X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Monitor clearblue-dziewuszki potrzebuje pomocy!
Odpowiedz

Monitor clearblue-dziewuszki potrzebuje pomocy!

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Edka90 Nowa
    Postów: 4 1

    Wysłany: 3 listopada 2020, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny potrzebuje pomocy. Od tego cyklu zaczęłam używać monitoru więc jeszcze jestem zielona. 13 i 14 dnia po zrobieniu testu pokazała mi się na wyświetlaczu uśmiechnięta buźka z napisem "szczytowy". Gdzieś kiedyś czytałam że taka buźka generalnie powinna pokazać się tylko raz. Jak to jest? Z mężem współżyliśmy właśnie w te 2 dni szczytowe i jeden dzień po ( 15 dzień i napis "wysokie") później 16 dnia pisało już "niskie" więc odpuściliśmy. Macie jakieś doświadczenie z tym monitorem? Za wszelkie rady bardzoooo dziękuję!

  • hannah_92 Autorytet
    Postów: 1544 1071

    Wysłany: 3 listopada 2020, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edka90 wrote:
    Dziewczyny potrzebuje pomocy. Od tego cyklu zaczęłam używać monitoru więc jeszcze jestem zielona. 13 i 14 dnia po zrobieniu testu pokazała mi się na wyświetlaczu uśmiechnięta buźka z napisem "szczytowy". Gdzieś kiedyś czytałam że taka buźka generalnie powinna pokazać się tylko raz. Jak to jest? Z mężem współżyliśmy właśnie w te 2 dni szczytowe i jeden dzień po ( 15 dzień i napis "wysokie") później 16 dnia pisało już "niskie" więc odpuściliśmy. Macie jakieś doświadczenie z tym monitorem? Za wszelkie rady bardzoooo dziękuję!


    Mi wyszło podobnie jak Tobie. Pokazało mi dwa razy płodność szczytową, dzień później wysoką, a potem już niską. Nawet nie wiedziałam, że taka buźka powinna pokazać się raz🤔🤔

    "Cierpliwy do czasu dozna przykrości, ale później radość dla niego zakwitnie".
  • Dasiaczka Koleżanka
    Postów: 47 11

    Wysłany: 20 grudnia 2020, 22:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Edka90 wrote: