Forum Starając się - ogólne zrobiłam test - wynik ujemny < objawy ciąży są...> co teraz?
Odpowiedz

zrobiłam test - wynik ujemny < objawy ciąży są...> co teraz?

Oceń ten wątek:
  • kaja28 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,

    Zrobiłam dziś test po 18 jak wrociłam z pracy. Posłuchałam waszych rad aby rozwiać wątpliwości.

    Test okazał się negatywny - wypatrywałam tej drugiej kreski , ale niestety...
    Problem w tym , że dziś podbrzusze bolało częściej i 2 razy w ciągu dnia miałam plamienia , tyle że bardzo skąpe... dopatrzyłam się ich na papierze toaletowym.

    Co o tym myślicie???
    Oczywiście jak nadal nie będzie okresu wybiorę się do lekarza.

    kaja28
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaju a ile dni spoznia Ci sie okres? nie myslalas by isc na bete? Lekarz jeszcz moze nic nie widziec... a beta daje 100% pewnosci

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej kaja;-) Jesteś? Też mam ten sam prawie kłopot...

    Ineczka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo...moja plemniczka;-)

  • kaja28 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny

    Okres spoznia mi sie 5 dzien.
    Poprzednie okresy miałam 15 sierpnia, 12 września, 10 pazdziernika . Zawsze regularnie 28 dni. W pazdzierniku kochalam sie z mezem 23,24,25,26 wynikało , że były to dni płodne.

    Powiem wam ze nie wytrzymałam i strasznie sie poplakalam bo mialam ogromna nadzieje ze sie udalo, czułam to...

    muzarcia na czym polega Twoj problem?

    kaja28
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo moja muzarcia:)
    jejku jak to dobrze ze Ci sie spoznia:) kiedy robisz test muzarciu?

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaju dlaczego nie pojdziesz zrobic testu z krwi- beta HCG? na tym etapie bedziesz miala wtedy calkowitą pewnosc. Pokazesz nam swoj wykres?

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Miałam nie robić testu a zrobiłam...dziś miałam dostać @. Nie pojawiła się. Podbrzusze pobolewa od kilkunastu dni, skurcze tam na dole są odczuwalne ale temperatura do kitu...teraz ciut lepiej. Na piersiach niebieskie żyły.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 10 listopada 2012, 20:31

  • kaja28 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Żyłki też mam na piersiach i brodawki jakies takie dziwne jakby opuchnięte. Jeszcze wczoraj bardziej piersi mnie bolaly a dzis juz mniej, jedynie sutki bardziej wrazliwe jak dotkne....

    kaja28
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    muzarciu czyli zrobilas test i jedna kreska tak?
    moze byc za wczesnie na sikanca...
    wedlug mnie masz ąldną temperature!! widze ze ogolnie jestes z tych niskotemperaturowych, wiec ta temperatura u Ciebie i tak jest wyzsza... i przedewszystkim rosnie, nie spada! A zylki na piersiach to tez dobry objaw... nie chce Cie nakrecac, sama wiesz dlaczego... jednak mysle ze jak najbardziej moze byc cos na rzeczy. Oby tak bylo!

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • kaja28 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jestem na tym forum od 3 dni , poniewaz szukalam wsparcia kiedy zaczal mi sie okres spozniac.

    Nie mierzylam wczesniej temperatur i nie nanosilam ich na wykres. Prawde mowiac wczoraj mierzylam tak dla samej siebie i mialam 36,8.

    kaja28
  • kiti Autorytet
    Postów: 2171 4230

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaja a może jakbyś zrobiła z porannego moczu to by pokazał inny wynik :) i trzymam za to kciuki :)

    Amelka <3
    201509114956.png
    Aleksander <3
    ex2bi09k0ms1b5pi.png
    Nasz Aniołek * 11tc (21.04. -02.07.2016)
  • kaja28 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 10 listopada 2012, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kupilam 2 testy ...
    jeden jak mowilam wyszedl negatywnie, ten drugi może zrobie w poniedziałek rano.

    Strasznie przykro mi si zrobilo kiedy zobaczylam 1 kreskę.
    Moj mąż mówi że jeszczema nadzieje i mam sie nie zalamywac bo przeciez nie mam okresu.

    A Wy jak dlugo sie staracie?

    kaja28
  • AniaBania Ekspertka
    Postów: 228 204

    Wysłany: 10 listopada 2012, 21:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powiem jak to bylo w moim przypadku, moze Wam to pomoze lub troche doda otuchy :)
    Moje dni plodne i czas przytulania byly od 22 wrzesnia do 2 pazdziernika (mam bardzo dlugie cykle), okresu spodziewalam sie na 17, nie przyszedl, zrobilam test: negatywny, potem codziennie lub co drugi dzien i wszzystkie wychodzily negatywne. Po 10 dniach nadal negatywne. Odposcilam ten cykl i umowilam sie do gina, zeby omowic co dalej. Na dwa dni przed wizyta, 6 listopada test wyszedl pozytywny. Czyli rowne 2 MIESIACE od ostatniej @...Bylam u lekarki, zgodnie z planem i okazalo sie, ze jestem od 4 tygodni w ciazy :) Takze, jesli @ nie przychodzi..test moze wyjsc pozytywny duzo pozniej. Radze w takim przypadku robic badania zkrwi..
    Pozdrawiam wszystkie starajace sie :)

    0ylvqca.png
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 10 listopada 2012, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AniaBania wrote:
    powiem jak to bylo w moim przypadku, moze Wam to pomoze lub troche doda otuchy :)
    Moje dni plodne i czas przytulania byly od 22 wrzesnia do 2 pazdziernika (mam bardzo dlugie cykle), okresu spodziewalam sie na 17, nie przyszedl, zrobilam test: negatywny, potem codziennie lub co drugi dzien i wszzystkie wychodzily negatywne. Po 10 dniach nadal negatywne. Odposcilam ten cykl i umowilam sie do gina, zeby omowic co dalej. Na dwa dni przed wizyta, 6 listopada test wyszedl pozytywny. Czyli rowne 2 MIESIACE od ostatniej @...Bylam u lekarki, zgodnie z planem i okazalo sie, ze jestem od 4 tygodni w ciazy :) Takze, jesli @ nie przychodzi..test moze wyjsc pozytywny duzo pozniej. Radze w takim przypadku robic badania zkrwi..
    Pozdrawiam wszystkie starajace sie :)

    AniaBania czy to Ty? z twojedni.pl ? a tak pozatym gratuluje z całego serca :)

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • AniaBania Ekspertka
    Postów: 228 204

    Wysłany: 10 listopada 2012, 21:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fedra: Nie :) to nie ja..tzn jestem aktywna tylko na Ovu Dziekuje bardzoí :)

    0ylvqca.png
  • Fedra Autorytet
    Postów: 9361 19565

    Wysłany: 10 listopada 2012, 21:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AniaBania wrote:
    Fedra: Nie :) to nie ja..tzn jestem aktywna tylko na Ovu Dziekuje bardzoí :)

    to przepraszam taki sam nick miała dziewczyna na twojedni.pl ale to już było jakiś czas temu i dawno się nie odzywała ale GRATULACJE szczere i z serca :)

    17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
    2015 Nati <3
    2017 Suzi <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 listopada 2012, 11:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też gratuluję...dziękujemy za to, że nam napisałaś...mi też testy w pierwszej ciąży nie wychodziły wcale i odpuściłam a później ciąża z zaskoczenia;-) ale nie o tym...tym razem myślałam, że będzie inaczej...poczekamy...dziś tak zmęczona jestem, że siedzę i śpię...a uczucie takie jakby mi ktoś z pół tony na plecy zarzucił...ech...a dziś za długo spałam, by zmierzyć temp. o 7-mej... szkoda...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 listopada 2012, 11:16

  • kaja28 Znajoma
    Postów: 17 1

    Wysłany: 11 listopada 2012, 14:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny,

    Tym krórym się udało gratuluję z całego serca...
    Tak jak mówiłam wczoraj małe plamienie < brazowe > . Tyle co nic.

    Dziś w pracy troche zabolał mnie brzuch - poszłam do toalety...
    W śluzie lokko różowo blade zabarwienie. Pomyślałam ,że przyszła opóźniona małpa < !!! > . Włożyłam tampon. Za jakiś czas znowu poszłam to toalety by zmienić a tambon lekko brązowawy , ciut różowy śluz ...
    Nie wiem czy to okres czy co??? Będę musiała iść do lekarza. Dziś teoretycznie 6 dzień bez...
    Jestem już skołowana :( chce mi się wyć , ale gdzies tam nadal nadzieja...
    Czy ktoś miał podobną sytuację?

    kaja28
  • mindusia Autorytet
    Postów: 668 435

    Wysłany: 11 listopada 2012, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaja28 może masz podobną sytuacje jak AniaBania jak się okazuje te testy ciążowe też nie są pewne w 100%. Ja też radze zrobić test z krwi, fakt faktem trochę kosztuje ale daje pewność. Będziesz miała wszystko czarno na białym

    m3sx3e3ky5bi25o3.png
    https://www.maluchy.pl/ci-67721.png
1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego