Forum Starając się - ogólne Plamienie przed @ a progesteron w normie
Odpowiedz

Plamienie przed @ a progesteron w normie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • olga84 Przyjaciółka
    Postów: 103 42

    Wysłany: 12 marca 2014, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Od 3 dni mam plamienia, do @ jeszcze 3 dni, badania hormonów ok....czy ktoras z was miała cos podobnego? Tydzien temu USG i wszystko prawidłowo.
    cc788051b80652a20485fa4cbbf593f1.png

    Olga
  • totsima Przyjaciółka
    Postów: 79 20

    Wysłany: 16 marca 2014, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w tym cyklu pierwszy raz w zyciu mialam plamienia, a progesteron podobno tez w normie. ale tez w tym cyklu mialam robione USG i dowiedzialam sie, ze mam torbiel.
    moze mialas plamienie implantacyjne?

    . lata staran o rodzenstwo . moze kiedys jeszcze bedzie nam dane :) powodzenia dziewczyny!
  • Kasia79 Ekspertka
    Postów: 230 121

    Wysłany: 16 marca 2014, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja miałam plamienia gdy nie pękał mi pęcherzyk wówczas progesteron wychodzi prawie zawsze dobrze, po wspomaganym pęknięciu było ciałko żółte i plamienie było tylko jeden dzien przed miesiączką, a zazwyczaj już 7 dni wcześniej było

    totsima lubi tę wiadomość

  • Mallina Autorytet
    Postów: 608 227

    Wysłany: 28 maja 2014, 17:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny, za 3 dni mam termin @ a dzisiaj rano pojawiło się plamienie i trwa ciągle, niewielkie. Zbliża się okres to wiem na pewno. Ale plamienie na 3 dni przed terminem niepokoi mnie. W zeszłym cyklu miałam plamienie ciut silniejsze poprzedzające okres, czyli od razu po plamieniu kilkanaście godzin pojawił się okres. Myślicie że powinnam się tym martwić? Że coś zaczyna się złego dziać w moim organizmie?

    p19ukw7ifmlxopac.png
  • vanessa Autorytet
    Postów: 3207 1962

    Wysłany: 28 maja 2014, 19:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam progesteron ok. brązowe plamienia po @ i okazało sie że w moim przypadku to stan zapalny endometrium. Dostałam antybiotyk.

    7 lat walki o Ciebie Kruszynko...

    201701271765.png

    (*) Aniołek Madzia 7 tc luty 2020 - w moim sercu pozostaniesz na zawsze
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ