Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Tylko do 30 listopada   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Niedojrzały pęcherzyk?
Odpowiedz

Niedojrzały pęcherzyk?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

Wysłany: 4 listopada 2017, 12:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    testy owulacyjne dokladnie niestety nie wyznacza owulacji :( najlepiej jakbys miala monitoring cyklu zeby okreslic kiedy dokladnie pecherzyk pekl ;) Z tego co wiem.to dojrzaly pecherzyk jest chyba nawet od 18 mm. Badanie progesteronu trzeba zrobic 7-8 dni od owulacji ;)

• miamia Koleżanka

Wysłany: 4 listopada 2017, 13:09

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli estradiol i LH przed owulacją? (ile dni przed?) a progesteron 7-8 dni po owulacji?
    co mi powiedzą pierwsze a co drugie badania?
    Jestem zielona w tym wszystkim :)

• nick nieaktualny

Wysłany: 4 listopada 2017, 13:16

Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja bym zbadala progesteron po owulacji. Jezeli bedzie powyzej 10 ng bedzie to swiadczylo o tym ze owulacja byla. Niskie wyniki progesteronu swiadcza o braku owulacji.

• Cccierpliwa Autorytet

Wysłany: 4 listopada 2017, 13:26

Cytuj  /     /  Zgłoś