X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne PCOS - suplementy - witamina D3, inozytol
Odpowiedz

PCOS - suplementy - witamina D3, inozytol

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Sarna93 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 11 marca 2018, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam serdecznie,
    Jestem studentką kierunku lekarskiego Collegium Medicum w Bydgoszczy i prowadzę obecnie badania na temat wpływu suplementów na zespół policystycznych jajników. Zwracam się do Pań z ogromną prośbą o wypełnienie ankiety, której link znajduje się poniżej. Jej wypełnienie zajmuje około 2-4 minut (nie więcej!).
    Będę ogromnie wdzięczna za każdą pomoc jaką mogą mi Panie udzielić. Jeśli nie stosują Panie żadnych suplementów, również proszę o zerknięcie do ankiety, ponieważ nie wszystkie pytania są obowiązkowe i zaznaczenie tylko tych wymaganych, również da mi ogląd na sprawę.
    Wyniki poniższej ankiety posłużą mi do opracowania pracy badawczej. Ankieta jest całkowicie anonimowa.

    https://docs.google.com/forms/d/1VDigz522ZaishHfnC38sSwszN3UqS--MSX4FpAzSQdM/edit

  • Sarna93 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 11 marca 2018, 21:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Z góry bardzo dziękuję za pomoc!

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ