Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne Kto W Szkocji Mieszka?
Odpowiedz

Kto W Szkocji Mieszka?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2014, 08:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Kobiety Która z was ze Szkocji Chciała bym poznać opinie Mamuśiek które w Szkocji rodziły Lub bedą rodzić !Powiedzcie mi Kochane Jaka tu opieka medyczna jest i czy lepiej rodzić tu czy w Polsce .Mam nadzieje ze znajdą się kobietki co prawdę napiszą o tym Szkockim Systemie Opieki Zdrowotnej .Pozdrawiam

  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 1 sierpnia 2014, 22:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej ja mieszkam w Szkocji juz 5.5 roku .urodzilam tu syna ma 3.5 i mam za soba jedno poronienie :( opieka taka sama jak widzialam ze opusywalas na staraczki w uk . Ogolnie jesli chodzi o samo podejscie do kobiety podczas porodu to stanowczo tu jest lepiej ale jesli chodzi o opieke medyczna podczas ciazy i w razie by sie cos dzialo to ma do zyczenia .... pozdrawiam

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 sierpnia 2014, 16:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to nie jest aż tak złe jak to opisują i mówią ,zdaje mi się ze to tez zależy od podejścia do danej sytuacj wiięc niema co panikować .dzięki Paulad11 .to moja pierwsza ciąża i po prostu lepiej wiedzieć czego można się spodziewać .Pozdrawiam ciepło

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 sierpnia 2014, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w SZkocji 5 miesięcy ale ogólnie w uk 9 lat

  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 2 sierpnia 2014, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A gdzie w Szkocji bo ja Edinburgh

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 sierpnia 2014, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja Aberdeen;)

  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To kawaleczek od Ediego :)

    Krysti lubi tę wiadomość

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 sierpnia 2014, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ostatnio bylam tam:))fajne miasto

    paulad11 lubi tę wiadomość

  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 7 sierpnia 2014, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja u Ciebie to chyba z rok temu ostatnio ale tylko przejazdem wlasciwie nie zwiedzalam nic .jechalismy caljuem na polnoc i zajechalismy tam cos zjesc :) jakbys sie kiedys jeszcze wybierala to daj znac ;)

    Krysti lubi tę wiadomość

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 sierpnia 2014, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pewnie wnet do konsula zajechac bede musiała i zapewne wycieczke znow zrobie do edynburga :)lubie to miasto i ten zameczek na skale extra bylam tam z moim :)takze na kawe tez mozemy isc :))

  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 7 sierpnia 2014, 20:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pewnie kawka jak najbardziej wskazana jesli tylko bedziesz u nas :) kurcze kiesko z jednym konsulatem na cala szkocje ,taki kawal ludzie musza do Ediego jechac zeby sie jeszcze z nimi tu meczyc bo pracownicy konsulatu sa straszni tutaj.bylam ostatni raz dawno temu ale jak pamietam jak ludzi traktowali to az szkoda bylo komentowac ... ale nie ma co gadac jak bedziesz sie wybierala to daj znac :)

    Krysti lubi tę wiadomość

    <3
  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 7 sierpnia 2014, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak tam sie wogole czujesz bo Ty chyba jakos na poczatku ciazy tak ? z tego co czytalam cos na staraczki uk :)

    Krysti lubi tę wiadomość

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja juz 5tydzien :)dobrze się czuje apetyt mam na wszystko duzo wody pije i soków a o arbuzie nie wspomne:D napisze ci moj nr na prywat :))pozdrawiam cieplo .w edynburgu fajnie jest :)jest gdzie tam chodzic z dzieckiem te parki ten jeden w doke pod zamkiem fajny bo mozna sobie kocyk rozlizyc i nawet caly dzionek spedzic ,a ty jestes w ciązy tez! W krorym tyg miesiacu ?

    paulad11 lubi tę wiadomość

  • paulad11 Przyjaciółka
    Postów: 149 35

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 12:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No jest duzo fajnych miejsc zeby posiedziec z maluchem .mieszkam disc blisko plazy wiec zawsze mozna i tam wyskoczyc jak tylko pogoda dopisuje.ja mam Synka Nikolasa ma 3.5 roku byl tu urodzony a w ciazy niestety nie jestem .niestety bo juz od ponad roku staramy sie o drugie z marnym skutkiem .zaszlam w ciaze w listopadzie zeszlago roku ale poronilam w 6 tyg :( pozniej mialam chwile przerwy bo psychicznie nie dawalam rady .pozniej znowu zaczelismy a teraz prawie 2 miesiace mialam zapalenie pluc wiec znowu przerwa.jakos mi nie dane na razie :( dobrze ze nie masz zadnych doleglosci i apetyt dopisuje choc nie pociesze ale powiem Ci ze u mnie zaczely sie dopiero w 8 tyg.nie wymiotowalam ale mialam taka burze hormonow ze sama ze soba nie moglam wytrzymac hehe:) troche mnie mdlulo na pewne zapachy ale ogolnie bylo ok.kilka razy zaslablam ale horminy byly najgorsze i tak do 3 miesiaca pozniej stoicki spokuj i relaks.ciaze byla jak marzenie gdyby nie poczatek miglabym tak co roku hehe :)odezwe sie na kom po pracy :)

    Krysti lubi tę wiadomość

    <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :)fajnie to odwzwij się :)

    paulad11 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 sierpnia 2014, 12:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Umnie w rodzinie to siostry nie mialy problemow zadnych na poczatku ciazy jedna ma dwojke druga trojke jak się zapytalam czy mialy mdlosci to sie smialy i powiedzialy jakie mdlosci !jakie bule nic nie mialy spokojniutko wszystko:) czyli to genetyka i tez miec nie bede miala choć niewiem wszystko się zdarzyc moze miedzy nimi a mną riznica wieku jest ?bo jedna ma 43 lata druga 38

    paulad11 lubi tę wiadomość

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Sezonowa dieta zwiększająca płodność – płodne smaki jesieni

Jesień to świetny moment na wprowadzenie zmian do stylu życia i diety, które mogą pozytywnie wpłynąć na płodność i tym samym zwiększyć szanse na zajście w ciążę. Jakie produkty wybierać jesienią? Które składniki mają szczególne znaczenie w kontekście płodności? Podpowiadają ekspertki - Ania i Zosia z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Krew miesiączkowa - kolor krwi podczas okresu

Czy to normalne, że krew miesiączkowa zmienia swój kolor i konsystencję? Czy brązowy kolor krwi podczas okres powinien Cię niepokoić, czy jest to zjawisko naturalne? Kiedy krwawienie miesiączkowe wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego