Forum Starając się - ogólne plotkowanie i staranie
Odpowiedz

plotkowanie i staranie

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • MeggiGirl Ekspertka
    Postów: 279 93

    Wysłany: 30 grudnia 2017, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślenie tylko o zajściu w ciąże nie jest dobrym pomysłem. Pomysłałam wiec, że moglybysmy tutaj pogadać o wszystkim i o niczym. O swoich planach, o pracy, o tym co nas spotkało..Takie zwykłe, luźne rozmowy. :)

    TSH 1,5
    1 cs
    Letrox 50
    Pierwotna niedoczynność tarczycy
    Chcę być mamą...
  • [email protected] Ekspertka
    Postów: 739 55

    Wysłany: 30 grudnia 2017, 22:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej

    Znam ten ból też kiedyś tak miałam o niczym innym nie myślałam tylko o ciąży czytałam doszukiwałam się różnych rzeczy normalnie już wariowałam teraz mija 12 miesiąc a ciąży nadal brak ale powiem ci że już odpuściłam. Zajęłam się pracą i staram się już nie czytać tych wszystkich rzeczy na stronach nie testuje nie mierze temperatury. Odpuściłam powiem ci że te forum jest dobrą odskocznią bo można pogadać o wszystkim :)

  • MeggiGirl Ekspertka
    Postów: 279 93

    Wysłany: 30 grudnia 2017, 23:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja ostatnio byłam bardzo nastawiona, że już się udało. Dziś, mimo, że do @ tydzień, wiem, że dzidzi we mnie nie ma. I trochę szkoda.

    TSH 1,5
    1 cs
    Letrox 50
    Pierwotna niedoczynność tarczycy
    Chcę być mamą...
  • Starająca sie 88 Koleżanka
    Postów: 61 6

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 00:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tez mam tydzien.do @.... tez mysle ze nic z tego...ale trzeba byc dobrej mysli...a czemu myslisz ze ci sie nie udalo??

    Czekając na Ciebie...
  • MeggiGirl Ekspertka
    Postów: 279 93

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 00:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem, że się nie udało, dzisiaj gin. stwierdziła, że nie było wcale owulacji. Niestety.

    TSH 1,5
    1 cs
    Letrox 50
    Pierwotna niedoczynność tarczycy
    Chcę być mamą...
  • Starająca sie 88 Koleżanka
    Postów: 61 6

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 00:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No szkoda..u mnie niby byla ale sluz nie odpowiadal... trzeba czekac dalej...ale ja to dopiero 2 cykl staran po tabsach.. ale wierze ze sie.kiedys znowu uda..mam juz blizniakow 8 letnich :) ale przez te 8 lat organizm tez.sie zmienil

    Czekając na Ciebie...
  • [email protected] Ekspertka
    Postów: 739 55

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Starająca się 88 ja tez mam córkę ma już 7 lat teraz staramy się już 12 miesięcy i nic już nawet jak @ przychodzi to mnie już to nawet nie dziwi. Zmieniłam ginekologa i liczę że ten rok będzie lepszy.

    MeggiGirl a powiedz mi skoro miałaś cykl bez owulacyjny to nie dostałaś @??

    Bo właśnie ja cały czas się zastanawiam czy ja w ogóle mam cykle owulacyjne bo u mnie brak śluzu w dniu owu. Ale @ dostaje normalnie regularnie. A słyszałam że jak bym pęcherzyki nie pękały to bym @ nie dostała. Więc jak to jest

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie.
    Ja sie staram od 9 lat z przerwami..teraz od sierpnia na nowo..i nic...mam 11letnie dziecko.
    W tym miesiacu odpuscilam tak jak w poprzednim...od stycznia chce znów zacząć ale juz zaczynam godzic sie z mysla ze nic z tego nie bedzie.
    Aktualnie biore dostinex na podwyzszona prl.
    Sylwek w domu jak co roku...najchetniej bym przrspala..a jak u Was

  • [email protected] Ekspertka
    Postów: 739 55

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 13:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj a wiadomo dlaczego przez taki czas się nie udaje??
    robiłaś już wszystkie badania? pęcherzyki rosną? robiłaś monitoring?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 13:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj a wiadomo dlaczego przez taki czas się nie udaje??
    robiłaś już wszystkie badania? pęcherzyki rosną? robiłaś monitoring?
    Nie nigdy nic nie robilam...dopiero sama zbadalam hormony pol roku temu i wyszla podwyzszona prl...u ilu lekarzy bylam to kazdy twierdzil ze jestem ZDROWA.
    Prywatnie nie chodzę.
    Wydawalo mi sie ze zawsze mialam owulacje ale nigdy nie robilam monitoringu, zafen lekarz mi nic nie proponowal.
    Teraz za 2 tyg ide na maly zabieg wiec póki co i tak musze przeczekać

  • MeggiGirl Ekspertka
    Postów: 279 93

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 14:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie jeszcze za wcześnie na @. Czekam....

    TSH 1,5
    1 cs
    Letrox 50
    Pierwotna niedoczynność tarczycy
    Chcę być mamą...
  • MeggiGirl Ekspertka
    Postów: 279 93

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 14:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Załamana ja bym się wzięła za porządne przebadanie. Prolaktyna to pikuś z tego co się ostatnio dowiedziałam. Tarczyca, monitoring cyklu. Powodów może być milion...ja mam wykupione ubezpieczenia medyczne w PZU więc płacę niewiele a korzystam sporo. Jak ma razie to więcej muszą za mnie zapłacić niż im zapłaciłam haha

    TSH 1,5
    1 cs
    Letrox 50
    Pierwotna niedoczynność tarczycy
    Chcę być mamą...
  • [email protected] Ekspertka
    Postów: 739 55

    Wysłany: 31 grudnia 2017, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Załamana idź koniecznie na monitoring zbadaj endometrium zobacz czy pęcherzyki rosną monitoring jest bardzo waży.

    A @ masz regularnie??

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

14 faktów na temat płodności kobiety - owulacja, miesiączka, dni płodne

Owulacja, dni płodne, miesiączka - słyszymy o nich często. Ale czy na pewno mamy wystarczającą wiedzą na temat płodności kobiety? Niektóre sprawy dotyczące cyklu kobiety nie są tak jasne i oczywiste jakby mogło się zdawać. Tutaj znajdziesz 14 najważniejszych faktów, które warto wiedzieć na temat płodności kobiety.   

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego