Forum Starając się - ogólne Po odstawieniu pigulek
Odpowiedz

Po odstawieniu pigulek

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • julita25 Ekspertka
    Postów: 314 79

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 16:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny zapraszam do dyskusji i wymiany doświadczeń. Piszcie jakie macie problemy po odstawieniu? Jak sobie z nimi radzicie? A te którym udało się zafasolkować nich napiszą jak długo im to zajęło.

    860ix1hphkehqfnu.png
    qq87ej28nhnmcvys.png
  • julita25 Ekspertka
    Postów: 314 79

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 16:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja jestem sześc miesięcy po odstawieniu i nie mam śluzu rozciągliwego, poza tym długie cykle i fazę lutealną 19 dniową. nie wiem czy isc juz do lekarza czy jeszcze poczekać?

    860ix1hphkehqfnu.png
    qq87ej28nhnmcvys.png
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 17:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w sumie brałam anty tylko dwa miesiące ale długo dochodziłam potem do normy ;)

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • gigsa Autorytet
    Postów: 4915 2638

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja odstawiłam tabletki pół roku temu. Teraz mam problem, bo zamiast normalnej misiączki mam kilka dni plamienia, a dopiero potem przychodzi normalna miesiączka. Prawie połowę cyklu mam przechlapane. Teraz będzie nasz 5 cykl starań.

    Dominik i Michał <3 <3 NASZE DWA SKARBY <3 <3
    6 maja 2015, 30t4d, ciąża dwukosmówkowa dwuowodniowa, Dominik 1460 g, Michał 1300 g
    zrz6jw4zxz0ng6cu.png
  • karola_aa Autorytet
    Postów: 961 344

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja współlokatorka zaszła w drugim cyklu starań a był to chyba 3 bądź 4 cykl po odstawieniu.

    Nikola 20.07.15
    Aniołek [*] 20.10.2016 10t :(
    2cs pp -> 02.02.17 II kreski na teście ! :)
    f2w3rjjg05zcjrzl.png
  • santoocha Autorytet
    Postów: 3384 6116

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 17:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja brałam 2 lata Narayę, zaszłam w 2 cs, trzeci cykl po odstawieniu. Śluzu miałam mało, więc w tym szcześliwym cyklu zaczęłam stosować żel conceive plus.
    Po odstawieniu miałam cykle regularne po 28 dni, ale przed tabletkami tez takie miałam.

    HquGp2.png
    MnW9p2.png

    9cs7p1.png
  • Madzik82 Autorytet
    Postów: 1476 2787

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brałam tabletki przez rok i zaszłam w ciążę w pierwszym cyklu. Ale ciąża była bardzo zagrożona, ledwo co donosiłam.

    Nadia, 24.02.2015 godz. 15:25
    3080 gram szczescia i 53cm radosci!!
  • Magda_lena88 Autorytet
    Postów: 1837 3255

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 19:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ja brałam novynette (jakoś tak - albo nazwę pokręciłam) 3 cykle jako kurację po poronieniu.. niby tylko 3 cykle ale spustoszenie w organizmie zrobiły pierwsze 2 cykle po anty były bezowulacyjne mimo CLO dopiero w 3cs pp obudził się organizm i z pomoca CLO owulacja była pęcherzyk pękł jednak się nie udało, teraz 4cs pp zobaczymy co z tego wyjdzie..może z wakacji wrócimy rodzinnie :)

    relghdgecegtmzr9.png

    P6dtp2.png
  • julita25 Ekspertka
    Postów: 314 79

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 20:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gigsa wrote:
    Ja odstawiłam tabletki pół roku temu. Teraz mam problem, bo zamiast normalnej misiączki mam kilka dni plamienia, a dopiero potem przychodzi normalna miesiączka. Prawie połowę cyklu mam przechlapane. Teraz będzie nasz 5 cykl starań.
    Jesteśmy w podobnej sytuacji, tez miałam kilka dni plamień przed okresem takich brunatnych i to trwało przez 4 cykle, zaczęłam się martwić, ale teraz 16 czerwca (piaty okres) dostałam porządny okres o normalnej barwie, to znaczy żywo-czerwony taki jaki miałam zanim zaczęłam brać to świństwo. Dzisiaj zauważyłam takie pojedyncze nitki ciągnącego się śluzu w wodnistym, bo taki mam od odstawienia tabsów. Co Mnie jeszcze martwi to to,że ovufriend nie pokazuje Mi potwierdzonej owulacji tylko taką przerywaną linią. Chciałabym do obserwacji włączyć badanie szyjki, ale nie potrafie tego robic, po prostu nie sięgam do niej.

    860ix1hphkehqfnu.png
    qq87ej28nhnmcvys.png
  • Ofelaine Autorytet
    Postów: 2573 2532

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 20:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja odstawiłam tabletki w kwietniu, brałam je 9 miesięcy non stop na wchłonięcie torbieli. Pierwszy cykl trwał 34 dni natomiast drugi 26 dni. Owulacja występuje, f. lutealna ma 13 dni więc ok jednym problemem jest mała ilość śluzu płodnego. Jeśli teraz się nie uda a jest to 3 cykl starań to w następnym kupuję żel conceive plus.

    atdc8iikup31msj2.png
  • Marronek Autorytet
    Postów: 1881 504

    Wysłany: 1 lipca 2014, 08:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brałam tabletki prawie 4 lata, od półtora roku nie biorę. W ciąży jeszcze nie jestem - mam inne dodatkowe problemy...
    Ze śluzem nie miałam większych problemów, jedynie z praktycznie zerowym libido (teraz na szczęście jest nieco większe). No i tak jak tu któraś pisała - po odstawieniu miałam wreszcie regularne 26 dniowe cykle (fl 10-11 dni), a nie jak przed od 22 do 36...
    Za to moja przyjaciółka brała anty przez 5-6 lat, odstawiła i... następnej miesiączki nie doczekała. Teraz ma prawie rocznego maluszka...
    Tak więc to chyba kwestia bardzo indywidualna i jakiś zależności bym się tu nie doszukiwała.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 1 lipca 2014, 08:26

    Hashimoto, endometrioza; problemy z drożnością jajowodów; Brak hamowania...
    25.03.2015 - biochemiczna.
    6 nieudanych transferów in-vitro (10 zarodków), w tym jeno puste jajo (14.03.2016).

    Naturalny cud w czerwcu 2020 roku :) Spodzewamy się synka :)
  • julita25 Ekspertka
    Postów: 314 79

    Wysłany: 1 lipca 2014, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie chodzi o to zeby szukać zależnosci, ale żeby się wspierać.

    860ix1hphkehqfnu.png
    qq87ej28nhnmcvys.png
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 1 lipca 2014, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja odstawiłam je rok temu.. Miałam 3 razy zmieniane przez 3 lata... jedne za mocne jedne za słabe...
    po odstawieniu nie miałam @ 4 miesiące. tylko delikatne plamienia.
    później pojawiła się.. i cykle były około 60dniowe.
    Dopiero w 9 cyklu zaczęły się bóle owulacyjne (które miałam kiedyś)
    śluz płodny itp.. a owulkę miałam w 44dc.
    i nagle pojawiły się cykle 39-42 dniowe.
    po 3 cyklu z owulką (późną ale jednak) stało się... :)
    obserwacja bardzo dużo pomogła.

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • gigsa Autorytet
    Postów: 4915 2638

    Wysłany: 1 lipca 2014, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To mój pierwszy cykl starań z mierzeniem temperatury, więc zobaczymy co będzie. Martwi mnie tylko tak długie plamienie. W tamtym miesiącu okres i plamienia skończyły mi się dopiero 14 dc:-( Cykle 26 dniowe. Czy to możliwe, że owu była pod koniec krwawienia? Bóle owulacyjne odczuwałam, więc sama nie wiem co mam o tym myśleć. W tym cyklu zapowiada się to samo:-(

    Dominik i Michał <3 <3 NASZE DWA SKARBY <3 <3
    6 maja 2015, 30t4d, ciąża dwukosmówkowa dwuowodniowa, Dominik 1460 g, Michał 1300 g
    zrz6jw4zxz0ng6cu.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 lipca 2014, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny!
    Brałam tabsy 6 lat, po 5,5 roku brania yaz zmieniono mi bo zaczęło się to samo co już kiedyś (mega bolesne miesiączki z biegunkami, wymiotami i omdleniami), miałam sidretella 30 ale mi nie pasowały (rozregulowały mi cykl do tego ciąża biochemiczna...) Odstawiłam 8 czerwca, 11 krwawienie. Od tego cyklu się staramy z mężem o dzidzię, w sobotę powinnam dostać @ jeśli moje cykle wróciły do tych, które miałam przed tabsami. Ale jest też duże prawdopodobieństwo ciąży :) Miałam wszelkie możliwe objawy owulacji więc mam nadzieję,że u mnie wszystko wróciło od razu do normy :)
    Pozdrawiam :)

  • julita25 Ekspertka
    Postów: 314 79

    Wysłany: 4 lipca 2014, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny czekam na kolejne wpisy:-)

    860ix1hphkehqfnu.png
    qq87ej28nhnmcvys.png
  • Biedron Przyjaciółka
    Postów: 68 20

    Wysłany: 28 lutego 2015, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szukałam na forum, ale nigdzie nie mogłam znaleźć. Jakieś 2 tyg temu odstawiłam pigułki i od tego czasu strasznie boli mnie głowa, byłam jednak też w górach i na początku myślałam, że to może zmiana klimatu lub ciśnienia, ale teraz już wróciłam do siebie i głowa mnie nadal wciąż boli. Zastanawiam się właśnie czy to jednak może po odstawieniu tabletek. Czy któraś z Was może też tak miała?

    "Trzeba sobie jakoś radzić w życiu" - powiedział Baca, zawiązując but dżdżownicą.

    c55fflw1qoryx2is.png
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego