zrobic?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    bkkk
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 14 października 2014, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bkkk wrote:
    tak czy siak dziewczynka by byla tak mysle ;D jutro zrobie plytkowy test bobtakie to mam w domu Czy teraz zrobic?
    zrob jutro z rana z pierwszego moczu :) bedzie najbardziejwiarygodne :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 14 października 2014, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a jezeli z moczu negatgwny to moge byc pewna ze ciazy nie ma?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    bkkk
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 października 2014, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moim zdaniem 3-4 dni po okresie powinno już wyjść o dowolnej porze dnia, ale różnie to bywa :) zrób jak uważasz :)

  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 14 października 2014, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bkkk wrote:
    a jezeli z moczu negatgwny to moge byc pewna ze ciazy nie ma?
    jedynym pewnym wynikiemjest z krwi beta ..

    nie raz jest tak ze sikaniec nie wychodzi nawet do tyg po terminie @ .. zalezy ile pijemy wody, jak czesto chodzimy siku .. i jakiej jakosci jest mocz..
    nie raz jest tak ze z moczu nie wychodzi a beta jest juz 50 .. po porstu im bardziej rozrzedzony mocz tym mniejsze stezenie.. dlatego lepiej robic z rana wtedy mocz jesttresciwszy :P

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 14 października 2014, 20:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to zrobie rano jutro i tyle zobaczymy a jak przez tydzien okresu nie bedzie to ide do gina

    bkkk
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 14 października 2014, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    moze okres sie pojawi albo to przez zmiane pogody rozlegulowalo sie

    bkkk
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 14 października 2014, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bkkk powodzenia i tzrymam kciuki :)

    jelsi odebralas moje wczesniejsze wypowiedzi jako atak to przepraszam..ale nie raz dziwi mnie co dziewczyny wypisuja :)

    nie uwazam sie za eksperta ale z obserwacji widze ze mniej wiecej okolo 9 dpo nastepuje zagnezdzenie.. i testy wlasnie ywchodza okolo 10-11 dpo :)

    a takie pisanie niestety odbija sie na dziewczynach ktore ardzo czekaja .. i chca jak najszybciej znac wynik ..
    bo zalamane placxza.. martwi sie .. a wiekszosc znich i tak nie dostaje [email protected] :)

    [email protected] lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 14 października 2014, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rozumiem jutro zrobie test i zobaczymy co wykaze jak bedzie bedzie dobrze jak nie tez takze tak czy siak bede zadowolona bo jakis mdlosci nie mam jedno razowevtylko bylo gula jest i piersi mega bola i duze sa ale tak przed okresami bywa moze i u mnie tak jestj

    bkkk
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 14 października 2014, 20:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a co do guli to polecam meliske :) na wyciszenie :)
    a dwa zbadaj tarczyce usg :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 14 października 2014, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a mam takie pytanie czy mozna by bylo juz odczuwac inny sex tzn ze inaczej jest jakby spuchnieta i bol delikatny?

    bkkk
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 14 października 2014, 20:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    na to pytanie nie odp ..bo nie bylam w ciazy
    choc na chlopaski rozum moze byc spuchnieta :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 14 października 2014, 20:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a tam nie biore do glowy poki co moze jutro sie ookaze bo schizuje juz

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    bkkk
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31310

    Wysłany: 14 października 2014, 20:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bkkk wrote:
    a tam nie biore do glowy poki co moze jutro sie ookaze bo schizuje juz
    dokladnie :) poloz si z mezusiem obejrzcie cos :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 14 października 2014, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mecz idzie takze ze mnie akurat slaby kibic :D jutro dam znac

    bkkk
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 października 2014, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania, akurat implantacja może wystąpić między 6 a 12 dpo, choć embriologia lekarska Sadlera podaje nawet 5,5 doby po owu. Nie jest powiedziane, że będzie to 9 dzień, wręcz przeciwnie, raczej najczęściej obserwuje się implantację w 7-8 dniu :)

    Ania_84 lubi tę wiadomość

  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 15 października 2014, 05:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a wiec zrobiłam dziś test negatywny temperatura 37,2...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 października 2014, 06:17

    bkkk
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 15 października 2014, 06:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powiem wam ze mimo tego okresu jakos przeczucie mam ze jednak jestem w ciąży nie wiem dlaczego

    bkkk
  • bkkk Koleżanka
    Postów: 36 7

    Wysłany: 15 października 2014, 07:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeszcze jedno gdyby liczyc od ostatniej miesiączki to byłby jakiś 5 tydzień a jak tydzień temu robiłam bete to 4 wiec to już by wykrylo jak myślicie ?

    bkkk
1 2 3 4
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

5 rzeczy, które wesprą Twoje starania o dziecko!

Rozpoczynacie starania o dziecko. Wykonujesz kolejne testy ciążowe i… nic. Zastanawiasz się, dlaczego to tyle trwa, skoro „wszyscy” wokół informują o tym, że spodziewają się dziecka. Tak naprawdę wiele starań kończy się sukcesem dopiero po pewnym czasie, a niepłodność dotyczy już blisko 15-20% par. Sprawdź, co możesz zrobić, aby zwiększyć swoje szanse na szczęśliwe poczęcie.

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ