X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne DOBRY GIN BOLESŁAWIEC
Odpowiedz

DOBRY GIN BOLESŁAWIEC

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2013, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny!
    Może któraś ze staraczek mieszka w Bolesławcu lub okolicach (Zgorzelec, Lubań, Lwówek,Jelenia Góra) i zna dobrego ginekologa, który nie olewa problemu niepłodności, kieruje na odpowiednie badania. Ja zmieniam tych lekarzy jak rękawiczki i żaden nawet nie raczy mnie wysłać na podstawowe badania, nawet ci co chodzę prywatnie. Mam PCOS więc w tym wypadku niektóre badania są konieczne, część zrobiłam na własną rękę ale nie jestem lekarzem i nie wiem jakie jeszcze mam zrobić. Monitoringu też sama sobie nie zrobię a tu się chyba tego nie praktykuje. Pomóżcie dziewczyny.

  • Lubisia Przyjaciółka
    Postów: 83 76

    Wysłany: 8 listopada 2013, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 marca 2016, 22:53

    3jgxgov3phzmfy7z.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2013, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to kobitka czy facet?

  • Lubisia Przyjaciółka
    Postów: 83 76

    Wysłany: 9 listopada 2013, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 24 marca 2016, 22:53

    3jgxgov3phzmfy7z.png[/url]
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 listopada 2013, 21:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziękuję Lubisia
    Lubisia wrote:
    kobieta,przyjmuje na ul.Gdańskiej

  • karolaa Przyjaciółka
    Postów: 113 51

    Wysłany: 30 listopada 2013, 13:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z Bolesławca polecam doktora Ginekologa Pana Koziołkowskiego :-)

    9ltfu6bdv4t6go6c.png

    ff1d6de0ddd1efa7c7b09089c73ba48b.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również: