Forum Starając się - ogólne Lipcowe wakacyjne słoneczka 2015 :-)
Odpowiedz

Lipcowe wakacyjne słoneczka 2015 :-)

Oceń ten wątek:
  • Martita88 Autorytet
    Postów: 776 1101

    Wysłany: 7 lipca 2015, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratuluję!!!! Ależ nam się słoneczkowo robi!! :)

    dqprwn15leplej5m.png
  • kate55 Autorytet
    Postów: 1378 1128

    Wysłany: 7 lipca 2015, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    u mnie dziś beta 6811,90 :)

    kata89, Jagah lubią tę wiadomość

    Po 3 latach starań, w końcu z nami <3 Pola, 30.03.2018r.

    moje dwa aniołki...
    Aniołek, lipiec 2015, cp
    Leonek, styczeń 2017, 28tc
  • kate55 Autorytet
    Postów: 1378 1128

    Wysłany: 7 lipca 2015, 16:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Serio!!! gratuluję !! <3 <3 <3

    Po 3 latach starań, w końcu z nami <3 Pola, 30.03.2018r.

    moje dwa aniołki...
    Aniołek, lipiec 2015, cp
    Leonek, styczeń 2017, 28tc
  • miluszka Autorytet
    Postów: 669 863

    Wysłany: 7 lipca 2015, 17:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kate55, pięknie rośniecie! <3
    Ja dziś po pracy pojechałam po test, jutro zaryzykuję ;-)
    i do tego, o ile nie zaśpię, rano przed pracą lecę na betę, dziś 36 dc ;-)
    Ania1986, jeżeli możesz wykreśl mi tę @ z listy bo nie przyszła a mam nadzieję nie przyjdzie ;-) :-)

    Zasłoneczkowanym gratuluję i łapię wiruski, jutro mój dzień :-), trzymajcie kciuki! <3

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lipca 2015, 17:10

    renate lubi tę wiadomość

    Ignaś 03.06.2016 r . ❤

    3jgxhqvkjjzt497d.png
  • kate55 Autorytet
    Postów: 1378 1128

    Wysłany: 7 lipca 2015, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miluszka, trzymam mocno kciuki <3

    miluszka lubi tę wiadomość

    Po 3 latach starań, w końcu z nami <3 Pola, 30.03.2018r.

    moje dwa aniołki...
    Aniołek, lipiec 2015, cp
    Leonek, styczeń 2017, 28tc
  • ruda69742 Ekspertka
    Postów: 233 100

    Wysłany: 7 lipca 2015, 18:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czy moge sie dolaczyc jako kolejna testujaca w lipcu? to moj 7 cykl staran i oby to bylo teraz ;-)01b6d2cfa8d53a8d9d5e1a37240d86d0.png

    cykl staran- 10
    w4sqskjodb3llxis.png
  • ruda69742 Ekspertka
    Postów: 233 100

    Wysłany: 7 lipca 2015, 18:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tylko temp. dzis spadla i to mnie martwi :-(

    cykl staran- 10
    w4sqskjodb3llxis.png
  • Justaw Autorytet
    Postów: 960 588

    Wysłany: 7 lipca 2015, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ruda69742 wrote:
    tylko temp. dzis spadla i to mnie martwi :-(
    U mnie tez w 7dpo tempka spadła ;), a cykl był szczęsliwy ;) Spokojnie, jeszcze odbije :)

    ruda69742 lubi tę wiadomość

    atdcuay3ldmph2xy.png
    l22n6iyevmb0dg7d.png
  • ruda69742 Ekspertka
    Postów: 233 100

    Wysłany: 7 lipca 2015, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justaw- dziekuje za slowa otuchy ;-) a jak sie ty czujesz juz zafasolkowana ;-)

    cykl staran- 10
    w4sqskjodb3llxis.png
  • Justaw Autorytet
    Postów: 960 588

    Wysłany: 7 lipca 2015, 18:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ruda69742 wrote:
    Justaw- dziekuje za slowa otuchy ;-) a jak sie ty czujesz juz zafasolkowana ;-)
    :) Dziękuje, ze pytasz. Co do samopoczucia, to gdyby nie koszmarne wzdęcia to powiedziałabym, ze super :)
    Trzymam kciuki :)

    atdcuay3ldmph2xy.png
    l22n6iyevmb0dg7d.png
  • ruda69742 Ekspertka
    Postów: 233 100

    Wysłany: 7 lipca 2015, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczere gratulacje i fajnie , ze wciaz tu zagladasz i wspiereasz staraczki ;-) a jak dlugie cykle mialas?

    cykl staran- 10
    w4sqskjodb3llxis.png
  • Justaw Autorytet
    Postów: 960 588

    Wysłany: 7 lipca 2015, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ruda69742 wrote:
    Szczere gratulacje i fajnie , ze wciaz tu zagladasz i wspiereasz staraczki ;-) a jak dlugie cykle mialas?
    W styczniu odstawiłam tabsy anty i pierwszy cykl mialam 15 dni ;) potem 27-29 dni

    atdcuay3ldmph2xy.png
    l22n6iyevmb0dg7d.png
  • ruda69742 Ekspertka
    Postów: 233 100

    Wysłany: 7 lipca 2015, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wyobrazam sobie twoje szczescie , ktore juz powolutku rosnie w twoim brzuszku ;-) To moj 7 cykl staran i moze to wlasnie ten ;-)

    cykl staran- 10
    w4sqskjodb3llxis.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2015, 19:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny z poczatku lipca do dzis ktore sie jeszcze nie okresliły dajcie znac, poniewaz ja po zmianie pracy nie mam za bardzo czasu aby latac po wykreach :(

  • ruda69742 Ekspertka
    Postów: 233 100

    Wysłany: 7 lipca 2015, 19:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny jeszcze jedna sprawa , czy ktoras po paru dniach od owulacji zauwazyla nitki krwi w sluzie? nie mialam tak wczesniej i nie wiem co to moze oznaczac....

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lipca 2015, 19:44

    cykl staran- 10
    w4sqskjodb3llxis.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 7 lipca 2015, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania1986 wrote:
    Dziewczyny z poczatku lipca do dzis ktore sie jeszcze nie okresliły dajcie znac, poniewaz ja po zmianie pracy nie mam za bardzo czasu aby latac po wykreach :(

    Jak przyjdzie @ to dam znać, na ciążę nie liczę. Cykl bezowulacyjny.

    miluszka, kata89, kot_bury, Agnieszka0812, Gosiacu nadal czekają.
    Abra, wroclawianka83, staraczka wyszukiwarka ich nie znajduje.
    Arlene, Jagah, mała mi, JennyXS dostały @

    Napisała Jagah 6 lipca
    Jagah wrote:
    @ ;)
    i Arlene
    Arlene wrote:
    Jagah u mnie to samo ... @ przylazla, fo konca szlysmy rowno ..

    Pozdrawiam :)
    ruda69742 wrote:
    hej dziewczyny jeszcze jedna sprawa , czy ktoras po paru dniach od owulacji zauwazyla nitki krwi w sluzie? nie mialam tak wczesniej i nie wiem co to moze oznaczac....

    W najlepszym wypadku to może oznaczać implantacje, w najgorszym różne rzeczy, o których nie mam pojęcia i oby nie miały miejsca.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 lipca 2015, 19:57

    Landryneczka, Arlene lubią tę wiadomość

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 7 lipca 2015, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    littleladybird wrote:


    Dziekuje Ci kochana za pomoc <3

  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 7 lipca 2015, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ma za co :)

    Ania1986 lubi tę wiadomość

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
  • miluszka Autorytet
    Postów: 669 863

    Wysłany: 7 lipca 2015, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja dziękuję za edit ;-)

    Ania1986 lubi tę wiadomość

    Ignaś 03.06.2016 r . ❤

    3jgxhqvkjjzt497d.png
  • littleladybird Autorytet
    Postów: 3539 1948

    Wysłany: 7 lipca 2015, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luzik :)

    Ania1986 lubi tę wiadomość

    05ludzik.gif "Życie ma tyle samo wad ile zalet."
‹‹ 28 29 30 31 32 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Cykl miesiączkowy a wygląd kobiety - wpływ na skórę i włosy

Cykl miesiączkowy i przemiany hormonalne, które w nim zachodzą mają wpływ na funkcjonowanie całego organizmu. Cykl miesiączkowy a wygląd - jak hormony mogą wpływać na Twoją skórę i włosy? W których fazach cyklu Twoja cera może być w lepszej kondycji, a kiedy mogą pojawiać się problemy? Hormony a trądzik - kiedy problemy z wypryskami mogą się nasilać? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego