Forum Starając się - ogólne LISTOPADOWE starania.
Odpowiedz

LISTOPADOWE starania.

Oceń ten wątek:
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 26 listopada 2012, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam nowe koleżanki:) fajnie, że jest nas coraz więcej!Marta6963 gratuluje i życze spokojnej ciąży!!!

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • La_leba Debiutantka
    Postów: 14 2

    Wysłany: 26 listopada 2012, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulację Marto 6963 ;) . Adko bardzo dziękuje za odpowiedz . Pozdrawiam wszystkie starające się

    http://ovufriend.pl/graph/77cd7b89ae0823e1c38fbcaafea7c09c
  • malenka22 Debiutantka
    Postów: 6 1

    Wysłany: 26 listopada 2012, 18:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gratulacje marto6963 moje testowania dopiero za 11 dni,nie nastawiam sie to dopiero 1 cykl staran,pozdrawiam was wszystkie

    "a teraz serca mam dwa"
  • natalii Koleżanka
    Postów: 32 2

    Wysłany: 26 listopada 2012, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gratulacje marta, a powiedzcie mi jak to z tą temp podczas owuacji wtedy wzrasta? czy to juz przed owulacja czy jak to wygląda?

  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 26 listopada 2012, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przed owulacja spada, a po owu następuje wzrost temp, bo zaczyna działać progesteron wydzielany przez ciałko żółte:)

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • marta6963 Znajoma
    Postów: 24 27

    Wysłany: 26 listopada 2012, 22:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety nie jestem zbyt doświadczona, bo udało mi się za pierwszym razem z ovu, a 11 miesięcy staraliśmy się na chybił trafił wiec z tempka miałam do czynienia tylko jeden cykl. Dziękuję wam dziewczyny za gratulacje. Powodzenia

  • asia__u Ekspertka
    Postów: 221 294

    Wysłany: 27 listopada 2012, 07:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny:) Proszę o interpretację mojego wykresu... Z góry dziekuję.
    https://ovufriend.pl/biezacy-cykl.html

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2012, 07:04

    km5s8ribrn17y8ix.png
    2nn33e3kt9e0m3f8.png
  • DzejKej Autorytet
    Postów: 1443 1229

    Wysłany: 27 listopada 2012, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asiu, musisz kliknac "udostepnij wykres" i stamtad skopiowac link. Link ktory podalas wysyla nas do naszych wykresow, a nie do twojego :)

  • asia__u Ekspertka
    Postów: 221 294

    Wysłany: 27 listopada 2012, 07:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jejuu jestem tu nowa najmocniej przepraszam:)

    https://ovufriend.pl/graph/afdd4ba39640edb20e74f17bac8c3ea1
    teraz dobrze?

    km5s8ribrn17y8ix.png
    2nn33e3kt9e0m3f8.png
  • asia__u Ekspertka
    Postów: 221 294

    Wysłany: 27 listopada 2012, 07:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy ten lin;? Juz sama nie wiem:( Dziewczyny pomóżcie:)

    https://ovufriend.pl/graph/afdd4ba39640edb20e74f17bac8c3ea1

    km5s8ribrn17y8ix.png
    2nn33e3kt9e0m3f8.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7597

    Wysłany: 27 listopada 2012, 07:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak dla mnie owulacja u Ciebie wystąpila 20, lub 21dc... ale dokladniej bedzie mozna to stwierdzic za kilka dni jesli temperaturka pojdzie jeszcze do góry.

    DzejKej lubi tę wiadomość

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2012, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam, Staraczki :) Ja niestety nie pomogę w tej interpretacji wykresu,ale chętnie w sumie dowiem się od was czegoś :) I dobrze wiedzieć, z ta temperaturą w okolicy ovu :)

  • asia__u Ekspertka
    Postów: 221 294

    Wysłany: 27 listopada 2012, 07:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuję bardzo za interpretację, będę wdzięczna za więcej komenatrzy i może jakies podpowiedzi sugestie? Czy temperatura nie za wolno rośnie.. ??

    km5s8ribrn17y8ix.png
    2nn33e3kt9e0m3f8.png
  • DzejKej Autorytet
    Postów: 1443 1229

    Wysłany: 27 listopada 2012, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie za wolno :) Moja tez jakos specjalnie nie "skoczyła" tylko sie stopniowo podniosła :)

    Adka lubi tę wiadomość

  • asia__u Ekspertka
    Postów: 221 294

    Wysłany: 27 listopada 2012, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję:) Oby dalej rosła i już nie spadała;)

    km5s8ribrn17y8ix.png
    2nn33e3kt9e0m3f8.png
  • Amicizia Autorytet
    Postów: 2578 2367

    Wysłany: 27 listopada 2012, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witajciek jakos ciagle zpaominałam się tu wpisac. Jestem juz po owulacji i treaz oczekuje na a wlasciwie nie oczekuje @ :D termin mam 13.12 wiec zobaczymy :)

    tpb9ue9.png
    20110521580820.png
  • KaRa Autorytet
    Postów: 680 1638

    Wysłany: 27 listopada 2012, 17:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny a jak jest z szyjka macicy? jaka powinna byc w dni plodne? Twarda/miekka? Wysoko czy nisko?

    atdczbmhr11b1825.png[/url]
    relg3e5e91k07fd9.png
  • Nina Autorytet
    Postów: 3522 4055

    Wysłany: 27 listopada 2012, 18:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powinna być wysoko( że jak włożysz palec to ciężko Ci będzie ją dosięgnąć) no i jest wtedy miękka( taka rozpulchniona:))

    KaRa lubi tę wiadomość

    ijpbx1hp0l1f6pzg.png
    dqprj44jred240is.png
  • Adka Autorytet
    Postów: 1974 1799

    Wysłany: 28 listopada 2012, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    DzejKej wrote:
    Nie za wolno :) Moja tez jakos specjalnie nie "skoczyła" tylko sie stopniowo podniosła :)

    DzejKej rozumiem, że to są testy ciążowe, tak??

  • KaRa Autorytet
    Postów: 680 1638

    Wysłany: 28 listopada 2012, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nina wrote:
    Powinna być wysoko( że jak włożysz palec to ciężko Ci będzie ją dosięgnąć) no i jest wtedy miękka( taka rozpulchniona:))

    Dzieki Nina! :)

    atdczbmhr11b1825.png[/url]
    relg3e5e91k07fd9.png
‹‹ 17 18 19 20 21 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ