Forum Starając się - ogólne Ocena wykresu :)
Odpowiedz

Ocena wykresu :)

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • LilianaLove Nowa

Wysłany: 30 stycznia 2018, 13:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Jestem tu nowa i dopiero zaczynam starania❤ Nie znam się za bardzo na tych wykresach. Mam niedoczynność tarczycy, ale leczoną TSH 1.1. Mogłybyście zerknąć na mój wykres i powiedzieć jakie mam szanse na dziecko. Mam regularne miesiączki :) Wydaje mi się, że mój wykres jest jakiś dziwny...
    Pozdrawiam was i życze wszytkim staraczkom , żeby jak najszybciej doczekały się swojego dzidziusia♡
    https://ovufriend.pl/wykres,d16584e048cdf7e968e508b3721787a6.html

• Nova87 Autorytet

Wysłany: 30 stycznia 2018, 13:44

Cytuj  /     /  Zgłoś
    wykres jest niemiarodajny. Powinnaś mierzyć o tej samej porze dnia i po przespanych min bodajże 3h.

hrqoskjoayf3n559.png

05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

Wysłany: 30 stycznia 2018, 13:45

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Temp. najlepiej mierzyć rano zaraz po przebudzeniu codziennie o tej samej porze. Tylko wtedy na podstawie wykresu można coś wywnioskować :).

• ignite Autorytet

Wysłany: 30 stycznia 2018, 13:46

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest dziwny bo nie mierzysz temp. o stałej porze(najlepiej rano przed wstaniem z łóżka).

ignite
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża pozamaciczna - czym jest i jakie są objawy ciąży pozamacicznej?