Odpowiedz

MMOexp: Marauder struggles in close quarters

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • AventurineLe Nowa

Wysłany: 14 maja, 10:12

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Shadow - another personality, emphasizing the attributes of Path of exile currency Intelligence and Dexterity. In battle, he uses claws, coping traps and assorted mines and high vital damage. The starting attributes of the character are: 23 Dexterity 14 Strength and 23 Intelligence.

Marauder struggles in close quarters, using heavy armor to deal as much harm. His beginning attributes are: 14 Intelligence, 14 Dexterity and 32 Power.

Scion - a fully class from the game that places the emphasis on each of three attributes. It starts in the center of the tree of abilities that are passive enabling complete freedom. The startup parameters of this class are: 20 Strength, 20 Dexterity and 20 Intelligence. Scion as the class isn't accessible from the start of the sport - as the story progresses it unlocks.

Ranger - the second of the"blank" classes, highlighting the Dexterity attribute, i.e. dexterity. Light bows and weapons, in addition to armor supplying a dodge bonus, making it hard and agile to hit. The starting attributes of the Ranger class are: 32 Dexterity, 14 Power and 14 Intelligence.

Duelist - another character that places the exact same emphasis on Dexterity and Strength attributes. A melee character that deals significant damage like Marauder, but in buy Path of exile currency precisely the same time fragile and nimble such as Ranger. The initial attributes' value is: 23 Strength, 23 Dexterity and 14 Intelligence.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ