Forum Starając się - ogólne i znowu brak owulacji?
Odpowiedz

i znowu brak owulacji?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Agulaa30 Autorytet
    Postów: 501 189

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 16:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jak z tą owulacja jest? Jestem w 13 dc i testy owu nadal nagatywne... :( przy cyklach 28-30 dniowych...juz sił nie mam... kiedy wam testy pokazywały 2 kreski ??

    w4sq9n73sbn750go.png Agata 30.... Blizniaki 9 lat...Czekamy na nastepne dzieciątko .Bicie serduszka 5tydz.5dz.JUZ CIĘ KOCHAMY <3.<3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przy 30 dniowym cyklu owulacja może być nawet koło 17-18dc, więc jeszcze być może wszystko przed Tobą :)

  • Agulaa30 Autorytet
    Postów: 501 189

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 17:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    malami91 dzieki za pocieszenie,... mam nadzieje bo juz sił nie mam... pół roku starań i ciągle lipa...a jak to jest z tą owulacja...?? bo juz przestudiowałam wszystko co mozliwe a w głowie juz nic nie mam .... kiedy wam testy pokazywały pozytywne ??

    w4sq9n73sbn750go.png Agata 30.... Blizniaki 9 lat...Czekamy na nastepne dzieciątko .Bicie serduszka 5tydz.5dz.JUZ CIĘ KOCHAMY <3.<3
  • MartitaS Autorytet
    Postów: 427 312

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 17:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam 29-31 dniowe cykle i do tej pory wyznaczało mi owulację 18dc i wtedy z reguły pozytywne testy wychodziły 17-18dc. W jednym cyklu wychodziły negatywne, a byłam na monitoringu i miałam potwierdzoną, więc nie bierz ich za pewnik ;) widziałam kilka przypadków, że i przy negatywnych się udaje ;)
    A to Twój pierwszy cykl z testami?

    3i49e6ydo0n0ztfh.png
    Starania od VII.2017
    25.11.19 II ❤
    6.12.19 jest ❤
  • ams Autorytet
    Postów: 737 563

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 17:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam cykle okolo 31-dni i w szczesliwym cyklu owulacje wyznaczylo mi na 21dc takze cierpliwosci kochana :) i dzialajcie :)

    Od 22.10.2018 o 2H10 szczesliwa Mamusia malutkiej Charlotte <3
  • Agulaa30 Autorytet
    Postów: 501 189

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 17:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    z 2 miesiące temu uzywałam ale miałam tylko 5 i moment poszły ..jakos nie umiem ich odczytywać ... a teraz to wiem na pewno ze negatywne bo jedna jest słabsza od drugiej....ale moze faktycznie bede robic tak ja ty :D niby pokazuje ze trzeba testowac od 11 dc wiec tak robiłam ... i załamka... :( moze faktycznie ta owulacja bedzie pozniej... nie ma nikogo wiecej kto by sie wypowiedział o tych testach??

    w4sq9n73sbn750go.png Agata 30.... Blizniaki 9 lat...Czekamy na nastepne dzieciątko .Bicie serduszka 5tydz.5dz.JUZ CIĘ KOCHAMY <3.<3
  • Agulaa30 Autorytet
    Postów: 501 189

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    juz myslałam ze ja jakaś inna hehe.. byłam u ginekologa ale mi powiedziała ze do roku moge zajść lub nie... rozwaliła mnie tym tekstem... jestem po tabsach ale 7 miesiecy i ciagle cisza.... mam w końcu nadzieje ze sie uda :D

    w4sq9n73sbn750go.png Agata 30.... Blizniaki 9 lat...Czekamy na nastepne dzieciątko .Bicie serduszka 5tydz.5dz.JUZ CIĘ KOCHAMY <3.<3
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Testy to jedno... Nie ma co. Ja jestem po tabsach 7 cykl i mam owu 14 dc jeśli to 26 dniowy cykl a 18 dc jak to 19 dniowy cykl :)

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Agulaa30 Autorytet
    Postów: 501 189

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Seli a ty tez sie starasz 7 cykl po odstawieniu tabsów?? i jak u ciebie? masz śluz płodny ?bo u mnie jakos roznie z tym bywa

    w4sq9n73sbn750go.png Agata 30.... Blizniaki 9 lat...Czekamy na nastepne dzieciątko .Bicie serduszka 5tydz.5dz.JUZ CIĘ KOCHAMY <3.<3
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Od dwóch cykli mam go sporo :) ale ja też badam progesteron i chodzę do gina na usg :P

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • Agulaa30 Autorytet
    Postów: 501 189

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja biore od teraz wiesiołek... a czy jakos jeszcze moge sie wspomóc zeby mieć bardziej płodny śluz to juz nie wiem :(

    w4sq9n73sbn750go.png Agata 30.... Blizniaki 9 lat...Czekamy na nastepne dzieciątko .Bicie serduszka 5tydz.5dz.JUZ CIĘ KOCHAMY <3.<3
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja nie mogłam brać ani wiesiołka ani niepokalanka :P

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
  • MartitaS Autorytet
    Postów: 427 312

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak, książkowo każda kobieta powinna mieć owulacje 14dc - dobry żart :D
    Najlepiej chodzić na usg, bo przy okazji powie jak duży jest pęcherzyk i endo ;)
    Ja stosuje w okolicach owulacji żel Conceive Plus, trochę się o nim naczytałam pozytywnych opinii i się skusiłam ;)

    3i49e6ydo0n0ztfh.png
    Starania od VII.2017
    25.11.19 II ❤
    6.12.19 jest ❤
  • Agulaa30 Autorytet
    Postów: 501 189

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to chyba trafiacie na dobrych ginekologów.. bo moja to mówi zeby czekac ...ale nie podaruje i pojde niech zrobi mi badania chociaz raz dla świetego spokoju .. jestem po cesarce 8 lat wiec kto wie moze i cos sie poprzestawiało tam...

    w4sq9n73sbn750go.png Agata 30.... Blizniaki 9 lat...Czekamy na nastepne dzieciątko .Bicie serduszka 5tydz.5dz.JUZ CIĘ KOCHAMY <3.<3
  • Seli Autorytet
    Postów: 12176 2025

    Wysłany: 11 kwietnia 2018, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja powiedziałam,że nie zamierzam czekać, chodzę prywatnie to wymagam :P no i owulacje mam, hormony super... a lekarz zrobił dobrą diagnostykę i wiem, że mam insulinoporność, a shgb mam dobre mimo innych rzeczy :)

    dZhdp1.png

    Endometrioza głębokonaciekająca IV stopnia, guz jelita grubego zrośniety z macicą, macica, jajnik, jelito w zrostach, jajnik z guzkami, torbielami... Adenomioza na szyjce.

    Więcej cudów nie będzie 😔
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Mięśniaki macicy - przyczyny, objawy, leczenie

Mięśniaki macicy mogą występować nawet u 3 na 4 kobiety, w dowolnym momencie życia. U kogo jednak występują najczęściej? Czy znane są przyczyny powstawania mięśniaków macicy? Jakie są najczęstsze objawy i co powinno skłonić do wizyty u lekarza?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niedoczynność tarczycy podczas starania o dziecko

Tarczyca to niewielki gruczoł umiejscowiony na szyi człowieka, który wytwarza hormony i ma ogromny wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Dlaczego tak często obniża płodność kobiety? Jak rozpoznać najczęstsze choroby tarczycy: niedoczynność i nadczynność? Przeczytaj w eksperckim artykule w całości poświęconym tarczycy! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie kalendarza owulacji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego