Forum Starając się - ogólne lipcowe brzuszki:)
Odpowiedz

lipcowe brzuszki:)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczyny, przygladam sie forum od jakiegos czasu i to dzieki niemu zaczelam stosowac testy owulacyjne :). Drugi cykl staran, zapisuje sie na testowanie na 1 lipca :) Milego weekendu!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    LIPCOWE BRZUSZKI

    01.07 Gosiacu, hwesta
    02.07
    03.07 Emily83
    04.07 potforzasta, momo1009, zima
    05.07 Katarzyna79
    06.07
    07.07 slodka100,
    08.07 Anulka26
    09.07 ewelina27
    10.07 Iwka, dżona
    11.07 olencja, magdalenka_ka, kitty, Lulu
    12.07
    13.07 Anuśka, Brawurka84, Kierzynka
    14.07
    15.07
    16.07
    17.07
    18.07
    19.07
    20.07 BATTINKA
    21.07
    22.07
    23.07
    24.07
    25.07
    26.07
    27.07
    28.07 kapturnica
    29.07
    30.07
    31.07

  • lulu_ovufriend Autorytet
    Postów: 364 347

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelcia, strasznie mi przykro...

    Ewelcia lubi tę wiadomość

    qdkk3e5e8pqfcpg2.png

    n59ycwa1tmfbsmtq.png
  • potforzasta Autorytet
    Postów: 6168 2261

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) Lipcowe Brzuszki :)

    01.07 Gosiacu, hwesta
    02.07
    03.07 Emily83
    04.07 momo1009, zima
    05.07 Katarzyna79, ewelina25
    06.07
    07.07 slodka100,
    08.07 Anulka26
    09.07 ewelina27
    10.07 Iwka, dżona
    11.07 olencja, magdalenka_ka, kitty, Lulu
    12.07 potforzasta,
    13.07 Anuśka, Brawurka84, Kierzynka
    14.07
    15.07
    16.07
    17.07
    18.07
    19.07
    20.07 BATTINKA
    21.07
    22.07
    23.07
    24.07
    25.07
    26.07
    27.07
    28.07 kapturnica
    29.07
    30.07
    31.07

    Hashimoto, niedoczynność, PCOS
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, czy lekko zabarwiony na różowo śluz kilka dni po owulacji, może świadczyć tak szybko o implantacji? To taki kremowo-różowy, jednorazowy w zasadzie. Co to może być?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 czerwca 2014, 23:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To i ja sie wpisuje na lipcowe testowanie :) planowaną @ mam na 8 lipca :) wiec jeśli by sie udało, to cudowny prezent byłby na 30te urodziny, które mam 9 lipca :)
    Teraz zaraz zaczynaja sie te dni, wiec moze moze sie uda :)

    Czy przekleic listę???

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 czerwca 2014, 06:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) Lipcowe Brzuszki :)

    01.07 Gosiacu, hwesta
    02.07
    03.07 Emily83
    04.07 momo1009, zima
    05.07 Katarzyna79, ewelina25
    06.07
    07.07 slodka100,
    08.07 Anulka26, cymcia
    09.07 ewelina27
    10.07 Iwka, dżona
    11.07 olencja, magdalenka_ka, kitty, Lulu
    12.07 potforzasta,
    13.07 Anuśka, Brawurka84, Kierzynka
    14.07
    15.07
    16.07
    17.07
    18.07
    19.07 inezka
    20.07 BATTINKA
    21.07
    22.07
    23.07
    24.07
    25.07
    26.07
    27.07
    28.07 kapturnica
    29.07
    30.07
    31.07

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 20 czerwca 2014, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lulu ja tak miałam jak byłam w pracy i zadzwonił do mmnie młodszy brat że zaliczył wpadkę i będzie ojcem.. to tak jakby mnie ktos strzelił w pysk i zamiast się cieszyć wpadłam w taka rozpacz że musiałam wyjść do łazienki bo inaczek każdy by się pytał co mi nagle jest.
    Ale ciągle wierzę że się uda ;)

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 czerwca 2014, 18:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KOCHANE MAM PROŚBE!!

    Mozecie zagladnac do galerii testow i ocenic czy moj test owulacyjny juz jest pozytywny??robie testy pierwszy raz i nie umie jeszce ich dobrze rozpoznac..

    Test kruidvat, 15ty dc, zdjecie na klawiaturze komputera..

    pomozcie prosze..
    link do galerii: https://ovufriend.pl/galeria-testow-wyniki.html

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 czerwca 2014, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anastazjaaa wrote:
    Na moje oko pozytyw, trzymam kciuki i chyba tez zakupie bo mam z action i są do bani.

    dzieki za odpowiedz :-) tez tak mysle ale pierwszy raz mam doczynienia z testami owu wiec wolalam sie upewnic :-)i kiedy teraz najlepiej dzialac? dzis bylo juz serduszkowanie i tak sie zastanawiam czy poprawic jutro rano czy wieczorem a moe pojutrze?


    za 7 SZT. testow w opakowaniu zaplacilam okolo 13euro.. nie pamietam dokladnie.. w pl byloby taniej ale nie mam mozliwosci narazie..a Ty Belgia czy Holandia?

    Iwka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 czerwca 2014, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja juz w ciazy bylam ale poronilam.. wtedy starania trwaly rok.. ale bez zadnych testow temperatur i takich tam.. poprostu sie nie zabezpieczalismy.. a teraz nie potrafie juz o tym nie myslec!!chociaz bym nie wiem jak sie zapierala zeby nie myslec to i tak moja psychika plata mi figle!!mam nadzieje ze te testy pomoga tym razem..

    powiem ci ze nie zaluje ze te drozsze kupilam bo sa naprawde dobre.. wygodne w uzyciu (nie lubie testow paskowych)..oby byl tego efekt :-)

  • kapturnica Autorytet
    Postów: 23854 63937

    Wysłany: 20 czerwca 2014, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a tu dla ochlody glowy, dla kobitek co mysla ze kilka dni po stosunku odczuwaja objawy ciazy..Warto przeczytac 8)

    http://www.eioba.pl/a/2ca7/myslisz-ze-jestes-w-ciazy-nie-jestes

    Iwka lubi tę wiadomość

    V8GJp2.pngZtiMp1.png
  • madzianka Autorytet
    Postów: 1061 537

    Wysłany: 21 czerwca 2014, 07:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc Dziewczynki moge sie dopisac na testowanie na 16 lipca? niestety czerwiec okazal sie nie moim miesiacem.

    Iwka lubi tę wiadomość

    2grdxgdsv8in25va.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 czerwca 2014, 16:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć wszystkim! Czy mogę się dopisać do tabelki testowania na 14 lipca? :)

    Iwka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 czerwca 2014, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) Lipcowe Brzuszki :)

    01.07 Gosiacu, hwesta
    02.07
    03.07 Emily83
    04.07 momo1009, zima
    05.07 Katarzyna79, ewelina25
    06.07
    07.07 slodka100,
    08.07 Anulka26, cymcia
    09.07 ewelina27
    10.07 Iwka, dżona
    11.07 olencja, magdalenka_ka, kitty, Lulu
    12.07 potforzasta,
    13.07 Anuśka, Brawurka84, Kierzynka
    14.07 motyl1993
    15.07
    16.07 madzianka
    17.07
    18.07
    19.07 inezka
    20.07 BATTINKA
    21.07
    22.07
    23.07
    24.07
    25.07
    26.07
    27.07
    28.07 kapturnica
    29.07
    30.07
    31.07

    Anastazjaaa lubi tę wiadomość

  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2400

    Wysłany: 21 czerwca 2014, 22:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :) Lipcowe Brzuszki :)

    01.07 Gosiacu, hwesta
    02.07
    03.07 Emily83
    04.07 momo1009, zima
    05.07 Katarzyna79, ewelina25
    06.07
    07.07 slodka100,
    08.07 Anulka26, cymcia
    09.07 ewelina27
    10.07 Iwka, dżona
    11.07 olencja, magdalenka_ka, kitty, Lulu
    12.07 potforzasta,
    13.07 Anuśka, Brawurka84, Kierzynka
    14.07
    15.07
    16.07 madzianka
    17.07 Zajsonek
    18.07
    19.07 inezka
    20.07 BATTINKA
    21.07
    22.07
    23.07
    24.07
    25.07
    26.07
    27.07
    28.07 kapturnica
    29.07
    30.07
    31.07

    Hejka laski <3
    I ja sie odpisałam :)
    Trzymam za nas wszystkie kciuki ! :)

    Iwka lubi tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
  • julita Autorytet
    Postów: 3182 4326

    Wysłany: 22 czerwca 2014, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niebawem i ja dołącze do lipcówek :)
    w prawdzie nie mam jeszcze @ ale wczorajsze wyniki bety mówią same za siebie = 1,1 mlU/ml (10dp)

    lipiec to miesiąc moich urodzin i imienin, wiecie o jakim prezencie marzę <3

    Kasia *, Iwka lubią tę wiadomość

    tb73e6ydt52f9usr.png
    5b09e6ydos8pxq3s.png
    h44es65g5xhwh8nn.png
  • beti97 Autorytet
    Postów: 2100 1705

    Wysłany: 22 czerwca 2014, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To i ja poproszę o dopisanie na 31.07 to urodziny mojego taty. Zdążę się z testowaniem załapać na lipiec. @ dostanę 2-3 lipca, a że cykle mam krótkie to 31 powinnam mieć już jasność sytuacji :)

    Iwka lubi tę wiadomość

    l22npx9i4kohig1q.png atdc9vvjvts5mt22.png mhsv6iye80o4kc5v.png
  • lulu_ovufriend Autorytet
    Postów: 364 347

    Wysłany: 22 czerwca 2014, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kierzynka wrote:
    Lulu ja tak miałam jak byłam w pracy i zadzwonił do mmnie młodszy brat że zaliczył wpadkę i będzie ojcem.. to tak jakby mnie ktos strzelił w pysk i zamiast się cieszyć wpadłam w taka rozpacz że musiałam wyjść do łazienki bo inaczek każdy by się pytał co mi nagle jest.
    Ale ciągle wierzę że się uda ;)

    Oj doskonale Cię rozumiem... Straszne jest to, że ci, co nie chcą - wpadają a ci, co chą - nie mogą...

    qdkk3e5e8pqfcpg2.png

    n59ycwa1tmfbsmtq.png
  • Zajsonek Autorytet
    Postów: 2474 2400

    Wysłany: 22 czerwca 2014, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Laski czy mogłabym upiększyć naszą listę ? :D
    teraz idę na obiad do mcdonald i na zakupy :)
    jak wrócę i dostanę pozwolenie to zrobię :P
    ale decyzja należy do was :D
    ściskam <3

    Ewelcia, Iwka lubią tę wiadomość

    dqprj44jt7qos0i5.png
    dqprj44j14rw1kad.png
‹‹ 7 8 9 10 11 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego