X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Ocena wykresu :)
Odpowiedz

Ocena wykresu :)

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • LilianaLove Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 30 stycznia 2018, 13:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Jestem tu nowa i dopiero zaczynam starania❤ Nie znam się za bardzo na tych wykresach. Mam niedoczynność tarczycy, ale leczoną TSH 1.1. Mogłybyście zerknąć na mój wykres i powiedzieć jakie mam szanse na dziecko. Mam regularne miesiączki :) Wydaje mi się, że mój wykres jest jakiś dziwny...
    Pozdrawiam was i życze wszytkim staraczkom , żeby jak najszybciej doczekały się swojego dzidziusia♡
    https://ovufriend.pl/wykres,d16584e048cdf7e968e508b3721787a6.html

  • Nova87 Autorytet
    Postów: 877 1404

    Wysłany: 30 stycznia 2018, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wykres jest niemiarodajny. Powinnaś mierzyć o tej samej porze dnia i po przespanych min bodajże 3h.

    hrqoskjoayf3n559.png

    05.03.18 - beta HCG - 423,49
    07.03.18 - beta HCG - 971,13
    13.03.18 - beta HCG - 8403,34
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2018, 13:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Temp. najlepiej mierzyć rano zaraz po przebudzeniu codziennie o tej samej porze. Tylko wtedy na podstawie wykresu można coś wywnioskować :).

  • ignite Autorytet
    Postów: 444 103

    Wysłany: 30 stycznia 2018, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jest dziwny bo nie mierzysz temp. o stałej porze(najlepiej rano przed wstaniem z łóżka).

    ignite
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży