X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Wsparcie wszystkich starajacych sie
Odpowiedz

Wsparcie wszystkich starajacych sie

Oceń ten wątek:
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 27 maja 2017, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet a jak Ty udostępniłas ten wykres ovu w opisie?

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2017, 18:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:00

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurde naciskam na znaczek kopiuj ale nie działa :-( nie da się skopiować

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:01

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No nie nawet ten przycisk kopisuj nie działa

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:01

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A to jK wrócę do domu to na kompie to zrobię :-).

    Boziu ja mam taka alergie w tym roku że szok ja ogolnie jestem alergikiem ale to co mi sie dzieje w tym roku to jest paranoja. Oczy mi łzawią swedza mnie katar meczy kaszel bozzzuuuu. Teraz znajomi do nas dojechali bo beda KSW ogladac mnie tam takie rzeczy nie obchodzą a tebzony tych kolegow meza to jakiea babochlopy

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wróciłam do Was dziewczyny, okazało sie że to był jubileusz 30 lecia przedszkolaa dzien rodziny mam 5 czerwca dopiero alem
    moja przynajmniej cudnie krakowiaka zatanczyla, duma mnie rozpiera :D pokazalabym wam zdjecie ale nie wiem jak to zrobic :D

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Egzamin napisalam, dość dobrze mi poszło także myślę, że bedzie ok :D dzis przynajmniej przez zamieszanie nie myslalam za bardzo o sobie i tych wynikach nieszczesnych.. :P

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kochana no powiem ci ze szkola córki tydzien temu miala festyn i to tez byly urodziny 60 lecia szkoly ;-).

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:01

  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie ze sa babochlopami bo ksw ogladaja tylko takie dziwne. Ja fziaiaj jakos tez humory nie mam i nie mam jakos ochoty z nimi siedzie wolę z wami pogadac

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • Pola☺ Przyjaciółka
    Postów: 519 37

    Wysłany: 27 maja 2017, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Igibarz wrote:
    Egzamin napisalam, dość dobrze mi poszło także myślę, że bedzie ok :D dzis przynajmniej przez zamieszanie nie myslalam za bardzo o sobie i tych wynikach nieszczesnych.. :P


    Super Igi ja za tydzien mam egzaminy.

    Yeraz odpoczywaj a z badaniami moze nie będzie tak źle musisz na spokojnie to wziąć.

    W oczwkiwaniu na upragione szczęście
    Amelka 27.02.2010
    08.02.2017 Ciąża pozamaciczna

    http://ovufriend.pl/graph/b4c8b9a06a292567105baebc85e50c29
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2017, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:01

  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 27 maja 2017, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pola, to za tydzień ja bede trzymać kciuki za Ciebie :) no na razie się nie nakrecam,zobaczymy co reszta badan wykaże i co lekarz powie :) właśnie leze sobie bo tak mnie glowa rozbolala ze musiałam dwie tabletki na raz wziąć ale juz powoli przechodzi :) babochlop, ale męża podsumowalas haha :D ja jak z Wami pisze to wyłączam sie od rzeczywistości :D macie może instagrama? :D

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2017, 20:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:01

  • Igibarz Przyjaciółka
    Postów: 193 38

    Wysłany: 27 maja 2017, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet, nie mówię, że trzeba tak z ciekawości tylko zapytałam :)

    Olga 28.11.2011r ❤

    setcgqq4v93erwex.png
    ckai3e3kjszhe9l0.png
  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 27 maja 2017, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anet, tak się zastanawiam, czy Ty biorąc clo miałaś podawany Pregnyl albo Ovitrelle na pęknięcie pęcherzyków?

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 maja 2017, 21:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 listopada 2017, 15:01

  • Maaggi Autorytet
    Postów: 436 198

    Wysłany: 27 maja 2017, 21:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czyli teraz idziesz do nowego gina?

    Myśle, ze możesz wspomnieć, ze zależy Ci na monitoringu i ze nigdy go nie miałaś, a chciałabyś wiedzieć jak to wszystko u Ciebie przebiega.

    Pytałam o ten zastrzyk, bo ciekawa jestem, czy to skomplikowane. Dziewczyny podobno robią sobie same, a mnie poraża strach, ze nie będę wiedzieć co i jak, jak już będę musiała go zrobić.

    oar83e3kqybw7azu.png

    IMSI 26.06.2018
    Beta 10dpt 157.7 :) 12dpt 278.7
‹‹ 33 34 35 36 37 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

CZYTAJ WIĘCEJ

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ