Odpowiedz

duphaston

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zobaczenie tej I kreski na teście jest chyba gorsze niż zobaczenie @ na bieliźnie. Zobaczysz taką krechę i już wiesz, że nie ma nadziei w tym cyklu, że trzeba podjąć walkę w kolejnym, a tak jak nie ma ani I kreski ani @ to zawsze jest jakaś nadzieja mała :) Wiem, złudne to, ale jakoś lepiej działa na moją psychikę.

    pirelka lubi tę wiadomość

  • pisanka Debiutantka
    Postów: 12 0

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 09:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, mam problem i proszę o radę. Duphaston biorę od 16 do 25 dc. Od 3 cykli wróciły mi miesiączki, mam co 23 dni i chyba wszystko idzie ku dobremu.. ale w tym miesiącu, nie wiem czemu (pewnie jakieś rozkojarzenie) pomyliły mi się daty i zaczęłam brać w 10 dc!! teraz jestem w 16 dc i biorę dalej... nie wiem czy dobrze, ale mam brać wobec tego do 20 dc i już trudno, w następnym cyklu wziąć w prawidłowym terminie, czy dobrać do 25 dc tak jak powinnam, mimo, że zaczęłam 6 dni za wcześnie? Mogłam sobie zaszkodzić tą pomyłką? Od 2 dni mam silną migrenę (kiedyś jak brałam tabletki anty to miewałam właśnie takie migreny jak ta teraz. Nie wiem czy to może być od duphastonu?)czy bardzo zaburzę sobie cykl miesiączkowy? Dodam, że nie staram się o dziecko póki co, mam zaburzenia hormonalne i chcę przywrócić prawidłowe cykle (nie miesiączkowałam prawie 1,5 roku po odstawieniu Jasminelle)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 czerwca 2014, 09:42

    Insulinoopornosc.com
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana coś w tym faktycznie jest, ja chyba nigdy więcej testu przed terminem @ nie zrobię, nie robię nawet zapasów testów w domu już żeby nie kusiło.

    Byłam dzisiaj u gina i pytałam o ten progesteron, rzekomo efekt utrzymuje się jakiś czas, nie podnosi się tylko na te 10 dni i nie spada tak szybko więc odstawienie po 10 dniach nie spowoduje poronienia. Cóż mi innego pozostało jak Mu wierzyć?!

    pisanka, cykle 23 dniowe są trochę za krótkie, nie powinny być krótsze niż 26 dniowe, co mówi Twój ginekolog?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pirelka mi gin to samo powiedział :) Więc może faktycznie tak jest. A może wiesz coś czy ten dupek wstrzymuje owulacje? Niby piszą wszędzie, że nie, ale jakoś nie wiem czy w to wierzyć.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 18:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zalezy wszystko od tego na co sie go bierze i jak zareaguje dana osoba.
    Ana ogolnie sie go powinno brac po owulce, niemniej ja brałam przed i mialam owulacje (testy pokazywaly ze byla).
    Pisanka w nastepnym cyklu bierz od 16 do 25.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 27 czerwca 2014, 18:08

  • rah Autorytet
    Postów: 2271 1667

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 21:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pisanka, lepiej chyba teraz odpuść i daj zadziałać organizmowi. Może okres przyjdzie trochę później , nie od razu po odstawieniu. Mierzysz temperaturę albo robisz testy? Pewnie nie ma szansy, że miałaś już owulkę...

    16ud0dw4pvgujdsb.png
    † 03.09.2010 (12tc)
    Ponad 4 lata oczekiwań, niedrożny jajowód, na drugim wodniak, ostre zapalenie przydatków.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 21:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ana89 wrote:
    Pirelka mi gin to samo powiedział :) Więc może faktycznie tak jest. A może wiesz coś czy ten dupek wstrzymuje owulacje? Niby piszą wszędzie, że nie, ale jakoś nie wiem czy w to wierzyć.
    O to nie pytałam, początkowo miałam na tym punkcie schizy ale wyczytałam, że taka niska dawka nie hamuje, poza tym mi uregulował się tak okres, że na bank mam przed 16 dc więc już sobie tym głowy nie zawracam.

  • pisanka Debiutantka
    Postów: 12 0

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pirelka wrote:
    pisanka, cykle 23 dniowe są trochę za krótkie, nie powinny być krótsze niż 26 dniowe, co mówi Twój ginekolog?

    wiem, ale w moim przypadku to sukces, że w ogóle są... 1,5 roku nie miałam wcale okresu, a brałam estrofem, luteinę, duphaston i nic. Teraz doszedł euthyrox i metformina i też duphaston i pojawiły się 3 miesiączki, więc na razie skupiamy się na tym, żeby je utrzymać, a jak tu się unormuje, to będziemy obserwować co dalej. Na razie mam się nie martwić tylko czekać...
    rah wrote:
    Pisanka, lepiej chyba teraz odpuść i daj zadziałać organizmowi. Może okres przyjdzie trochę później , nie od razu po odstawieniu. Mierzysz temperaturę albo robisz testy? Pewnie nie ma szansy, że miałaś już owulkę...

    czekałam 1,5 roku i mój organizm nie chciał sam pracować :( mierzę temperaturę. Mam niską, chociaż troszkę mi się już podniosła. Przez dłuższy czas miałam 34,5-35,5, teraz poszła trochę w górę, między 35,5-36,0. Czasami zdarza się, że nawet 36,2 jest, ale wtedy mam wrażenie, że mam gorączkę :P

    Insulinoopornosc.com
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 czerwca 2014, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pisanka rozumiem :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 czerwca 2014, 09:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pisanka, a może jeśli masz możliwość spróbuj skontaktować się ze swoim ginem albo może podejdź w pon do przychodni. Może spróbuj zasięgnąć porady lekarza,bo naprawdę jesteś w takiej sytuacji, że to mega ważne.

  • Izik Autorytet
    Postów: 263 162

    Wysłany: 29 czerwca 2014, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny już jedenasty dzień od odstawienia duphastonu i nic temperatura nadal wysoko dużo śluzu, chyba czas wybrać się do lekarza.....

    STWIERDZONE CIĘŻKIE PCO;-(
    17 cykl starań
    f2w3krntia7lgct7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 czerwca 2014, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izik robiłaś test albo betę? Kiedy miałaś termin @ ?

  • rah Autorytet
    Postów: 2271 1667

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, czy któraś z Was po dupku tyla? Ja zaczęłam tyć,nie w zimę (norma, podjadanie,mało ruchy), a na wiosnę. Od marca biorę Dupka i przytyłam juz z 5kg! Bez względu na dzień cyklu jestem spuchnięta, mam wystający brzuch itp. Nie zmieniłam diety. Ponadto od 1,5 miesiąca ćwiczę ok 45 minut dziennie, 5-6 razy w tygodniu....
    Co dziwne, od tygodnia drga mi dolna powieka, dość mocno. Jem magnez ok. 2 miesiecy, 3 tabletki dziennie. Do tego wit. B6 50 mg tez 3 tabletki...ogólnie dziwnie się ostatnio czuję, zmęczona, ciągle spuchnięta, gruba...

    16ud0dw4pvgujdsb.png
    † 03.09.2010 (12tc)
    Ponad 4 lata oczekiwań, niedrożny jajowód, na drugim wodniak, ostre zapalenie przydatków.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rah zbadaj sie moze zelazo potrzebne i potas.
    Izik no to moze cos bedzie, chociaz ja chyba dostalam w 14 dniu dopiero okres po zazywaniu dupka.

  • rah Autorytet
    Postów: 2271 1667

    Wysłany: 30 czerwca 2014, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przez 4 miesiące brałam vitaminer prenatal. Myślisz aszka, ze to nic nie daje i mogą być braki?

    16ud0dw4pvgujdsb.png
    † 03.09.2010 (12tc)
    Ponad 4 lata oczekiwań, niedrożny jajowód, na drugim wodniak, ostre zapalenie przydatków.
  • Izik Autorytet
    Postów: 263 162

    Wysłany: 3 lipca 2014, 07:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po 14 dniach od odstawienia dupka przyszła @ więc jednak.... uf

    STWIERDZONE CIĘŻKIE PCO;-(
    17 cykl starań
    f2w3krntia7lgct7.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2014, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Izik długo.. u mnie nigdy nie trwało to dłużej po odstawieniu niż 6 dni.. a ostatnio przyszła po 2 dniach :/
    za 6 dni znowu zaczynam brać dupka, to już 5 cykl z nim będzie :(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lipca 2014, 11:04

    Izik lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 3 lipca 2014, 18:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rah moga byc braki, najlepiej to brac kilka razy w tygodniu witaminy, chociaz na opakowaniach pisza codziennie po jednej, to ja np biore 3 x w tygodniu. Uwazam ze wtedy czlowiek jest dowitaminizowany ale bez przesady.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lipca 2014, 18:53

  • rah Autorytet
    Postów: 2271 1667

    Wysłany: 4 lipca 2014, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aszka,staram się brać codziennie np. Vita miner prenatal,ktory ma 2 razy więcej wszystkiego...sama nie wiem. Ale dzięki za odpowiedz:)

    16ud0dw4pvgujdsb.png
    † 03.09.2010 (12tc)
    Ponad 4 lata oczekiwań, niedrożny jajowód, na drugim wodniak, ostre zapalenie przydatków.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2014, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rah moze zrob po prostu badania, czasami potrzeba wiecej i przez dlugi czas :)
    Ja nie tyje po dupku w ogole jak go biore to zadnych objawow nie mam.

‹‹ 26 27 28 29 30 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Problemy z tarczycą - przyczyny, objawy, wpływ na płodność

Problemy z tarczycą są bardzo częstą przyczyną zaburzeń hormonalnych zarówno u kobiet, jak i u mężczyzn. Jakie są najczęstsze zaburzenia w funkcjonowaniu tarczycy? Jakie są typowe objawy problemów z tarczycą? Jak wygląda diagnostyka? Jak zaburzenia tarczycy mogą wpływać na płodność?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego