Forum Starając się - ogólne Niedojrzały pęcherzyk?
Odpowiedz

Niedojrzały pęcherzyk?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 4 listopada 2017, 12:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    testy owulacyjne dokladnie niestety nie wyznacza owulacji :( najlepiej jakbys miala monitoring cyklu zeby okreslic kiedy dokladnie pecherzyk pekl ;) Z tego co wiem.to dojrzaly pecherzyk jest chyba nawet od 18 mm. Badanie progesteronu trzeba zrobic 7-8 dni od owulacji ;)

• miamia Koleżanka

Wysłany: 4 listopada 2017, 13:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli estradiol i LH przed owulacją? (ile dni przed?) a progesteron 7-8 dni po owulacji?
    co mi powiedzą pierwsze a co drugie badania?
    Jestem zielona w tym wszystkim :)

• nick nieaktualny

Wysłany: 4 listopada 2017, 13:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja bym zbadala progesteron po owulacji. Jezeli bedzie powyzej 10 ng bedzie to swiadczylo o tym ze owulacja byla. Niskie wyniki progesteronu swiadcza o braku owulacji.

• Cccierpliwa Autorytet

Wysłany: 4 listopada 2017, 13:26

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miamia ja mialam robionh co monitoring estradiol lh i progesteron az do czasu az pokazalo ze owu w natarciu... lh powoe ci ze owulacja pojawi sie w ciagu nastepnych kilkunastu godzin jesli bedzie juz odpowiednio wysokie a estradiol czy jajeczko wmpecherzyku w ogole jest i jesli tak to czy jest juz dojrzale... progesteron w 7dpo powie ci czy prawidlowo przyrasta i pecherzyk pekl... nie zawsze wysoki progesteron w drugiej fazie cyklu swiadczy w 100% o przebytej owu a czasem jedynie o tym ze pekl pecherzyk ale.mogl byc pusty np... tak jak nie zawsze bardzo niski wynik swiadczy o tym ze owulki nie bylo bo przy np.duzej niedomodze lutealnej bedzie bardzo niski (moja znajoma w ciazy w 15dpo miala proga zaledwie 6) dlatego warto jest badac tez lh j estradiol zeby wiedziec czy wszystko jest dojrzale

iv099vvj3sqle66v.png
    zrz6wn150okqbc7n.png

Rozpakowane mamusie

https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de