X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się z pomocą medyczną Czy istnieje coś poza in vitro?
Odpowiedz

Czy istnieje coś poza in vitro?

• AUTOR
    WIADOMOŚĆ
Oceń ten wątek:
  • klaudinja Debiutantka

Wysłany: 6 lutego, 22:00

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, staramy się z mężem od 1.5 roku.
    Mamy dobre wyniki nasienia, ja mam drożne jajowody, ładną macicę i okazuje się, że owulację co drugi cykl z jednego jajnika.
    Niestety dalej nie jestem w ciąży, a lekarze za każdym razem kierują mnie na invitro. Bardzo szanuję tę metodę, ale ja lubię wiedzieć dlaczego.
    Zatem ich argumentem jest to, że na lewym jajniku mam torbiel 2- 2.5 cm (prawdopdoobnie endometrialną) i że to jest wskazanie do invitro. Tylko, że drugi jajnik normalnie owuluje, nie mam żadnych zmian i nie mogę się z tym pogodzić. Czy ktoś ma podobnie?
    Jestem ja i 10 lekqrzy, którzy mówią to samo. Jedni uważają, że torbiel nie ma znaczenia, a inni, że tak i co dalej?
    Docenię komentarze, bądźcie łaskawe, bo mam dziś słabszy dzień :(

1.5 roku starań naturalnych
    30 lat, drożne jajowody, 2cm torbiel endo, zdrowa macica, AMH 4.5
    Hashimoto, celiakia, nigdy nie widziałam dwóch kresek

On: morfologia 6%, wyniki ogólnie bardzo dobre
  • Dotipik Koleżanka

Wysłany: 6 lutego, 23:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    klaudinja wrote:
    Mamy dobre wyniki nasienia, ja mam drożne jajowody, ładną macicę i okazuje się, że owulację co drugi cykl z jednego jajnika.
    Niestety dalej nie jestem w ciąży, a lekarze za każdym razem kierują mnie na invitro. Bardzo szanuję tę metodę, ale ja lubię wiedzieć dlaczego.
    Zatem ich argumentem jest to, że na lewym jajniku mam torbiel 2- 2.5 cm (prawdopdoobnie endometrialną) i że to jest wskazanie do invitro. Tylko, że drugi jajnik normalnie owuluje, nie mam żadnych zmian i nie mogę się z tym pogodzić. Czy ktoś ma podobnie?