X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Starania o Tęczowego Malucha 🌈💚
Odpowiedz

Starania o Tęczowego Malucha 🌈💚

Oceń ten wątek:
  • Magdanka Autorytet
    Postów: 1348 1176

    Wysłany: 31 stycznia, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Butterfly niestety się nie znam, ale dzięki za wyjaśnienie. Nie obwiniaj się że wcześniej nie zrobiłaś tych badań. Tak jak my wszystkie wierzyłaś że w końcu się uda. Jestem pewna że gdyby lekarz powiedział Ci o tym wcześniej to byś wykonała badania. Świetnie że wzięłaś to w swoje ręce i już wyniki spływają. Jeśli będziesz zainteresowana to mogę oddać Ci wizytę u dr S 13 marca bo ja będę rezygnować.

    Jednorożec dopiero teraz odniose się do Twojej ciotki- co za okropna kobieta! Okropne jest to zaglądanie komuś do łóżka i interesowanie się czy współżyje bez zabezpieczenia czy chce mieć dzieci czy nie. Dobrze że odreagowałaś w stajni 🙂

    Butterfly23 lubi tę wiadomość

    08.2022 7tc 💔
    09.2023 10tc 💔

    07.09.24 ⏸️🤞

    💉💊Euthyrox, acard, encorton, clexane, accofil, cyclogest
  • Smerfetkaa Autorytet
    Postów: 1551 1834

    Wysłany: 31 stycznia, 21:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    @jednorozec89 - sama myślałam o jeździe konnej. Ale! To tylko myślałam, żeby mieć jakieś hobby. Konie wydają się takie cudowne, jazda jest trudna? Ciekawa jestem emocji :)

    Idź do przodu z uniesioną głową, bo jesteś warta KAŻDEGO marzenia, które kiełkuje w Twojej głowie! 🧡
  • Butterfly23 Autorytet
    Postów: 9461 10031

    Wysłany: 31 stycznia, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdanka dzięki ❤️ chętnie bym wzięła, ale nie po drodze strasznie mi teraz ten Kraków 😞 nie wiem czy jutro nie zadzwonię i nie ubłagam, żeby się zgodził na teleporadę. Ale pewnie takich telefonów z taką prośbą mają dziennie kilka.

    Magdanka lubi tę wiadomość

  • Magdanka Autorytet
    Postów: 1348 1176

    Wysłany: 31 stycznia, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś