Odpowiedz

duphaston

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 października 2014, 09:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    VanityPlates wrote:
    Kochane, proszę o radę! dziś biorę ostatni dzień clostilbegyt, teoretycznie od środy powinnam brać duphaston, ale robię testy owulacyjne i nic nawet cienia drugiej kreski. zastanawiam się czy poczekać jeszcze z tym duphastonem aż wykryje owulację, czy brać już za 2 dni? co myślicie? Czy duphaston może zablokować owulkę?
    jak Ty dzis konczysz clo a chcesz juz od srody brac dupka? Owulacja moze byc do ponad i 10 dni po clo, zalezy jakie masz cykle itd, oczywiscie ze poczekaj. Dopiero za ktoryms cyklem z clo cykl sie moze skrocic (jak u mnie dopiero za 3 razem).

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2014, 09:25

  • VanityPlates Znajoma
    Postów: 16 2

    Wysłany: 20 października 2014, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gin :( napisała mi na kartce 5-9 clo a potem 11-21 dupek :( i nie zleciła monitoringu :/ sugerujesz zebny wyczekać do skoku temp i testu owulacyjnego i dopiero wtedy? owu zwykle mam 11-13 dzień cyklu..

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2014, 09:27

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 października 2014, 09:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    VanityPlates wrote:
    gin :( napisała mi na kartce 5-9 clo a potem 11-21 dupek :( i nie zleciła monitoringu :/ sugerujesz zebny wyczekać do skoku temp i testu owulacyjnego i dopiero wtedy? owu zwykle mam 11-13 dzień cyklu..
    sugeruje bo dupek blokuje owu, jednak takie wyjscie najlepsze, ale oczywiscie decyzja Twoja. Ginekolodzy zawsze zapisuja dupka wczesniej bo wg ulotki, a to nie powinno byc stosowane wg ulotki tylko wg cyklu.

  • Aska87 Autorytet
    Postów: 1402 2079

    Wysłany: 20 października 2014, 11:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja czytałam że dupek nie blokuje owulki ale to też pewnie zależy od organizmu każdej z nas...

    ja mam inny problem :/ od kilku dni śluz znowu mam zabarwiony na różowo a od wczoraj pojedyncze brązowe niteczki w śluzie :/ jakby znowu plamienie się zaczynało...
    miałyście tak biorąc dupka? miało przecież po tabletkach zniknąć :( to może oznaczać za małą dawke?

    udało się w <3 9 <3 msc s
    SYNEK :*Patryk :* ur. 22.08.15 3170g 57cm 10 pkt :)
    relg3e5e4hiu7llr.png
    [*] 8.10.2016 7tc <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 października 2014, 11:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aska w polskich opracowaniach jest ze nie blokuje, w amerykanskich jest ze blokuje i ze przepisywac wg cyklu. Ja sie skłaniam ku amerykanskim bo na swoim przykladzie i innych dziewczyn widze ze blokuje. Natomiast oczywiscie kazdy ma swoje zdanie. Co do niteczek albo masz moze implantacje albo nie i trzeba isc sprawdzic do gina czy ok na usg.

  • Aska87 Autorytet
    Postów: 1402 2079

    Wysłany: 20 października 2014, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja tam też wole dmuchać na zimne :) przed nastepną serią dupka mam się zgłosić na monitoring
    a na implantacje nie mam niestety najmniejszych szans :/ 59 dzien cyklu bezowulacyjnego :/ dupka teraz właśnie dostałam zeby zlikwidowac plamienia i wywołać @ :/ dzis wziełam ostatnia tabletke zobaczymy czy zmieni się to w @ ... tylko zdziwiłam się ze w czasie brania dalej miałam te mini plamienie :( chociaz fakt faktem mniejsze niż wcześniej ...
    dawniej dostawałam orgametril i faktycznie po plamieniu śladu nie było ale teraz jak powiedziałam że staramy się o dziecko to gin kazała wywalić do kosza i dała dupka

    udało się w <3 9 <3 msc s
    SYNEK :*Patryk :* ur. 22.08.15 3170g 57cm 10 pkt :)
    relg3e5e4hiu7llr.png
    [*] 8.10.2016 7tc <3
  • czekolada Autorytet
    Postów: 1442 469

    Wysłany: 20 października 2014, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brałam 3 dni po owulacji więc raczej nie zablokował a @ póki co nie mam.

    Jakub <3
    f2wli09klx6li47m.png
    f2w3rjjgfdv6rpfo.png
  • Ve Koleżanka
    Postów: 36 10

    Wysłany: 20 października 2014, 21:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam, Aska87 - ja właśnie teraz tak mam, biorę dupka 3 dzień i dziś zobaczyłam różowy śluz a mam 19dc, ostatnio też tak się zaczynało plamienie ale bez dupka. Nie rozumiem tego, plamienia miało nie być po tych tabletkach :( zobaczę czy się rozkręci czy minie.

    Aska87 lubi tę wiadomość

  • Aska87 Autorytet
    Postów: 1402 2079

    Wysłany: 20 października 2014, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no właśnie dziwne to ... miało nie być a nadal jest :( ja dzisiaj skończyłam brać ciekawe ile na @ poczekam :/ byle zas sie tylko plamienia nie powiekszyły a @ nie będzie :/ może ten dupek jest na mnie za słaby :(

    Ve a jaką dawkę bierzesz? ja mam brać po jednej dziennie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 października 2014, 21:21

    udało się w <3 9 <3 msc s
    SYNEK :*Patryk :* ur. 22.08.15 3170g 57cm 10 pkt :)
    relg3e5e4hiu7llr.png
    [*] 8.10.2016 7tc <3
  • Ve Koleżanka
    Postów: 36 10

    Wysłany: 20 października 2014, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja biorę 2 tabletki dziennie, od 16-25 dc, zobaczę jutro co się będzie działo, może też będę miała mniejsze plamienia niż ostatnio. Szczerze to mam już dość, 2 tyg w cyklu chodzę z wkładkami :( masakra jakaś

  • AmVormittag Autorytet
    Postów: 461 592

    Wysłany: 21 października 2014, 06:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, jak to jest z tym duphastonem w końcu - mam go brać również 10 dni po 2 tabletki. jestem po iui więc celem jest suplementacja progesteronu. a co po tych 10 dniach? zakładając (mało prawdopodobny, ale optymistyczny ;-)) wariant, że będę w ciąży, czy mogę odstawić lek? czy spadek progesteronu nie zagrożi potencjalnej ciąży?

    3 lata starań, amh 0.85, endometrioza II st, 3xiui nieudane, 1xivf niedane, 2x niespodzianka - naturals :-D
    f2wlwn15ouce76v4.png
    961l9vvjv4n6peyx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2014, 08:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AmVormittag wrote:
    Dziewczyny, jak to jest z tym duphastonem w końcu - mam go brać również 10 dni po 2 tabletki. jestem po iui więc celem jest suplementacja progesteronu. a co po tych 10 dniach? zakładając (mało prawdopodobny, ale optymistyczny ;-)) wariant, że będę w ciąży, czy mogę odstawić lek? czy spadek progesteronu nie zagrożi potencjalnej ciąży?
    nie zagrozi, jak sie ma ciaza utrzymac to sie utrzyma czy odstawisz czy nie. Prawidlowa ciaza sama produkuje wystarczajaca ilosc progesteronu.

  • Anatolka Autorytet
    Postów: 8010 6903

    Wysłany: 21 października 2014, 08:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AmVormittag wrote:
    Dziewczyny, jak to jest z tym duphastonem w końcu - mam go brać również 10 dni po 2 tabletki. jestem po iui więc celem jest suplementacja progesteronu. a co po tych 10 dniach? zakładając (mało prawdopodobny, ale optymistyczny ;-)) wariant, że będę w ciąży, czy mogę odstawić lek? czy spadek progesteronu nie zagrożi potencjalnej ciąży?

    Suplementacja nie zaszkodzi. Warto z beta zrobic tez progesteron i wtedy bedzie wiadomk czy organizm potrzebuje pomocy=progesteronu z zewnatrz :)

    1usa3e5e6fqireg4.png

    3ca106616b.png
  • Aska87 Autorytet
    Postów: 1402 2079

    Wysłany: 21 października 2014, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam takie pytanie czy po odstawieniu dupka macie jakies "skutki uboczne"?
    ja dzisiaj to czuje sie jak jakis zombi :/ słabo mi strasznie spała bym nawet na stojąco ( wczoraj padłam o 21 dzis ledwo o 7 wstałam) do tego nieznosny ból głowy, no i najchętniej to bym przeryczała cały dzien taki jakis dół :/ no i zalało mnie dzisiaj oczywiście jakieś brązowe plamienie :/ jakby sie zbierało przez te 10 dni :/ ale do normalnej @ to temu daleko :/ kurcze dziwne to wszystko jest :(

    a co do brania dupka w ciazy to mi mój gin powiedział że przez całą ciąże jak sie uda to bede musiała brać

    udało się w <3 9 <3 msc s
    SYNEK :*Patryk :* ur. 22.08.15 3170g 57cm 10 pkt :)
    relg3e5e4hiu7llr.png
    [*] 8.10.2016 7tc <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2014, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aska87 wrote:
    mam takie pytanie czy po odstawieniu dupka macie jakies "skutki uboczne"?
    ja dzisiaj to czuje sie jak jakis zombi :/ słabo mi strasznie spała bym nawet na stojąco ( wczoraj padłam o 21 dzis ledwo o 7 wstałam) do tego nieznosny ból głowy, no i najchętniej to bym przeryczała cały dzien taki jakis dół :/ no i zalało mnie dzisiaj oczywiście jakieś brązowe plamienie :/ jakby sie zbierało przez te 10 dni :/ ale do normalnej @ to temu daleko :/ kurcze dziwne to wszystko jest :(

    a co do brania dupka w ciazy to mi mój gin powiedział że przez całą ciąże jak sie uda to bede musiała brać
    poodstaieniu nie, ja mialam w trakcie mdlosci.

  • Aska87 Autorytet
    Postów: 1402 2079

    Wysłany: 21 października 2014, 17:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja w trakcie własnie nic nie miałam tylko dziś taka masakra hmmm ciekawe czy to kwestia leku czy po prostu jakieś chorubsko mnie bierze lub zmiana pogody... u nas od jutra snieg zapowiadaja wiec zima idzie

    udało się w <3 9 <3 msc s
    SYNEK :*Patryk :* ur. 22.08.15 3170g 57cm 10 pkt :)
    relg3e5e4hiu7llr.png
    [*] 8.10.2016 7tc <3
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 października 2014, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze od pogody, mnie tez dzis kładło :D

  • Ania1602 Autorytet
    Postów: 874 962

    Wysłany: 21 października 2014, 23:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AmVormittag wrote:
    Dziewczyny, jak to jest z tym duphastonem w końcu - mam go brać również 10 dni po 2 tabletki. jestem po iui więc celem jest suplementacja progesteronu. a co po tych 10 dniach? zakładając (mało prawdopodobny, ale optymistyczny ;-)) wariant, że będę w ciąży, czy mogę odstawić lek? czy spadek progesteronu nie zagrożi potencjalnej ciąży?
    Moja gin zaleca branie duphastonu do testowania. Jeśli beta wychodziła negatywna to od razu odstawiałam, żeby @ przyszła jak najszybciej. Natomiast kiedy beta wyszła pozytywna, zadzwoniłam do lekarki i ona kazała brać nadal. Wiem, że po pewnym czasie lekarze zalecają odstawić, rzadko się bierze przez całą ciążę.

    * Czerwiec 2014 Aniołek :(
    * Czerwiec 2015 Aniołek :(
    Do trzech razy sztuka?
    * Wrzesień 2016 IVF
    * 19.09. transfer :(
    * 24.10. crio :(
    * 27.12. crio :) Bhcg 9dpt 37,5; 13dpt 202 :) ; 26dpt <3
    * TP 12.09.2017r.
    * 05.09. 2017r. urodziła się moja upragniona i wyczekana córeczka <3
  • Ve Koleżanka
    Postów: 36 10

    Wysłany: 25 października 2014, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez biorę, jeszcze mi 2 dni zostały, ale plamię cały czas, to chyba jedyny skutek uboczny :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 26 października 2014, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 stycznia 2015, 12:27

‹‹ 37 38 39 40 41 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego