Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Zapisy tylko do 30.11   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Luteina przed ciążą
Odpowiedz

Luteina przed ciążą

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Dasiaczka Koleżanka

Wysłany: 17 grudnia 2020, 17:54

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie :) jestem w 21 dc, lekarz profilaktycznie przepisał mi luteinę w razie gdyby była ciąża. Mówił, ale zupełnie wypadło mi to z głowy, więc muszę Was zapytać - do kiedy powinnam ją brać, gdyby ciąża się nie pojawiła? Wiem, że ona podnosi temp, czy to nie jest przypadkiem tak, że gdybym w ciąży nie była to dopóki jej nie odstawie to okresu nie dostanę, czy to nie ma znaczenia i normalnie dostanę okres i wtedy będę mogła ją odstawić? :)

• Promyczek93 Autorytet

Wysłany: 17 grudnia 2020, 19:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brałam luteinę, okres przychodził sam, następnie odstawiałam. Bez obawy przyjdzie, pytanie jeszcze jaka dawkę bierzesz. Ja brałam 50mg dziennie po owulacji. Ze spokojem cykl się nie wydłużył.

Ona 30 👱‍♀️ On 40 👨
    31.07.22 👶

Walczymy o rodzeństwo! 👊
    Sierpień 2023 start walki
    6.11.23 punkcja ❄️❄️❄️❄️
    2024 nadzieja na transfer 2 cykle odwołane
    3 trafiony- cudzie trwaj!

24.01.24 transfer 4AA 🥺
    5dpt ⏸️ cień
    7dpt prog 36,9 beta 38,6
    10dpt prog 46,1 beta 258
    12dpt prog 45,6 beta 714 😍
    19dpt beta 8840
    26dpt USG mamy ❤️😍
    ——————————————————-
    IVF
    06.21 criotransfer 4BB 9dpt 43,7 11dpt 172 prog 15,7 16dpt 1132 prog 14,2 21dpt 1696 prog 18,5 22dpt USG pęcherzyk ciążowy 24dpt 1782 28dpt 💔 Poronienie zatrzymane

11.21 Transfer
    7 dpt - prog 17,7 13dpt - bHCG 585 prog 16,5 15dpt - bHCG 1279 prog 21,1 22dpt- bHCG 9558 prog 21,4 30dpt USG 7,5mm serduszko ❤️ 31.07 Cud na świecie! 🥰 Synko 👶🏻
  • Dasiaczka Koleżanka

Wysłany: 17 grudnia 2020, 20:07

Cytuj  /     /  Zgłoś