Forum Starając się - ogólne Testowanie - Czerwiec 2017
Odpowiedz

Testowanie - Czerwiec 2017

Oceń ten wątek:
  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 31 maja 2017, 11:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przy pierwszym dziecku zaszłam w 7cs a nawet można powiedzieć że prawie rok bo już coś tam kombinowalismy ale bez większej spiny... I powiem tobie że każda to przeżywa i jest to bardzo frustrujące że nie wychodzi, ale zawsze przychodzi nowy cykl i nowa nadzieja...
    Wtedy mi jakoś łatwiej się czekało a teraz tak dziwnie....

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • Ewka90 Autorytet
    Postów: 1040 133

    Wysłany: 31 maja 2017, 11:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie dziś spadek temperatury i bóle jak na @ ... do testowania jeszcze kilka dni więc zobaczymy. Jeśli nie wyjdzie teraz to może jeszcze zdążę do końca miesiąca :)

    Nasza księżniczka jest już na świecie <3
  • Marlena88 Autorytet
    Postów: 1311 327

    Wysłany: 31 maja 2017, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Susanna, lekarka poleca IUI jeśli przez najbliższe dwa cykle nie wyjdzie. poczekam jeszczxe te dwa cykle a po drodze zrobię może przeciwciała bo jeszcze nie robiłam. a mąż ma wyniki super. zaczekam zobaczę. może pora trochę wyluzować z tym

    początek starań sierpień 2014
    początek leczenia sierpień 2015- bromergon, cyclo-progynova, clo, ovarin, suplementy. Jajowody drożne.
    Lipiec 2017 ruszamy z duphastonem
    Październik 2017 aromek-duphaston
    Co dalej???
  • wiolag Nowa
    Postów: 2 2

    Wysłany: 31 maja 2017, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny! Jestem U Was nowa. To dopiero początek moich starań o upragnione Maleństwo i mam nadzieję, se 22 czerwca uda mi się zobaczyć dwie krechy. Jeśli tak to cała rodzinka będzie spod znaku ryb.

    Trzymam za Wszystkie kciuki! <3

    WhyMe, Mysia:) lubią tę wiadomość

  • WhyMe Autorytet
    Postów: 629 319

    Wysłany: 31 maja 2017, 16:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiolag wrote:
    Cześć Dziewczyny! Jestem U Was nowa. To dopiero początek moich starań o upragnione Maleństwo i mam nadzieję, se 22 czerwca uda mi się zobaczyć dwie krechy. Jeśli tak to cała rodzinka będzie spod znaku ryb.

    Trzymam za Wszystkie kciuki! <3
    Hej Wiolag!
    Pewnie ,ze sie uda :)
    Zostan z nami .. :)

    w57vleb4iew7v2qt.png
    rwgqw167u9doupb1.png
  • WhyMe Autorytet
    Postów: 629 319

    Wysłany: 31 maja 2017, 17:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miniaa wrote:
    Ja już tak mam, serio. Dobrze, że przy pierwszym dziecku udało się w 2 cyklu, bo bym psichicznie wysiadla. Wiem, że wiele z Was stara się latami, ale ja bym tego nie udzwigneła . Słabo, ale tak mam.
    Oj kochana dalabys rade...
    Bo innego wyjscia nie ma.
    Mi tes sie udaje dosc szybko (pierwszy Aniolek 3cykl teraz 1cykl), ale moge sobie tylko wyobrazic co czuja dziewczyny. I dla mnie kazdy miesiac byl stresujacy, i teraz bedzie jeszcze bardziej! mimo tego poprostu warto!

    w57vleb4iew7v2qt.png
    rwgqw167u9doupb1.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2017, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie macie czasem juz dosc staran? Wiem ze to brzmi strasznie ale ja co miesiac mam dosc. Np w tym mcu nie wiem kiedy byla owu. Test owu pozytywny byl w sobote wiec obstawiam niedziele ale w poniedzialek bolal mnie brzuch. Do tego mam wrazenie ze za malo sie staramy. Dolaczylam ten magiczny zel co imituje sluz plodny. Mam nadzieje ze w tym mcu sie w koncu uda. To nasz 3cykl ale ja juz wariuje. Moze dlatego ze nie wychodzi :(

  • Agusia_pia Autorytet
    Postów: 3613 1712

    Wysłany: 31 maja 2017, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    casteams wrote:
    Nie macie czasem juz dosc staran? Wiem ze to brzmi strasznie ale ja co miesiac mam dosc. Np w tym mcu nie wiem kiedy byla owu. Test owu pozytywny byl w sobote wiec obstawiam niedziele ale w poniedzialek bolal mnie brzuch. Do tego mam wrazenie ze za malo sie staramy. Dolaczylam ten magiczny zel co imituje sluz plodny. Mam nadzieje ze w tym mcu sie w koncu uda. To nasz 3cykl ale ja juz wariuje. Moze dlatego ze nie wychodzi :(

    za bardzo się spinasz, i dlatego nie wychodzi. na luzie te starania, ale wiem łatwo się mówi, sama się spinałam, ale jeżeli 3 cykl nie wyszło może zrób sobie podstawowe badania hormonalne tak żebyś wiedziała czy są w normie. wiem lekarze mówią że po roku ale po co czekać? ja tak zrobiłam, jak wiedziałam że wyniki są ok, uspokoiłam się i się udało. nie na długo ale od strony technicznej jest ok.

    Doti87 lubi tę wiadomość

    Maj 2017 Aniołek 7 tc [*]
    14.04.2018 Bartuś, 4180 gr, cc.
    30.08.2019 Kacperek, 4300 gr, cc.
    bcg0egl.png
    cllc0zm.png
  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 31 maja 2017, 19:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Casteams jeżeli nie wiesz czy trafiasz e owulacje i nie chce wam się co drugi dzień przez cały cykl to idź na monitoring :-) będziesz wiedziała co do dnia kiedy jest ovu jaki duży pęcherzyk, czy pęka itp :-)
    Ja w tym cyklu tak poszłam bo nie chcieliśmy na przymus co dwa dni non stop się kochać bo kurcze to robi się takie wymuszone a nie fajne. I kiedy chcieliśmy to się kochalismy, a jak była ovu to wtedy dwa dni z rzędu i już :-) i jakoś tak na luzie bardziej to wyszło. Jeszcze zobaczymy efekty heheheheheh

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 31 maja 2017, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej.
    Nie wiem czy tu jest ktoras z lutowek 2017? Moze ktos mnie pamieta. Mialan przerwe w staraniach bo nabawipam sie 2 torbieli po 7 cm. 19 maja zaczal mi sie cykl i dostalismy zielone swiatlo.
    Stymulacja CLO i fostimonem. Dzis dostalan pregnyl na pekniecie jutro powinna byc owu wieczorem kolo 22. Mamy 3 pecherzyki wiec lucze ze ten 1 chociaz sie zapłodni. 15 czerwca testuje.

    Moge z wami tu pisiedziec prawda? :-)

    Nuteczka91 lubi tę wiadomość

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 31 maja 2017, 20:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka no pewnie ze możesz z nami posiedzieć :-) serdecznie zapraszamy :-) im nas więcej tym lepiej :-)
    To miłych starań życzę w takim razie <3

    staraczka24 lubi tę wiadomość

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2017, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mieszkam za granica. Wszystko tu jest inaczej. Za kilka dni jade do PL przebadac sie. Glownie chodzi mi o tarczyce i toksoplazmoze. 10 lat temu poronilam i dopiero teraz swiaomie zaczelam sie starac.

  • madziallena Autorytet
    Postów: 651 320

    Wysłany: 31 maja 2017, 21:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak ja wam zazdroszcze ze mozecie sie wspomoc wizytami u gina i tymi wszystkimi badaniami tu gdzie mieszkam (Holandia) niestety przez min rok nic ci lekarz nie pomoze....u mnie 2 cykl po odstawieniu anty ale cos czuje ze nie tym razem....

    Trzymam kciuki za Was :*

    ug378u69ac3gn4lp.png

    c55fqqmzw4bt7k7s.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 31 maja 2017, 21:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    madziallena wrote:
    Jak ja wam zazdroszcze ze mozecie sie wspomoc wizytami u gina i tymi wszystkimi badaniami tu gdzie mieszkam (Holandia) niestety przez min rok nic ci lekarz nie pomoze....u mnie 2 cykl po odstawieniu anty ale cos czuje ze nie tym razem....

    Trzymam kciuki za Was :*

    Ja takze Holandia. Szkoda gadac. Strach isc do lekarza.

    madziallena lubi tę wiadomość

  • key_b Autorytet
    Postów: 577 519

    Wysłany: 31 maja 2017, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny! Witam się ja tez. z Holandii;) też nie liczę na lekarza

    madziallena lubi tę wiadomość

    16.04.2017 jestem żoną!!! ❤
    14.04.2018 jestem mamą :-)

    Tymek ❤❤❤❤ moja miłość

    czekamy na dwa bąbelki...❤❤
    8p3o43r8mb3ofhge.png
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 31 maja 2017, 21:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Powiem wam ze mi zajscie w 1 ciaze zajelo...... 3 lata. Po 3 latach trafilam na swoja ginekolog bez ktorej sobie zycia nie wyobrazam. Oczywiscie prywat ie. Iest specjalista z dziedziny nieplodnosci ma specjalizacje na to zrobiona. I zrobila mi stymulacje jak nalezy i udali sie w 1 cyklu kiedy pojawila sie owulka. Bo dwa cykle straciliamy bo mam organizm oporny naclostylbegyt. Bylo ciezko ale dalismy rade. :)

    Nuteczka91 lubi tę wiadomość

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • k91 Autorytet
    Postów: 376 104

    Wysłany: 31 maja 2017, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaaaaaa....to już jutro. Życzę wszystkim nam fasolki w czerwcu :)

    45cs, 28 lat, BMI 21
    endometrioza, PCOS,
    ANA2(-); MTHFR i PAI- heterozygoty, AMH- 9,25
    Leczenie immunologiczne- Accofil
  • MamaNl Autorytet
    Postów: 467 116

    Wysłany: 31 maja 2017, 23:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to chyba zle trafilyscie ;) Ja tez w NL nie mam problemu ani z lekarzem domowym ani z dostaniem sie do gin - w tym roku nie potrzebuje skierowania po histeroskopii mam dostep no i wizyta na lipiec ;)

    Asia....

    7b8eefdd2f5c20c7acf0507837e09f43.png
  • key_b Autorytet
    Postów: 577 519

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 06:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli coś jest nie tak to w np jest ok, ale jak powiedziałam że staram się 3 miesiące to się zaczęła śmiać i powiedziała ze do roku jak nie wyjdzie mam przyjść i wtedy będziemy dalej myśleć, w sumie miała trochę racji bo ja odstawiłam anty i niektórzy lekarze liczą Dopiero 3 miesiące po odstawieniu rozpoczęcie, także nie spinam sie w ogóle ;)
    Ale to była rozmowa w trakcie wizyty z czymś innym, nawiazalam z iekawosci czy wysle mnie na jakies badania czy jak by to tu wygladalo ;)

    Dzień dobry! Czerwiec będzie nasz!!!:)

    16.04.2017 jestem żoną!!! ❤
    14.04.2018 jestem mamą :-)

    Tymek ❤❤❤❤ moja miłość

    czekamy na dwa bąbelki...❤❤
    8p3o43r8mb3ofhge.png
  • Doti87 Autorytet
    Postów: 2470 1307

    Wysłany: 1 czerwca 2017, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja bym na waszym miejscu powiedziała że staram się rok i nic nie wychodzi i już :-) takie małe kłamstewko :-P

    f2w3s65g6ss24352.png

    f2wli09k74bg1ma0.png
‹‹ 12 13 14 15 16 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Przyczyny niepowodzenia in vitro - jakie?

Procedura in vitro to niekiedy jedyna szansa dla par bezskutecznie starających się o dziecko i walczących z niepłodnością. Choć skuteczność metody jest wysoka, niestety nie zawsze kończy się sukcesem... Jakie są najczęstsze przyczyny niepowodzeń przy IVF?

CZYTAJ WIĘCEJ

Nowości i innowacyjne algorytmy sztucznej inteligencji wdrożone w aplikacji OvuFriend

Przeczytaj o nowościach, które właśnie wdrożyliśmy w aplikacji OvuFriend! Są to wyniki naszych ponad dwuletnich prac badawczo-rozwojowych, w które byli zaangażowani najlepsi eksperci medyczni i naukowcy od analizy danych i algorytmów sztucznej inteligencji w Polsce. Projekt otrzymał również wsparcie od Narodowego Centrum Badań i Rozwoju oraz Google for Startups. Co to oznacza dla użytkowniczek OvuFriend? Przeczytaj więcej. 

CZYTAJ WIĘCEJ

11 najczęstszych pytań o IUI, czyli inseminacja w pigułce

Czym jest inseminacja? Kiedy warto skorzystać z tej metody? Dla kogo jest szczególnie polecana? Jaki jest koszt inseminacji? Jakie są szanse na zajście w ciążę po zabiegu inseminacji? Odpowiedzi na 11 najczęstszych pytań o inseminację. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego