X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Co lepsze Novum i Invicta?
Odpowiedz

Co lepsze Novum i Invicta?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • Kasia79 Ekspertka
    Postów: 230 122

    Wysłany: 8 października 2014, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, jestem w Invikcie, ale zastanawiam się nad Novum, bo czytałam, że jest lepsza. Jakie są Wasze opinie?

  • Madzia82 Autorytet
    Postów: 979 1299

    Wysłany: 8 października 2014, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kazdy bedzie mial inne zdanie. Kazda z nas od lekarza oczekuje czegos innego. Ja leczylam sie w Invimedzie. Novum omijalam wielkim lukiem. A czy slusznie? Tego nie wiem. Wybralam Invimed i lekarza najmniej rozmawiajacego. Potrzebowalam konkretow i tak bylo. Ja jestem zadowolona z tej konkretnej kliniki. A czy juz zaczelas tam leczenie czy dopiero zaczynasz? Bo jak zaczynasz, to moze warto dac lekarzom szanse sie wykazac? A jesli masz juz dosc leczenia tam, bo nie przynosi oczekiwanego efektu, to trzeba powaznie sie zastanowic.
    Moja bratowa leczyla sie w Novum i byla zadowolona. A ja wyszlam z zalozenia, ze za wiele skrajnych opini o tej klinice slyszalam, jakos nie przekonala mnie ta klinika. I wybralam inna.

  • Kasia79 Ekspertka
    Postów: 230 122

    Wysłany: 8 października 2014, 14:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia82 wrote:
    Kazdy bedzie mial inne zdanie. Kazda z nas od lekarza oczekuje czegos innego. Ja leczylam sie w Invimedzie. Novum omijalam wielkim lukiem. A czy slusznie? Tego nie wiem. Wybralam Invimed i lekarza najmniej rozmawiajacego. Potrzebowalam konkretow i tak bylo. Ja jestem zadowolona z tej konkretnej kliniki. A czy juz zaczelas tam leczenie czy dopiero zaczynasz? Bo jak zaczynasz, to moze warto dac lekarzom szanse sie wykazac? A jesli masz juz dosc leczenia tam, bo nie przynosi oczekiwanego efektu, to trzeba powaznie sie zastanowic.
    Moja bratowa leczyla sie w Novum i byla zadowolona. A ja wyszlam z zalozenia, ze za wiele skrajnych opini o tej klinice slyszalam, jakos nie przekonala mnie ta klinika. I wybralam inna.


    Leczę się w Invikcie od stycznia i nic, teraz prawdopodobnie podejdę do inseminacji, a chodzę do doktora Kunickiego. Lekarz jest tylko rozmowny jak ja zadaję pytania. Dodatkowo chodzę na obserwację cyklu do dr Pałaszewskiego, ale On już jest bardziej gadatliwy. Też jestem konkretną osobą i chciałabym słyszeć konkrety. Cały czas nie mogę zrozumieć dlaczego nic nie robią z moją prolaktyną, która potrafi być bardzo wysoka, lekarz twierdzi, że to nie ma znaczenia.... nie rozumiem
    Ja już raz byłam w naturalnej ciąży, ale pozamacicznej i niestety od 2,5 roku od tamtego wydarzenia nic się nie dzieje:(.
    Już mam dość, myślę nawet o invitro...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 października 2014, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia a u kogo w Invimedzie sie leczylas?

  • Madzia82 Autorytet
    Postów: 979 1299

    Wysłany: 8 października 2014, 23:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wg mojej wiedzy przy naturalnych staraniach prolaktyna ma gigantyczne znaczenie. Przy ivf juz nie.
    Ja w Invimedzie chodzilam do dr Rokickiego.

    Sky lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 listopada 2014, 14:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Madzia82 wrote:
    Wg mojej wiedzy przy naturalnych staraniach prolaktyna ma gigantyczne znaczenie. Przy ivf juz nie.
    Ja w Invimedzie chodzilam do dr Rokickiego.
    tez tam chodze:) do niego, facet ma mega wiedze.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 listopada 2014, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ja tez do Rokickiego :D

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Witaminy niezbędne podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia

Organizm podczas ciąży ma wyjątkowe potrzeby na składniki odżywcze, witaminy i minerały. Które są szczególnie istotne? Czego nie może zabraknąć w diecie przyszłej mamy? Jakie witaminy warto zażywać podczas starań o dziecko, w czasie ciąży i podczas karmienia? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ