Forum Starając się - ogólne Ginekolog śląskie
Odpowiedz

Ginekolog śląskie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, nie wiem czy już byl taki temat.
    Szukam ginekologa na śląsku. Dobrego ginekologa ktory mna pokieruje zleci badania itp, chodzi o nieudane starania. Takze najlepiej taki ( a najlepiej taka) ktory zna sie na nieplodnosci i wie co zlecic. Moze byc klinika nie przeszkadza mi to. Tylko do kogo kto nie zedrze kasy i nie bedzie chcial na wejsciu nawijac o in vitro. Bo niestety w klinikach tak bywa.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2015, 13:12

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 13:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze najlepiej udac sie do kliniki nieplodnosci?

  • Katarzyna87 Autorytet
    Postów: 4528 6014

    Wysłany: 2 września 2015, 13:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sylwiaśta własnie to samo miałam napisać. Moim zdaniem najlepiej kierować się od razu do Kliniki niepłodności.

    ex2bg7rf9gca70kb.png
    f2wljw4z5xlc2pyj.png
  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wszystko jedno. Ale mimo wszystko potrzebny jedt gin;) dlatego pytam do kogo?:)

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 13:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja polecam Gyncentrum Katowice i dr Piekarz :) bylam u dr Czerwinskiej, Piekarz i Mercika i najbardziej pasuje mi moja Pani dr. Zleca wiele badan, jest dokladna, bardzo mila, nie pospiesza.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2015, 13:16

  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 13:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O super ze to kobitka. A zleca badania czy odrazu na stol i laparo hitero itp?

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 13:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też słyszałam o dr Piekarz, że konkretna itp. ;)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 13:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mialam robione HSG pierwszorzednie, koszt 500 zl. Laparo i histero nie mialam. Dopiero jak pierwsza procedura ivf sie nie uda to zrobi histeroskopie diagnostyczna ;)

  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A hsg mialas sono-hsg? Ona robila? I co czysto? Nic nie wykrylo u Ciebie?

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 14:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mialam sono ale w provicie bo termin byl wczesniejszy. Jajowody drozne, u nas problem z nasieniem 10-20 mln w calosci 2IUI nie udane wiec ruszamy z ivf komercyjnym.

  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 14:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No ja tez mam niby drozne. Ale jakies niby tez polipy mam. To juz niewiem czy drozne czy nie;/ i dlatego chce uniknac zabiegow. Bo mam je pewnie od stymulacji;/ i moze same znikna.

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 14:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Polipy od stymulacji? Poczytaj opinie o klinikach w necie, jest duzo informacji ;) skad jestes?

  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 19:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak moga sie pojawic od stymulacji od hormonow po prostu. A ja troche bylam tym faszerowana. Ja jestem okolice katowic w zasadzie. Do katowic nie mam daleko.

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to gyncentrum lub provita ;) poczytaj, wybierz najlepiej :)

  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A powiedz mi jak wygladalo Twoje badanie hsg? Bylas na fotelu gin. I tam przez cewnik dostalas plyn tak? I potem od razu usg ? Czy juz w trakcie wstrzykiwania plynu mialas usg? Musialas przechodzic na lozko na usg? Czy sie nie ruszalas? Dopiero po wszystkim wstalas?

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak w momencie wpuszczania plynu obserwuja twoje jajowody, czy kontrast przechodzi bez oporow czy z oporami lub tez wcale. Zaraz po przechodzilam na lozko w pomieszczeniu obok, lezalam ok 40 min i do domu :)

  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W momencie wpuszczania mialas usg????
    Czekaj bo chyba mnie nie zrozumialas. Nie chodzi mi o lezenie po badaniu bo to wiadomo ze mozna do domu i bez lezenia. Chodzi mi czy po kontrakscie wstawalas np zeby przejsc do usg. Bo ja tak. Niemialam usg w trakcie wstrzykiwania plynu. Tylko musialam wstac i isc na lozko zrobic usg. To ja juz teraz zglupialam.

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 21:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie, ja nie wstawalam. Przez cale sono- hsg lezalam na jednym lozku. Moze zle sie wyrazilam. Podali plyn i od razu robili usg. Na tym samym lozku bez wstawania.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2015, 21:13

  • iwi87 Koleżanka
    Postów: 82 10

    Wysłany: 2 września 2015, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aha czyli zaraz po podaniu. Ale to przez brzuch usg czy dopochwowo ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 września 2015, 21:15

    a9942c9fc55479cd13ab4a15f80f8e8e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 września 2015, 21:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie pamietam, chyba dopochwowo, a to az tak istotne??

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego