Forum Starając się - ogólne ile nas jest na ovu?
Odpowiedz

ile nas jest na ovu?

Oceń ten wątek:
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 17 września 2013, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ciekawi mnie ile jest nas na ovu...kto ma ochote niech sie wpisze moze dojdziemy do rekordowej liczby ;-)

  • MisiaMisia Autorytet
    Postów: 1459 1973

    Wysłany: 17 września 2013, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę sobie, że warto zapytać Admina Ovufriend.

    Ola_czeka, Foto_Anna lubią tę wiadomość

    MisiaMisia
    rfxgdqk3jsp86isr.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2013, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rzeczywiscie, trudno nas policzyc.
    Dziewczyny, stance na chwile w rzadku i kolejno odlicz!
    :-D

    rybka, mała_mi, Malenq, Foto_Anna lubią tę wiadomość

  • Blysk_kotka Ekspertka
    Postów: 247 210

    Wysłany: 17 września 2013, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sporo, wystarczy zobaczyć ile jest wpisów do pamiętnika, ile wykresów ..to pocieszające w sumie bo naprzykład jak przeglądałam najstarsze pamiętniowe wpisy to większość tych dziewczyn ma już dzieciaczka

    MalutkaEve, MisiaMisia, Fedra, Amaranta, Foto_Anna lubią tę wiadomość

    "Gdy idzie o zachodzenie w ciąże , jajeczka kobiety są jak jajka na miekko, nigdy nie wiesz kiedy będą w sam raz"
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 17 września 2013, 17:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Blysk_kotka wrote:
    to pocieszające w sumie bo naprzykład jak przeglądałam najstarsze pamiętniowe wpisy to większość tych dziewczyn ma już dzieciaczka


    i to jest super wiadomość dla nas :D

    Blysk_kotka lubi tę wiadomość

  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 18 września 2013, 09:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    milo kobietki ze dajecie znac ze jestescie ;-) ja jak wchodze na ovu jest pelno nowych wykresow ktorych jeszcze np.nie widzialam...pewnie jest nas tu ogromnie duuzzzoooo ;-) ale swietnie poniewaz nie jestesmy same z tym problemem...spotkalam tu swietne kobietki i pewnie jeszcze nie jedna poznam ;-)

    kierzynka, tyger lubią tę wiadomość

  • Malgoo Koleżanka
    Postów: 37 32

    Wysłany: 18 września 2013, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no to pokazuje sie i ja :) jestem na ovu juz od jakiegos czasu ale jakos zawsze brakowalo czasu na forum... teraz nadrabiam :):)

    celia, rybka lubią tę wiadomość

  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19564

    Wysłany: 18 września 2013, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wystraczy zobaczyć ile jest juz cieżarówek gdzieś krążyła taka lista było tam już ponad 100 dziewczyn swego czasu...

    ale też trzeba pamiętać ze wiele z tych które były tu na początku po zajściu w ciaze po prostu odeszły z forum, znam kilka takich przypadków bo jestem tu już prawie rok ;)

    pozdrawiam Wszystkie a niezafasolkowanym życzę szybkiego zafasolkowania :)

    rybka lubi tę wiadomość

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • rybka Autorytet
    Postów: 2331 2494

    Wysłany: 2 października 2013, 10:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja kochana tez juz jestem tu dlugo,ciebie tez pamietam fedrus ;-) ale hm..zastanawiam sie czy dalej byc na owu poniewaz hm..niemam juz ochoty mierzyc badac itp...

  • mycha28 Autorytet
    Postów: 1145 1372

    Wysłany: 2 października 2013, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    fajnie ze jest to ovu :) ja jakoś lepiej znoszę czas gdy widzę I kreskę i pojawia sie @ odkąd jestem tu i mam wsparcie dziewczyn którym tez nie wyszło wiem że nie jestem z tym sama.
    I w ogóle fajnie tak pogadać o tych naszych objawach :)

    kierzynka, rybka lubią tę wiadomość

    Wojtus 2530 g, 50 cm <3 Szymus 2380 g, 50 cm <3
    201602151781.png
  • ulek Autorytet
    Postów: 253 238

    Wysłany: 2 października 2013, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka wrote:
    ja kochana tez juz jestem tu dlugo,ciebie tez pamietam fedrus ;-) ale hm..zastanawiam sie czy dalej byc na owu poniewaz hm..niemam juz ochoty mierzyc badac itp...
    Rybko zostań z nami, nie odchodź! Żeby tu być wcale nie musisz mierzyć, badać, czy płacić :) zostań tylko na forum :)

    rybka lubi tę wiadomość

  • ulek Autorytet
    Postów: 253 238

    Wysłany: 2 października 2013, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aaa to przy okazji odhaczam nr 9 na liście obecności :D

    rybka lubi tę wiadomość

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5598

    Wysłany: 2 października 2013, 12:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i ja sie zapisuję ;)

    rybka lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • cedr697 Autorytet
    Postów: 1527 1441

    Wysłany: 2 października 2013, 14:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To ja też się dopisze. Odliczam jestem na liście 11.

    rybka lubi tę wiadomość

  • cedr697 Autorytet
    Postów: 1527 1441

    Wysłany: 2 października 2013, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no jakoś słabo nam idzie to odliczanie
    na harcerki to my sięnie nadajemy ;)

    rybka lubi tę wiadomość

  • lawenda Przyjaciółka
    Postów: 75 31

    Wysłany: 2 października 2013, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :)

    lawenda
  • ulek Autorytet
    Postów: 253 238

    Wysłany: 2 października 2013, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cedr697 wrote:
    no jakoś słabo nam idzie to odliczanie
    na harcerki to my sięnie nadajemy ;)
    Za to ovufrendki z nas są super ;D

    MalutkaEve, rybka, agawa lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2013, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rybka wrote:
    ciekawi mnie ile jest nas na ovu...kto ma ochote niech sie wpisze moze dojdziemy do rekordowej liczby ;-)


    ile by nas nie było, to ciagle nas za mało, bo nie ma jeszcze naszych fasoleczek :)

    ulek lubi tę wiadomość

  • ulek Autorytet
    Postów: 253 238

    Wysłany: 2 października 2013, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MalutkaEve wrote:
    ile by nas nie było, to ciagle nas za mało, bo nie ma jeszcze naszych fasoleczek :)
    Malutka to tylko kwestia czasu :D

  • Izaczek Ekspertka
    Postów: 153 67

    Wysłany: 2 października 2013, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :) jestem na ovu drugi cykl

    rybka lubi tę wiadomość

    Izaczek
1 2 3 4 5
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pomagając szczęściu, czyli jak szybko zajść  w ciążę

Czy jest coś, co możesz zrobić, by zwiększyć swoje szanse na zajście w ciążę? Co może pomóc? Optymalny czas współżycia, „akrobacje łóżkowe” czy zdrowa dieta? Przeczytaj na co warto zwrócić uwagę starając się o dziecko, jakie są sposoby na zwiększenie szans na zajście w ciążę, a co najlepiej odłożyć na bok i skupić myśli na czymś innym.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego