X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Lekarze, kiedy znalazlyscie sie w dobrych rekach?
Odpowiedz

Lekarze, kiedy znalazlyscie sie w dobrych rekach?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • marinareczka Przyjaciółka
    Postów: 73 24

    Wysłany: 10 października 2013, 16:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was wszystkie!
    Wlasnie jestem po wizycie u nowego lekarza ginekologa, ktory ogladajac moje wyniki (zaawansowana endometrioza, niedrozny prawy jajowod, lewy tylko czesciowo) stwierdzil, ze nie ma na co czekac i skierowal mnie do Kinderwunschzentrum w Dortmundzie. Podobno maja tam doskonale doswiadczenie w leczeniu endometriozy i nieplodnosci.
    zbesztal przy okazji ludzi, ktorzy wykonywali mi laparoskopie, ze zamiast naprawic, oni tylko zdiagnozowali. Najprawdopodobniej byla to wina braku odpowiedniego sprzetu, bo trafilam do zwyklego szpitala.

    Dodatkowo na USG wykryl cyste wielkosci ok 4cm. Wczesniej mialam robione USG 11 wrzesnia i cysty poprzednia ginekolog nie widziala. Mozliwe by urosla do takiego rozmiaru miesiac? Moze poprzednia lekarka nie zauwazyla?
    Po laparoskopii postanowilam zmienic lekarza, gdyz stracilam zaufanie do dotychczasowej ginekolog- przez kilka lat faszerowala mnie antykoncepcja, twierdzac, ze 'taki moj urok' i ze skoro mam jedno dziecko, to bedzie i drugie. Na USG nigdy nic nei widziala, a jak juz przyszlam ze szpitala z diagnoza ENDO, to nagle zauwazyla jak 'jajnik wisi na macicy' -_-.
    Na poczatku byla ok, ale na poczatku interesowala mnie tylko cytologia i by sie pozbyc boli podczas @.

    A co do Endometriozy...
    Dziewczyny mam metlik w glowie... niby jeden czesciowo drozny jajowod daje 50% szansy, ale lekarz powiedzial, ze ryzyko ciazy pozamacicznej i uplywajacy czas dzialaja na moja niekorzysc.

    Nadmienei jeszcze, ze mam juz jedno dziecko. Syn ma 3 lata i lekarz po przeprowadzeniu wywiadu stwierdzil, ze mielismy duuze szczescie!