Forum Starając się - ogólne Przyrost bhcg 70% czy sa jeszcze szanse?
Odpowiedz

Przyrost bhcg 70% czy sa jeszcze szanse?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • dalinka Koleżanka
    Postów: 85 8

    Wysłany: 20 marca 2018, 12:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej
    Beta w sobote 1243
    Beta dzis 3038
    Przyrost 70%

    Troche slabo mi sie wydaje, martwie sie strasznie bo mam za soba poronienia na wczesnych etapach, jestem zalamana

    c55f3e3kgczaomnj.png
  • tym_janek Autorytet
    Postów: 2584 2702

    Wysłany: 20 marca 2018, 12:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powtórz betę dokładnie za 48h od dzisiejszego pomiaru i sprawdź jeszcze raz jaki jest przyrost. Dobrze aby w ciągu 48h było min. 66% ale nie martw się jeszcze bo beta czasem troche zwalnia aby przyspieszyc znow ;) jak bedzie ponizej 66% to marsz do lekarza jak najszybciej ;)

    Adry lubi tę wiadomość

    👧🏼 wrzesień 2018
    🧒🏼 sierpień 2020
  • terka Autorytet
    Postów: 9694 1966

    Wysłany: 20 marca 2018, 13:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Beta na samym początku leci w gorę ostro. Od któregoś momentu zwalnia i nadal jest prawidłowa. Jesli chcesz powtórz jeszcze raz dla spokoju ale mysle ze stres większa szkodę zrobi niż pożytku

    Adry lubi tę wiadomość

    https://www.maluchy.pl/li-73421.png
    Andrzejek <3 21.07.2018 3360g, 55cm :)
    21.01 69cm :)
  • Malinka23x Ekspertka
    Postów: 218 76

    Wysłany: 20 marca 2018, 14:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny okres miałam 14.02 owulacje 3.03 i dziś beta 105,9 mIU/ml
    sądzicie ,że ok ?

    JennyXS, Adry, golonat lubią tę wiadomość

    4de4da5bbbe6e996e17a2a8aaf94d399.png
  • JennyXS Autorytet
    Postów: 436 333

    Wysłany: 20 marca 2018, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Malinka23x wrote:
    Dziewczyny okres miałam 14.02 owulacje 3.03 i dziś beta 105,9 mIU/ml
    sądzicie ,że ok ?
    Ja myślę że ok. I gratuluję :)

    Malinka23x lubi tę wiadomość

    200909182441.png
    f2wli09kseu15yxf.png
    3jgxvfxmbborrgjh.png
  • Malinka23x Ekspertka
    Postów: 218 76

    Wysłany: 20 marca 2018, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj dbam dbam :) dziękuje ;*

    Adry lubi tę wiadomość

    4de4da5bbbe6e996e17a2a8aaf94d399.png
  • dalinka Koleżanka
    Postów: 85 8

    Wysłany: 20 marca 2018, 15:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny w kalkulatorze nieplodnirazem.pl przyrost wyniósł 70% a w kalkulatorze bellybestfriend 80% czy ktoras moze wie czemu takie roznice mogly wyjsc? 10% roznicy wydaje mi sie spory

    c55f3e3kgczaomnj.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 marca 2018, 19:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dalinka wrote:
    Dziewczyny w kalkulatorze nieplodnirazem.pl przyrost wyniósł 70% a w kalkulatorze bellybestfriend 80% czy ktoras moze wie czemu takie roznice mogly wyjsc? 10% roznicy wydaje mi sie spory

    A badalas dlaczego te poronienia? Bierzesz jakieś leki? Acard heparyne luteine nie wiem ale tu widzę ze czesto dziewczyny po poronieniach biorą zeby podtrzymac. A przyrost chyba ok, nie martw się tym. Zbadaj jeszcze raz jeśli musisz (ja nigdy nie badalam bo po co) a potem juz sie nie stresuj.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

6 składników, które mogą wesprzeć Twoją płodność i zwiększyć szanse na zajście w ciążę!

Dowiedz się, które składniki są ważne i istotne w kontekście płodności. Jakie produkty mogą zwiększać szanse na zajście w ciążę i tym samym przyśpieszać starania o dziecko? Poznaj proste i sprawdzone przepisy na zastosowanie 6 składników wspierających płodność!

CZYTAJ WIĘCEJ