Forum Starając się - ogólne starania o 3 dziecko
Odpowiedz

starania o 3 dziecko

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 czerwca 2014, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja też mam dwójkę syn ma 14 a córcia 12. Byłam też w ciąży ale poroniłam,teraz mam stracha że może nie powinniśmy już mieć dzieci? Mam 37 lat... tak bardzo tęsknię za moim aniołkiem. Mam taką cichą nadzieję że może jednak się uda...

    Gosiacu, nika78 lubią tę wiadomość

  • helenkq Autorytet
    Postów: 623 698

    Wysłany: 2 czerwca 2014, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    peppapig uda sie kochana uda trzeba wierzyc ;)

    beszka szkoda ze wam sie wesele rozsypalo... ale moze reszta urlopu bedzie lepsza ;)

    powiedzialam mezowi i mamie ;) chociaz z malzem nie gadam od wczoraj i w sumie nie zamierzam, za bardzo mnie wkurzył... kurde moj to jakis inny niz wszyscy jest... mamy dwie corki wiec mowie ze jest blogoslowiony miedzy niewiastami... teraz mam nadzieje na synka ale nawet jak bedzie synek to mu powiem ze kolejna babe bedzie mial bo pewnie na zadne usg ze mna nie pojdzie... a jak bedzie dziewczynka to dopiero bede miec pomoc w domku ;D

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 czerwca 2014, 12:53

    dqpri09kenjjhndh.png
    ***************Gang 18+****************
  • beszka Autorytet
    Postów: 2285 1443

    Wysłany: 3 czerwca 2014, 12:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    peppapig, na pewno sie uda!!!

    helenkq, moze maz sie przestraszyl....moj to najpierw bardo chcial 3 dziecko, potem sie bal i mielismy prerwe, a teraz znow baaardzo chce...

    ***** Gang 18+ *****
    epAcp2.png

    NO
  • helenkq Autorytet
    Postów: 623 698

    Wysłany: 10 czerwca 2014, 06:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hejka ;)

    ja nie czuje sie zle ani ciazowo ani nic tylko juz przytyłam chyba ;( ech...
    juz czasem mysle ze chciałabym mdłosci przynajmniej nie przytylabym a tak...
    ale mi chyba tylko w ciazy byc... zero mdłosci zero jakichkolwiek boli... tylko wygladam jak wieloryb na koniec jak 26kg wiecej waze ;( a przeciez nie pije juz coli... tylko 1-2 butelki wody dziennie... duzo nie jem a juz przytyłam;(

    dqpri09kenjjhndh.png
    ***************Gang 18+****************
1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ