X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Odpowiedz

zrosty

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 1 maja 2015, 16:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O kurcze, nie ma już takiej opcji przy Twoim avatarze, żeby zaprosić Cię do przyjaciółek, nie wiem czemu wcześniej było.
    Aha ja miałam operację we wrześniu, miałam zapalenie otrzewnej. Żadnych dolegliwości nie mam, także nie mam pojęcia jak to wygląda w środku :/ Mam nadzieję, że nie jest tak źle ehhh

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 maja 2015, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też nie mam tej opcji... nie wiem, nie znam się ;)
    Zobaczysz po hsg bo nie zawsze po zapaleniu wyrostka są zrosty. Może bierz teraz provag i lactovaginal żeby posiew przed badaniem był dobry, bo inaczej będziesz musiała się podleczyć i kolejny cykl czekać na hsg.

  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 1 maja 2015, 16:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Już wiem, pewnie nie ma tej opcji bo już raz Ci wysłałam zaproszenie i dlatego ehhh
    Dopiero zaczęłam cykl i biorę doustnie probiotyk, może w drugiej połowie cyklu pobiorę ten provag, bo teraz jeszcze będę się starać zajść i śluzu nie rozpoznam po globulkach :/Raz mi się już udało to może jest jeszcze nadzieja ehhh
    Też mam aniołka z grudnia :( Jedyny plus tej całej sytuacji, że raz już nam się udało więc nie jest to chyba niemożliwe.

    zem3wn15az3szllg.png
  • Linka05 Autorytet
    Postów: 471 241

    Wysłany: 1 maja 2015, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ahhh teraz tak zaczaiłam, że provag to chyba jest doustny ;P Na razie biore lacibios femina to potem mogę zmienić na ten, może jest lepszy. A dowciapnie może już w drugiej fazie cyklu się zabezpieczę.

    zem3wn15az3szllg.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 maja 2015, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś