Forum Starając się - ogólne Prolaktyna w normie a brak okresu
Odpowiedz

Prolaktyna w normie a brak okresu

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Maalina Koleżanka
    Postów: 52 49

    Wysłany: 2 października 2017, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny !!

    Jestem w kropce.

    Okresu brak - jestem w jakimś 58 dniu cyklu (!). 21 września beta była ujemna. Poziom prolaktyny 18,21 .

    Macie pomysły czym to może być spowodowane ??

    W tym tygodniu ide do ginekologa ale poprostu sie boje co to może być :(

    Początek : kwiecień 2017

    Październik 2017 : PCOS
    Październik 2017: Rozpoczęcie Leczenia
    Listopad 2018 HSG : Oba jajowody niedrożne w 100 %
    Sierpień : 27.08 IMSI transfer 3-dniowca
    On : OK
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2017, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tutaj średnio bez badania coś stwierdzić. Lekarz to podstawa.. ;)

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Płodność i zdrowie w posiłkach - co jeść w okresie przesilenia zimowego?

Wiadomo nie od dziś, że to co jemy ma ogromny wpływ na nasze zdrowie i płodność. Co jednak zrobić, kiedy dostępność świeżych i sezonowych produktów jest ograniczona? Po jakie produkty sięgać zimą, aby dostarczać organizmowi kluczowych składników dla zdrowia i płodności? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Insulinooporność - zasady żywieniowe, dieta i objawy.

Czym jest insulinooporność? Insulinooporność a dieta - na czym polega zależność? Jak odżywiać się przy insulinooporności? Które produkty spożywcze warto włączyć do diety, a z których warto zrezygnować? Artykuł napisany przez Zosię i Anię z Akademii Płodności. 

CZYTAJ WIĘCEJ