W czerwcu słodka truskaweczka🍓🍓, w lutym synek👶 lub córeczka👧
-
WIADOMOŚĆ
-
Jeny, dospalam dziś z przerwami do 7 rano, cudownie🥰 chociaż o snach wolałabym jak najszybciej zapomnieć
Well, wszystkiego najlepszego!!!🎂🎁🎉wellwellwell lubi tę wiadomość
15.06 ⏸
17.06 beta 276 / 20.06 beta 492 / 22.06 beta 737
29.06 usg jest zarodek
06.07 usg 5.5mm, jest serduszko 💓
17.08 USG prenatalne, 6,7cm bobasa, niskie ryzyka 💙
12.10 USG połówkowe, 389g, zdrowy chłopak 💙
14.12 USG III trymestru 1538g pięknego Dzidziusia 💙
23.01 usg 2700g Szczęścia 💙
15.02 usg 3156g Chłopaka 💙
17.02 Juliusz 3110g, 56cm 👣
-
Verlie ale piękne maleństwo! Te zdjęcia 3D są mega ♥️🥰 Bardzo cieszę się że Twoja ciąża przebiega książkowo i rokuje bardzo dobrze. Ja totalnie nie znam się na tym odczytywaniu płci, ale skoro dziewczyny mówią że tu dziewczynkę widzą to może coś w tym jest 🤩
Well wszystkiego najlepszego!! Ogromu radości, spokoju, wspaniałej ciąży, lekkiego porodu i połogu oraz spełnienia wszystkich marzeń skrytych w Twoim sercu! ♥️verliebtindich, wellwellwell lubią tę wiadomość
-
Well, najlepszego! 🥂🥂🥂
Dla Ciebie i bobaska 😍
My ostatnio ciągle na wysokich obrotach że względu na teścia. Znów szpital, dodatkowo ropniak na płucu...ogólnie źle 😔
Dzidziulka dużo się rusza, kopie, gniecie i uciska 😁
Wczoraj zjadłam duża kolację i po pół godziny cała zwróciłam. Nie wiem od czego... Młoda kopie gdzieś w okolicy żołądka, czy może być tak, że kopie, uciska i jest taki efekt? Jadłam w pozycji polsiedzacej-półleżącej, moze to też od tego nie zdążyłam nic strawić, tylko wszystko wróciło? Ech... Czułam się dobrze, żadnych dolegliwości, tylko te wymioty.wellwellwell lubi tę wiadomość
-
Nutka85 wrote:Well, najlepszego! 🥂🥂🥂
Dla Ciebie i bobaska 😍
My ostatnio ciągle na wysokich obrotach że względu na teścia. Znów szpital, dodatkowo ropniak na płucu...ogólnie źle 😔
Dzidziulka dużo się rusza, kopie, gniecie i uciska 😁